Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

uszczelka głowicowa


mantev

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Robiłem ostanio uszczelkę pod głowicą w zakładzie rekomendowanym na tym forum.Została zobiona żle (dalej dymił parą wodną) więc była reklamowana.Przy reklamacji dowiedziałem się że głowica nie była splanowana za pierwszym razem,ponieważ:

1.nie zamawiałem takiej usługi-tylko wymianę uszczelki

2.robi się to ZAWSZE tylko w dieslach

W związku z tym czy nie uważacie że nieplanowanie głowicy w 8-letnim samochodzie to błąd w sztuce?

Jedyny wniosek jaki mi się nasunął to to że w tym "cwaniackim" kraju trzeba się znać na wszystkim,żeby cię nie oszukali.

Po drugie czy może dymić przy dobrej uszcelce,założeniu że głowica nie jest pęknięta-zauważyłem że samochody na gaz (jak mój )generalnie więcej dymią?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autka na gaz dymią bardziej - tzn bardziej parują. Co do planowania głowicy: Jeżeli z jakiegoś powodu trzeba wymienić uszczelke to powinno sie planować głowice. Wymiana tylko uszczelki w takim przypadku to zrobienie połowy roboty. Oczywiście jak klient nie chce to głowicy sie nie planuje ale info powinieneś był dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

FRACHU, zawsze możesz sprawdzić mniej więcej domowym sposobem.

Potrzebna kreda i suwmiarka. kładziesz głowice na prostym i kruszysz kredę oprószasz jak faworki :( boczna krawędź suwmiarki jest prawie zawsze idealnie prosta. Przeciągasz po płaszczyźnie i zobaczysz czy gdzieś zostaje kreda. Jak zostaje warto planować. Dla pewności rzuć okiem na blok. Ja miałem w terenówce problem z blokiem:) Jak wszystko jest na wierzchu lepiej wszystko sprawdzić, nic to nie kosztuje, a napewno może to zaoszczędzić pieniądze i czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem zrobił się taki że zauważyłem wyciek oleju dość duży zza kolektora wylotowego. Auto niczym tego nie objawiało, nie straciło na mocy, zaczeło " lapać temperaturke tak jakby termostat się zacioł. Dziś już nie ciekło tylko temperaturka szybko rosła i nie bardzo chciała zejść do standardowej trzeciej kreski. Temperaturke łapało tak do środka między 3 a 4 kreską wskażnika. chyba bez wymiany termostatu się nie obejdzie.

Czytałem na forum że przy każdej wymianie uszczelki trzeba planować głowice.

 

Pomijając to, mechanik za wymiane uszczelki pod głowicą, pod klawiaturą, uszczelniacze na zaworach, uszczelka pod koletkor wylotowy "zaśpiewał" 150 PLN.

Planowanie głowicy od 40 do 50 PLN. jak myślicie dużo czy tak wsam raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też mi się wydaje jak podjechałem do innego mechaniora zaśpiewał 600 PLN robota plus częśći.

Ja w sklepie jak pytałem to policzyli mi około 150 PLN na minus 15%.

Ale pytanie podtrzymuje czy możliwe że jak padła uszczelka pod głowicą olej wylewa na zewnątrz płyn chłodzący bez zmian tzn stan się nie zmienił i niema w nim oleju, to możliwe żeby autko łapało temperature??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam mam problem z renault meganne classic 1.9dtiprzy zimnym silniku strasznie dymi bialym dymem po rozgrzaniu problem calkowicie znika co moze byc tego przyczyna? odpisujcie!bede wdzieczny za pomoc.

[kolego jak widzę należysz do grupy niereformowalnych skoro o godzinie 11:28 napisałem ci upomnienie z prośbą o przeczytanie regulaminu (LINK) to dlaczego o 13:13 piszesz znowu o tym samym w innym temacie, kolego to jest multiposting a jest to na forum karane, z racji że dziś jest twój pierwszy dzień na naszym forum otrzymujesz wyjątkowo 2 ostrzeżenie :P następnym razem zastosujemy ograniczenia w pisaniu postów] -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli Cię zadowoli to przyczyną jest niska temperatura otoczenia. spaliny wydobywające się z rury są cieplejsze. jeżeli zaś dym jest słodkawy i ubywa Ci płynu chłodniczego to uszczelka pod głowicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!