Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana żarówek świateł mijania H7 na sprawniejsze.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam ogromną prośbę o poradę w sprawie zamontowania do kloszy świateł mijania sprawniejszych żarówek H7 niż tych orginalnych. Interesują mnie żarówki OSRAM W WERSJI NIGHT BREAKER PLUS UNLIMITED 64210 NBU H7 12V 55W. Są drogie bo kosztują ok.80 - 90zł ale wg. dziennikarzy z TVN Turbo i ich testów jest spora różnica w świeceniu w porównaniu do zwykłych żarówek. Najbardziej obawiam się, czy żarówki te nie zrobią "krzywdy" plastikowym reflektorom, gdyż w instrukcji obsługi znalazłem sugestię: "użyć koniecznie żarówek o obniżonej emisji promieniowania ultrafioletowego U.V. 55W, aby nie zniszczyć plastikowego klosza reflektorów". Najlepsze jest to, że interesując się podobnymi żarówkami w jednym z dużych sklepów motoryzacyjnych, nie potrafiono mi odpowiedzieć jednoznacznie na temat tej "obniżonej emisji".

Pozdrawiam i dzięki za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu używam night breaker'ów (H4 i H7) i nigdy nie miałem problemów reflektorami. Fakt faktem mając światła dzienne reflektory główne są dużo mniej obciążone, a co za tym idzie czasookresy wymian znacznie się wydłużają. Cena którą podałeś dotyczy chyba sklepów stacjonarnych. Poszukaj w necie powinno się dać kupić taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyścig na % trwa :P

Z żarówek " + x % " przerobiłem już OSRAM NIGHT BREAKER PLUS 90%, PHILIPS X-Treme Vision +100%, teraz mam TUNGSRAM Megalight Ultra +120%

Standard zmieniłem na Osramy, później Osramy z mijania poszły na drogowe, philipsy na mijania. Miałem je 1,5 roku świeciły dalej choć bańka była już lekko czarna w środku(dałem kumplowi,)Tungsramy mam obecnie i jakiejś różnicy poza ceną odpowiednio 60/90/48 nie widzę :P

Druga sprawa to wszystkie te żarówki mają oznaczenia UV BLOCK, więc plastik jest bezpieczny, ja na swoich nie widzę nic niepokojącego :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

A to UV BLOCK pisze gdzieś na opakowaniu że tak wypytam? Widzę że kolega zna dogłębnie temat żarówek... Na różnego rodzaju zdjęciach aukcyjnych właśnie tego nie widać. Fakt, że coś takiego jest, ze względu na zadane zapytania sprzedawcą tych bardziej renomowanych sklepów z oświetleniem samochodowym którzy potwierdzają fakt zmniejszonego promieniowania UV.

Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie

Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim. damiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info jest na opakowaniu cięcie sprawdziłem jest taki sam znaczek z tyłu opakowania co na tym zdjęciu, Tungsramy mają taki znaczek cięcie, też sprawdziłem swoje pudełko i jest :)

 

Regulamin forum jasno mówi o zasadach zamieszczania zdjęć na forum. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w clio II ph2 uzywalem takich bez UV i nic sie z lampami przez 5 lat nie stało :] obecnie używam już tylko osramów cool blue i po roku wymianim na nowy komplet niezależnie czy się przepalą czy nie. przy koszcie ponizej 50zł za komplet to jest najlepszy wybór a i kolor światła jest bardzo ładny

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.5.6 - pl-literki Aston76

 

Nowe zdania zaczynamy z dużej litery :) :) :) Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wymieniłem żarówki. Są nimi: OSRAM W WERSJI NIGHT BREAKER PLUS UNLIMITED 64210 NBU H7 12V 55W. Dzięki bardzo za porady szczególnie jeżeli chodzi o emisję U.V. Faktycznie, na opakowaniu jest znaczek filtru U.V. także spokojnie można montować je do plastikowych reflektorów. Żarówki kupiłem w sklepie DATA auto. Za H7 do Renault Megane zapłaciłem 87zł, a za H4 do Fiata Pandy 72zł. Chodzi oczywiście o komplet dwóch żarówek. Początkowo chciałem je kupić o ok. 15-20zł taniej na aukcjach internetowych, lecz w między czasie jeden z kolegów na jednej z aukcji kupił takowe i niestety okazały się marną podróbką.

Efekt wymiany.

W obu samochodach wcześniej miałem zamontowane zwykłe żarówki: w Renault były to Osram, w Fiacie Narva. Po wymianie na Osram Night Breaker Plus Unlimited światła świecą znacznie intensywniej i na biało a nie jak wcześniej na żółto. Światła w obu autach świecą znacznie szerzej oświetlając bardzo dobrze nie tylko to co przed autem ale i pobocza. Jeżeli chodzi o te dodatkowe 40m w dal, faktycznie dalej świecą ale czy aż tyle... Z zewnątrz światła świecą intensywnie białym światłem z delikatną poświatą niebieską - mniej więcej jak ksenon. Myślałem że będą tak intensywne, że aż nieprzyjemne np. dla nadjeżdżających z przeciwka ale jest OK. Nie oślepiają.

Póki co, jestem pozytywnie zaskoczony tymi żarówkami. Wydaje mi się, że warto wydać takie pieniążki na porządne oświetlenie. Mam nadzieję, że ich trwałość też będzie zadowalająca. Trudno póki co mówić o ich żywotności. Na rynku są od niedawna a badania laboratoryjne - mają świecić o połowę dłużej niż zwykłe żarówki - nie zawsze muszą pokrywać się z normalną eksploatacją. Pojeździmy zobaczymy. Gdyby były "krótko świecące" jak większość żarówek ...+ ileś%... to nie omieszkam napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamo571 napisz przy okazji jaki przebieg masz teraz w tych autach to na przyszłość będzie nam łatwiej porównać to do standardowych żarówek. Nie zawsze żywotność pokrywa się z wiekiem a przebieg jest lepszym wyznacznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Też jestem po zakupie Night Breaker Unlimited i muszę powiedzieć, że to najlepsze żarówki jakie miałem do tej pory.

Zarówno na suchym jak i mokrym asfalcie święcą konkretnie :) Snop światła ma spory zasięg, nikt nie mruga z naprzeciwka, ;) więc jest OK.

Poprzednie TUNGSRAMy Megalight Ultra +120% przełożyłem na "długie" i teraz jestem pogromcą nocy ;)

 

Dodano: 18 paź 2014 - 16:18

Nowy sezon i Philips nie mógł zostać w tyle w wyścigu na + XXX %

 

http://www.philips.pl/c-p/35040130/x-tremevision-zarowka-samochodowa

w skrócie - czyli radosna twórczość marketingowców: :mrgreen: o 130% jaśniejsze światło, okresu eksploatacji, który wynosi do 450 godzin, jasne, białe światło (3700 K), widoczność na odległość 130 metrów

 

X-TREME VISION +130% B) Ktoś już testował, albo rozważa zakup :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze żywotność pokrywa się z wiekiem a przebieg jest lepszym wyznacznikiem.

Niekoniecznie....

Żarówka zapalona jeden raz przed trasami kilkusetkilometrowymi dłużej wytrzyma jak taka, która codziennie robi kilka tras kilkunastokilometrowych z licznymi postojami i gaszeniem silnika i świateł. (trasa kuriera)

Kilometrów mało ale setki razy gaszenie i zapalanie świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!