Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Źle spasowane elementy nadwozia


Rekomendowane odpowiedzi

W moim kombi z 2012 też klapa tylna nie jest idealna. Widać felerne pasowanie gołym okiem... a co do sprzedawcy... moja żona jeździ Corsą z pomalowanym błotnikiem przed sprzedażą w ASO. Sprawa wyszła na jaw dopiero kiedy odkupowaliśmy od poprzedniego właściciela. Nawet nowe auto należy potraktować miernikiem. Koszt w porównaniu z autem baaaardzo mały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem bo z prawej strony klapy jest idealnie lewa jest trochę jakby za wysoko. Mówię o pionowych płaszczyznach. Nie wiem czy da się to wyregulować jakoś na zawiasach raczej na pewno nie, wiem że można na samych zatrzasku klapy ale nie wiem akurat czy we wszystkich płaszczyznach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro odgrzałeś stary wątek, to dorzucę coś, co mnie dziwi i nieco denerwuje. Górny róg zderzaka tylnego, przy styku z błotnikiem, pod lampą, odstaje na zewnątrz kilka milimetrów. Tak samo to wygląda z obu stron. Nie chcę grzebać niepotrzebnie pod lampą, ale może to można czymś przymocować ? Nie ma żadnych przesłanek na temat jakiejś przeszłości wypadkowej. Tak czy owak wygląda to na fabryczne niedbalstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę zabierać się do próby regulacji położenia tylnej klapy na zamku przy zderzaku. Szukam tylko informacji o tym jak bezpiecznie zdemontować maskownice bagażnika, które zasłaniają śruby do zamka. Ma może ktoś informację gdzie tam są spinki ew jakieś zdjęcia?/manual?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu marek jedzie do zakładu S-plus w tym Kiku renault megane nowe i ten zastepszy laguny. W celu wyprostowanie gniesień czy cos innego. Musiałby pojechać do fabryki Renault i tam odebrać bo pewnie będzie idealnie. Więć w transporcie wielu auto ulegnie uszkodzeniu i nie da je ochronić.Nigdy nie widziałem żeby były całkowicie zasłonięcie podczas transportu jak skody, VW, Fiaty.. Tylko widizałem raz jak Jaguar był zasłonięty całkowicie i logo Jaguar podczas transportu...

 

Najlepiej żadać obiżenie ceny samochodu o kilku tys. zł....

 

 

Proszę poprawić wpis, żeby dało się to czytać - Kataryniarz

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę zabierać się do próby regulacji położenia tylnej klapy na zamku przy zderzaku. Szukam tylko informacji o tym jak bezpiecznie zdemontować maskownice bagażnika, które zasłaniają śruby do zamka. Ma może ktoś informację gdzie tam są spinki ew jakieś zdjęcia?/manual?

Zdjęć nie mam, ale jestem po regulacji tylnej klapy, która mnie irytowała (była wysunięta lekko z lewej strony, patrząc z boku, oraz miała nierówne szczeliny,patrząc z tyłu).

Miałem trochę obaw co do do odstającej klapy, więc wyregulowałem w ASO przy okazji przeglądu (Nawrot w Długołęce, nic mnie nie skasowali za to, polecam). Trzeba wypiąć 2 plastikowe spinki z podsufitki, przy samej klapie między zawiasami, dzięki temu można się dostać do śrub zawiasów. Potem potrzebny młotek i troche odwagi :) Po przesunięciu zawiasu (lewego) odsłoniło się kawałek niepomalowanej blachy, więc potraktowałem to zaprawką, nie ma śladu dla kogoś kto nie wie.

Szczeliny można wyregulować zamkiem. Odpowiadając bezpośrednio na pytie, nie trzeba zdejmować całej maskownicy, wystarczy sam plastik przy zamku, który jest zatrzaśnięty w maskownicy, da się go wyjąć, trzeba dobrze pociągnąć, potem jest dostęp do śrub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informację. Rozumiem że i tak bez przesunięcia samego zawiasu i tak się nie da wyregulować szczeliny (też mam wysuniętą lekko z lewej strony patrząc z boku). Jadę za niedługo do serwisu na akcję serwisową poproszę ich może zgodzą mi się to wyregulować. Jeśli nie to będę sam spróbować. Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Mi się nie udało, próbowałem najpierw zamkiem, ale różnica (patrząc z boku) była minimalna. Sam miałem obawy do zabierania się za zawias, bo auto nie miało żadnego śladu ingerencji (bezywpadkowe), pojechałem do ASO na przegląd, powiedziałem żeby popatrzyli, ewentulanie coś podpowiedzieli, a jak mnie zawołali żebym zobaczył, to już było ustawione :) Ale takie rzeczy raczej nie w każdym ASO są, w Nawrocie są bardziej dla ludzi nastawieni, stąd moją niezłą opinię.

Po przesunięciu zawiasu prawdopodobnie będzie trzeba zamkiem ustawić klapę. Jak będzie nierówno, plastik z klapy na dole może delikatnie ocierać o krawędź z drugiej strony, tzn może się pojawić zmatowienie lakieru. Trzeba wtedy przestawić zamek i przepolerować miejsce zmatowienia.

Na koniec na pocieszenie dodam, że takich meganek jeździ pełno (Wrocław), tzn jakaś znaczna partia została wypuszczona z odstającą klapą z lewej strony.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z tym spasowaniem klapy w grandtour jest ciekawa sprawa. Oglądałem kilka Meganek III kombi z miernikiem itd... samochody bezwypadkowe a w niektórych zauważyłem że tylna klapa nie jest idealnie spasowana. Tak jakby odstawała z jednej strony tak samo jak np błotniki ze zderzakami też nie ma ideału. Różnie to bywa nie wiem czy zależy to od fabryki albo faktycznie coś jest na rzeczy. Jak to jest u Was ze spasowaniem elementów? chodzi mi głównie o tylne klapy w kombi z błotnikami oraz błotniki przednie ze zderzakami.

U mnie też było tak sobie. Oczywiście podjarany nowym autem nie zauważyłem. Do czasu aż dwa plastiki zaczęły się wycierać. W serwisie wypozycjonowali klapę na nowo, przymalowali wytarte plastiki i jest ok.

To nie BMW, że można było (kiedyś na pewno) przejechać wszystkie szpary z szablonem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!