Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę Megane II CC


Kris89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jestem na tym forum nowy i zaczynam rozglądać się trochę za moim marzeniem ;) bordową Renią II CC - wiem nie kupuje się auta ze względu na kolor.... Mam już raczej stary niezawodny samochód ale chyba najwyższa pora na jakieś zmiany tym bardziej iż ostatnio niesamowite wrażenie robią na mnie wszelkiego rodzaju kabriolety w lecie a w zimie też mógłbym czuć się w miarę komfortowo w tym aucie ze sztywnym dachem.Z tego względu iż tak jak do tej pory będę raczej mało jeździł tym autem - głównie po mieście (praca<->dom) rozważam tylko i wyłącznie zakup samochodu z silnikiem o pojemności 1,6l benzyna.Wyposażenie im bogatsze tym lepiej choć skórzane fotele nie są niezbędne.Zależy mi aby kupić auto w dobrym stanie technicznym (jak chyba każdemu) więc poszukuję samochodu może z przebiegiem nawet ok.100 tys. km. lub powyżej ale dobrze utrzymanym,serwisowanym niż jakieś podejrzane ,,cuda na kiju" lub ,,igły" ;) z kręconym licznikiem do 50-70 tys. km. za 7-8 letnie auto sprowadzane z zagranicy.

Ostatnio zainteresowało mnie to ogłoszenie:

Mój odnośnik

Trochę zdziwiła mnie ta automatyczna skrzynia jak dla mnie rzadko spotykana w tych autach ale wiem jaka to frajda jeździć samochodem z automatyczną skrzynią zwłaszcza tak jak napisałem powyżej gdy jeździ się sporo w mieście.

Pytanie 1.Proszę o ocenę wystawionego auta.Może zauważycie coś podejrzanego na tych zdjęciach tak jak czasami bywa przy ocenie innych wystawionych samochodów a czego ja nie jestem w stanie zauważyć.Może ktoś będzie okazyjnie w pobliżu miejsca sprzedaży tego samochodu i mógłby obejrzeć z bliska ten samochód.Ja mieszkam w Krakowie i na chwilę obecną nie mam ochoty robić ok.500 km aby zobaczyć jakiegoś szrota mimo iż zdjęcia wyglądają zachęcająco.Wiadomo zdjęcia tak jak i samochód można odpowiednio przygotować do sprzedaży.Przebieg też nie wygląda mi zbytnio na podejrzanie niski jak na ten rocznik.

Pytanie 2.Może napiszecie przy okazji jakieś opinie na temat tych automatycznych skrzyń w tych samochodach,zwłaszcza jeśli ktoś ma samochód z taką skrzynią.Czy są awaryjne mimo dbania o nie ? Czy raczej nie ładować się w automata w tym modelu?

Pytanie 3.Czy naprawdę w tych samochodach podczas jazdy bardzo słychać trzeszczące plastiki tak jak to czytałem przy jakimś temacie.Jakoś nie mam bardzo przewrażliwionego ucha ale może jest to na tyle głośne,że z biegiem czasu może mnie irytować.Trochę też czytałem na temat podstawowych,denerwujących i typowych usterek w tych autach jednak na chwilę obecną nie zraża mnie to przed szukaniem auta w tym modelu nadwozia.

Edytowane przez Kris89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim przebiegu to trochę mocno zniszczone na siedzenie kierowcy. Ale przyznam się że nie wiem jakiej jakości są skóry w Megane II i może przy takim przebiegu to normalne. Ale jeśli jesteś zainteresowany to zadzwoń do gościa poproś o oryginalne numery rejestracyjne i przy odrobinie szczęścia może znajdziesz jakieś informacje o tym aucie na bezwypadkowy.net . Jest tam zakładka i przy odrobinie szczęścia znajdziesz ogłoszenie z Holandii z tym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oceniając zdjęcia nie widzę niczego pojejżanego poza brakiem wygluszenia przedniej maski.

Czyżby dzwon?

Wnętrze nie jest wytarte. Załamana skóra na fotelu kierowcy to norma. Ciężko się wysiada z tego pseudo kubełka ;)

Zastanów się jeszcez raz nad zakupem 1.6 pb.

CC jest ciężki i samochód z tym silnikiem jest wołowaty.

Poszukaj jakiegoś w okolicy i zrób jazdę testową.

Aha nic nie trzeszczy, no może poza dachem w mroźne dni ;)

Jak coś to pw.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!