Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Filtr stożkowy vs zamiennik sportowy filtra


Cmikus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Klubowiczów!

Mam do Was pytanie doradźcie mi czy bardziej opłaca się zainwestować w filtr stożkowy z całym orurowaniem.

oto ten filtr

http://moto.allegro.pl/item289389035_promo..._najtaniej.html

 

czy raczej zastosować zamiennik filtra oryginalnego.

 

http://moto.allegro.pl/item289400144_k_n_e...megane_r19.html

 

Powiedzcie co o tym sądzicie, jakie waszym zdaniem są różnice między tymi filtrami i który byście mi polecili i sami zamontowali u Siebie w wozidełku.

Pozdrawiam :mrgreen:

 

Linki poprawione :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popraw linki brak połączenia

teraz co innego :mrgreen:

wydaje mi sie że jeżeli chcesz uzyskać lepszy dopływ powietrza do silnika to warto zainwestować w stożkowy. zapewniając lepszy dopływ powietrza z zewnątrz

zamiennik na miejsce oryginalnego będzie mniej skuteczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie otwieralem linkow i wiem ze oba sa do .... niczego:)

filtr musi byc obliczony do konkretnego silnika, musisz miec odpowiednia srednice dolotu do przeplywomierza i odpowiednia dlugosc (dolotu)

jak kupisz zwykla lipe z allegro to spodziewaj sie spadku mocy np ze wzgledu na brak odpowiedniego podcisnienia w ukl dolotowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem stozek i jakos nie jestem do niego przekonany, teraz kupiłem wkładke k&n wlozylem rure do okapow poprowadzilem ja pod zderzak zalozylem rajstope i smiga przynajmniej auto sie odmulilo po tym dziadowskim stożku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

też się nad tym zastanawiam. Wiem, że sam filtr czy to stożkowy czy wkład sportowy nie dadzą nic szczególnego jeżeli nie dołoży się do nich np, wydechu. Ja mam wydech przerobiony, auto śmigało ładnie. dostał mocy itd, i zacząłem bawić się z powietrzem. Na początek wymontowałem dolot i przełożyłem na dół, wlotem do atrapy halogenu. Następnie zajełem się puszką. W środku jest taka klapka na sprężynkach, która u mnie bardzo ciężko chodziła, więc otworzyłem ją na stałe za pomocą rozpórki. Efekt jest bardzo widoczny w osiągach, pracy silnika i mocy. wzrostu spalania puki co nie zauważyłem. Teraz szykuje się do wymiany orginalnego dolotu na chrom i wymiane wkladu na sportowy zamiennik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!