Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

sorki ze zakładam nowy temat ale nigdzie na forum nie spotkałem sie z moim problemem. Otóż dzisiaj zauważyłem , że przy ciepłym silniku wskazówka miedzy 2 a 3 kreska na wolnych obrotach przy wlączonym ogrzewaniu na max powietrze leci raz ciepłe raz letnie, w momencie kiedy zwieksze obroty na postoju lub podczas jazy (1500 obr) zaczyna lecie gorące powietrze i leci juz cały czas gorące. moje pytanie to :Dlaczego na postoju przy włączonym ogrzewaniu na maxa nie leci gorące powietrze przy temperaturze silnika wskazówka mieddzy 2 a 3 kreska.

z gory dziekuje za pomoc

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt od 80 zł, wszystko zależy od umiejętności jakich posiadasz, ale do tego tak jak pisali koledzy dochodzi nowy rozrząd, a jeśli niedawno go robiłeś to wystarczy, że kupisz nowy pasek jeśli i wcześniej wymieniałeś rolki, bo paska dwa razy się nie napina.

 

A już wiesz, że to pompa, że o koszty pytasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. nie chcąc zakładać nowego tematu podepne sie tutaj z takim oto problemem.

auto jakoś na wczesną jesień przechodziło remont silnika. po remoncie wszystko cacy tyle, że wskazówka temp. silnika szalała, momentalnie potrafiła przeskakiwać o ponad kreskę. wstawiono mi nowy termostat (za ok 30zł :-> ) i jest ciut lepiej. nie ma tak gwałtownych przeskoków, ale jednak są. jak na trasie jade równo to pokazuje ok, wystarczy czasem ze zwolnie to potrafi opaść o kreskę. Druga sprawa ogrzewanie, przyszła zima i co sie okazało, mam letnie powietrze :-? co ciekawe takie mam odczucie, że bardziej dmucha ciepło kiedy wskazówka temp. jest powiedzmy w 1/3 a nie w połowie. Robiąc kurs, raz jadąc, raz stojąc grzeje mi słabiej a raz mocniej, wskazówka temp. raz na 1/3 raz na połowie :-? zdziczałem juz trochę. Za tydzien wymieniam nagrzewnicę(1szy raz od nowości) może powinienem tez zainwestować w droższy termostat? i trzecia sprawa. Schodzę rano, zimno, autko odpala bez wiekszych problemów, pracuje równo, gra gitara.. Gdy silnik sie juz choć trochę nagrzeje mogę go zgasić i odpalić ponownie na raz. Ale kiedy zgasze autko na zimnym silniku to z odpaleniem są problemy jak diabli :-? musze krecić i kręcić a jak zaskoczy to potrzymać go trochę na gazie.. co o tym myślicie ? mam nadzieje ze to tylko czujnik temperatury :roll:

pozdrawiam

 

sprawdziłem dziś i dodać musze niestety że niedużo ale jednak ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!