Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie radio fabrycznie kupić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem, gdyż chce wymienić radio nieoryginalne w swoim renault megane scenic 1,9 dti rok 1998r na oryginalne(fabryczne), tylko nie wiem jakie szukać.Może mi ktoś podrzucić dokładnie jakiego radia mam szukać, aby współpracowało z wyświetlaczem i sterowaniem przy kierownicy bez przeróbek. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.Symbol wyświetlacza to: 77 00 413 529

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Z opisu wynika że masz podwójny wyświetlacz cięcie

Sprawdź czy masz jeszcze oryginalne wtyczki. Jeżeli to trzy takie kostki hosting_zdjec_1386708260__kostki_radiosat.jpg to możesz przyjąć trzy opcje.

 

1. Radiomagnetofon bez sterowania zmieniarką 7700 426 414

2. Radimagnetofon ze sterowaniem zmieniarką 7700 426 412

3. Radio z CD 7700 433 070 (Radiosat 6000) bez sterowania zmieniarką. Do zamontowania potrzebna dodatkowa ramka. Jeżeli masz radio nie fabryczne

to pewnie już taką ramkę masz.

 

Jeżeli wtyczki wyglądają inaczej to radio typu tuner list.

Jeżeli chcesz przerobić radiosat na tuner list to patrz manual w dziale download.

 

Pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin dodawania zdjęć

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzięki serdecznie za odpowiedź u mnie są trzy wtyczki tylko ta trzecia nie jest płaska wpinana pionowo jak wyszperałem w necie tylko szersza piny są dwu rzędowo.Jutro jak by mi się udało to podeśle zdjęcie.Jestem kompletnym laikiem w elektronice ale z tego co znalazłem tak jak wspominałem w internecie to raczej muszę szukać radia typu radiosat jeżeli nie chcę dokonywać przeróbek.Ta trzecia kostka to możliwe, że została zmieniona przez poprzedniego właściciela bo wygląda trochę kombinowana.Wyświetlacz jak wspomniałeś jest u mnie podwójny.Jak byś mógł to daj znać czy ta trzecia wtyczka mogła być oryginalnie montowana inna niż ta płaska.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

W Scenikach I po lifcie były montowane radia Tuner list, tam jest inna wtyczka do komunikacji z wyświetlaczem (żółte mini iso).

Jeżeli masz takie właśnie wtyczki to raczej ktoś coś wcześniej kombinował. Podwójny wyświetlacz z Philipsa nie będzie współpracował

z radiem typu Tuner list. Zrób zdjęcie jak to wygląda u Ciebie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć dzięki za zainteresowanie moim tematem.Wklejam teraz zdjęcia wtyczek i wyświetlacza.Ewidentnie jedna była dorabiana widać to po obciętych przewodach i połączeniach owiniętych izolacją. Myślę że oryginalnie to była tu wtyczka ta wąska pionowa (przepraszam za nie używanie fachowych nazw ale jak wspominałem jestem kompletnym laikiem).Proszę cię zerkni na te zdjęcia i daj znać jak możesz co jest nie tak z tymi połączeniami. Dzięki za wszystko.

Pozdrowienia

thumb_hosting_zdjec_1386865987__wyswietlacz.jpg thumb_hosting_zdjec_1386869143__wtyczki_800x600.jpg thumb_hosting_zdjec_1386869200__wtyczki_1_800x600.jpg

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Wtyczka czarna po prawej stronie wygląda jak od zmieniarki. Czy jest ona podłączona do obecnego radia?

Sprawdź jaki masz schowek pod siedzeniem pasażera. Czy jest to szuflada czy schowek na zawiasie?

Czarna środkowa wtyczka ta która była kombinowana jest od zasilania radia.

Nie widzę wtyczki z wyświetlacza. Możesz sprawdzić czy nie jest gdzieś ukryta. Wiązka kabli powinna iść do góry do wyświetlacza.

Możesz też ściągnąć pokrywę deski rozdzielczej i sprawdzić od góry. Zakładam, że wyświetlacz nic nie pokazuje.

 

Podrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wtyczka, o którą pytałeś ta od zmieniarki nie jest podłączona do starego radia na zdjęciu widać podłączone aktualnie wtyczki do starego blaupunkta, który w tej chwili jest używany. Schowek pod siedzeniem kierowcy to wysuwana szuflada nie ma w niej żadnego przewodu (pod siedzeniem pasażera znajduje się akumulator).Tak jak przypuszczałeś jak głębiej pogrzebałem zdejmując pokrywę deski rozdzielczej znalazłem trzecią wtyczkę tą płaską (razem z tą od zmieniarki to już czwarta).Wygląda dokładnie tak jak u ciebie na zdjęciu chociaż u mnie też była łączone nieoryginalnie widać izolacje. Wyświetlacz w tej chwili oczywiście nic nie pokazuje (zrobiłem zdjęcie podłączonych do niego przewodów) bo nawet nie jest podłączony do radia.Mam pytanie czy ta czarna kombinowana wtyczka od zasilania radia jest oryginalna i czy dochodzi do niej właściwa ilość przewodów u mnie jest 5. Z tego co widzisz można stwierdzić, że będzie to radio typu radiosat 6010 lub 6000 (takie jakie wymieniłeś w pierwszej wiadomości)czy ktoś coś tu przerobił.Możliwe, że poprzedni właściciel wyciągnął oryginalny sprzęt aby go dodatkowo opchnąć a zamontował stare nieoryginalne radio.

 

thumb_hosting_zdjec_1386960720__100_3435_1024x768.jpg thumb_hosting_zdjec_1386960863__100_3436_1024x768.jpg thumb_hosting_zdjec_1386960919__100_3437_1024x768.jpg thumb_hosting_zdjec_1386961018__100_3441_1024x768.jpg

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

To mamy komplet wtyczek. Ze djęć wynika, że ktoś kiedyś coś kombinował, ale nic nie wymyślił i połączył przewody tak jak były oryginalnie.

Sprawdź to dla pewności kolorami. Ciekawi mnie ta wtyczka od zmieniarki... . Możesz sprawdzić gdzie idzie kabel od zmieniarki. Powinien w dół środkowym tunelem i do schowka po siedzeniem kierowcy.

 

Jeżeli chcesz podpiąć fabryczne radio to z odtwarzaczem CD jest tylko Radiosat 6000 CD 7700 433 070 (Philips 22DC481/62).

Wtyczki są oryginalne więc powinny działać.

Najlepiej znajdź coś w Twojej okolicy (może ktoś z forum), podłącz i zobacz czy ruszy, można użyć nawet kaseciaka, byle stwierdzić, że kostki są OK.

Jak radio ruszy to wyświetlacz zapyta się o kod (cztery zera), kod wprowadzasz pilotem przy kierownicy kręcąc pokrętłem. Przechodzisz na kolejną cyfrę dolnym przyciskiem i zatwierdzasz poprzez dłuższe przytrzymanie dolego przycisku.

Na allegro masz aukcję nr 3781129441 radyjko z wyświetlaczem za 65 zł. Przed zakupem spytaj czy ma do niego kod.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześ

Wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi.Bardzo mi pomogłeś.Mimo, że jestem kompletnym laikiem zaczynam już troch łapać w tych radyjkach.Wracając do przewodu od zmieniarki to tyle co dzisiaj zerknąłem to idzie on w stronę kierownicy i tak jakby w górę ale chyba, że gdzieś później skręca.W szufladce pod siedzeniem kierowcy nie ma żadnego przewodu są tylko wycięte otwory na kable. Nurtuje mnie jeszcze ta kostka od zasilania. Pisałem ,że są tam podpięte pięć przewodów a w rzeczywistości podpięte są cztery przewody a jeden ten zielony jest obcięty i nie ma go jak połączyć, gdyż nie ma wolnego kabla, z którym mógł by być połączony (widać na zdjęciach).Jak byś mógł zerknąć na te fotki i odpowiedzieć czy ma to jakieś znaczenie, czy możliwe, że ktoś podłączył kostkę z innego auta i został mu wolny przewód.Jaka jest prawidłowa ilość przewodów bo na twoim zdjęciu nie mogę podejrzeć?

Z góry serdeczne podziękowania.

Pozdrawiam

thumb_hosting_zdjec_1387133423__100_3444_1024x768.jpg thumb_hosting_zdjec_1387133461__100_3454_1024x768.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być od automatycznej anteny, ewentualnie od oświetlenia radia. Znajdź w necie opis kostki ISO i będziesz wiedział co i jak tam jest rozmieszczone. Tutaj masz schemat standardowego ISO w radiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Wydaje mi się, że są cztery przewody. Jutro to sprawdzę.

Według instrukcji z radiosat ten pin jest przeznaczony do funkcji "mute". Czyli wyciszenie radia przy zestawie głośnomówiącym. Nie powinno mieć to znaczenia przy podłączeniu radia. Możesz go zaizolować.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Po raz kolejny dzięki za odpowiedź. Myślę, że rzeczywiście ten przewód nie będzie miał znaczenia przy podłączeniu radia. Tak jak obiecałeś jak byś mógł sprawdzić ile przewodów oryginalnie dochodzi do tej kostki to będę bardzo wdzięczny.Próbowałem trochę grzebać w internecie i znaleźć jakiś schemat ale do niczego nie doszedłem (trochę mimo wszystko mało kapuje).Jak dokupię radyjko to dam znać czy wszystko ruszyło.Dzięki bardzo i pozdrowionka. :P

 

Dodano: 16 gru 2013 - 21:41

Witam ponownie

Mam jeszcze jedno pytanie czy każde radyjko typu RADIOSAT 6010 będzie działaoł z moim sterowaniem i wyświetlaczem? Czy może tylko te ,które wymieniłeś w pierwszej wiadomości.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Przepraszam, że długo mnie nie było, ale mam urwanie głowy przed Świętami. Sprawdziłem u mnie jest 5 przewodów w kostce zasilającej.

Różnica polega na konfiguracji no i ja mam radio Tuner list. Szary przewód to sygnał prędkości samochodu (samoczynne podgłaśnianie się radia).

thumb_hosting_zdjec_1387394410__20131217_184214_small.jpg

Najwcześniej w sobotę będę miał dostęp do starszego Scenica więc wtedy mogę Ci podrzucić fotki.

 

Co do radia to kompatybilne będą wszystkie z takim samym układem gniazd jak w radiosat 6000/6010.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!