Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakość Paliwa a Wtryski


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich Forumowiczów.

 

Chciałbym podzielić sie z wami moimi spostrzeżeniami dot. meganki i golfa IV

<><><><><><><><><><>><><><><>

Od Pażdziernika jestem posiadaczem Reanult Megane II grandtour 1.5 dci 85 km, poprzednim moim autem był VW GOLF IV 1.4.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Golfa sprzedałem ponieważ był trzy drzwiowy i miałem z nim problemy zwiazane z kontrolka cisnienia oleju.. postanowiłem się pozbyć problemu i jakoś mi sie udało. W Pażdzierniku br. trafiła mi się okazja albo tylko tak mi się wydawało że znajomi znajomych sprowadzają auta z holandii i trafił się taki Reanult Megane II 200 tys przebiegu 2006 rocznik. I powiem że pierwsze moje wrażenie było niezłe w porownaniu do golfa to meganka była duża idealna wręcz dla rodziny bo mój synek ma dodatkową pare drzwi.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Golfa sprzedałem za 8k a meganke kupiłem za 11 tys.. Meganka wizualnie miała jedna wade była po gradobiciu właściwie takie widoczne to było tylko na masce i dachu jakby złapać ostrość. Pomyślałem sobie że maska nie problem 200 zł w kolorze kosztuje to sie kiedyś wymieni..

<><><><><><><><><><>><><><><>

Dodatkowo pozytwynie zaskoczyła mnie dynamika meganki przy wyprzedzaniu powiedzmy już na 4 biegu bardzo łądnie sie zbierał w porównaniu do golfa róznica 10 km.

Niemniej jednak róznica bardzo duża. Jedynie gorzej wyglądało ruszanie z 1 biegu golf był bardziej zwrotny.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Golfa miałem dość nieźle wyposarzonego klima, navigacje fabryczna, podgrzewne lusterka i jeszcze inne ciekawe pierdólki. W Megance pozytywnie zaskoczył mnie tempomat którego w golfie nie miałem golf (2001rok).

<><><><><><><><><><>><><><><>

Jeżeli chodzi o zawieszenie i stabilnosc na drodze meganka nie równała sie z golfem w golfie miałem 16 - 55 oponki bardzo stabilny był na drodze natomiast meganka faluje jak łodka na wodzie oraz zdecydowanie wyżej zawieszona jest meganka , golf dość nisko wisiał z czym miałem problemy w zimie.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Po paru tygodniach jazdy meganka wyskoczył bład dot. wtrysków paliwa. tankowałem tańsze paliwo z orlenu a poźniej verve, tankowanie lepszego paliwa z orlenu nie pomogło co jakiś czas wyskakiwał bład defect injection i kontrolka stop i po kilku sekundach gasła a niekiedy odczuwane była nie równa praca silnika. Już prawie krew mnie zalała gdyż tak wprawdze wpadłem z deszczu pod rynne mój były golf z kontrolką cisnienia jezdził przez trzy lata i nie było problemu w jezdzie tylko ten wkurzajacy sygnał dzwiekowy i dyskoteka. Myslałem że jak zmienie auto nie bedzie problemu, meganka poprostu mnie dobiła, ale pewnego dnia postanowiłem zatankować na shellu to najdroższe paliwo nitro cośtam coś tam i okaząło się ze przez kilka tygodni kontrolka się nie zapalała i problem jakby znikł.. dokładnie dzisiejszego dnia postanowiłem zatankować paliwo tańsze niemniej jednak z lepszej stacji czyli również shella ale fuel save, no i jak się okazało o zgrozo zmora wróciła.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Czy ktos już z was spotkał się z takim problemem?

<><><><><><><><><><>><><><><>

Wybaczcie że porównuje dwa auta, nie robie tutaj żadnej reklamy chciałem poprostu żebyś poznali moja krotką historie.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Pozdrawiam

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.9 - Enter Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że podczas rejestracji ten punkt programu został pominięty.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze popraw post bo zaraz któryś z Adminów zaznaczy Ci wszystkie Entery. Prawdopodobnie wtryski Ci się kończą i możliwe, że przy niby lepszym paliwie błąd znika. Niemniej jednak proponuję próbę przelewową.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!