Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ubywający płyn chłodniczy


alexx_ex1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam reno lagunna2 po lifcie 2,2 dci i nie mogę sobie poradzić albo raczej zdjagnozować ubytku płynu chłodniczego. Mianowicie po napełnieniu zbiorniczka po 1-2 dniach znika z niego nawet 1-2 cm na wysokośc.(Nawet nie jeżdząc)(a bywało też że był pusty) Dodaję, nie ma wycieków na zewnatrz,sucho pod autem.2 stan oleju jest w normie,we wnetrzu też nie ma wycieku.Co najdziwniejsze po przejechaniu 1000 km stan był normalny.Wymeniłem olej,płyn chłodący collant i nie mogę zlokalizować ubytku,a już dolałem prawie 6-7 litrów,Mechanik jeszcze zdjagnozował(może) pompa wody,Czytałem na forum już setki wiadomości,ale z takim przypadkiem się nie spotkałem>proszę o porady,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nagrzewnicę obejrzałeś?

Nie mam pojęcia jak to w Lalkach jest, ale możliwe, że wylewa się z nagrzewnicy i wylatuje pod spodem, mnie więcej na wysokości nóg kierowcy i pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej wykluczam gdyż silnik odpala normalnie 1-2 zakręci rozrusznik i pali(lekki mróz),gdyby był zalany tylko 1 cylinder raczej ciężko byłoby wogóle odpalić,.Taki właśnie mam ból co jeszcze może mieć wpływ na ewentualne ubytki płynu chłodniczego..Amoże jeszcze COŚ przeoczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak silnik ma przeciek to może normalnie odpalać, przecież masz diesla a nie benzynę. Przy benzynie ciężej odpala, bo zalewa świecę zapłonową a tutaj co ma być. Sprawdź u mechanika czy nie ma CO2 w płynie chłodzącym. Ewentualnie jak się zachowują węże po odpaleniu silnika czy robią się twarde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak dokładnie jest zbudowany silnik którego dotyczy problem Ja w ciągniku miałem też problem z ubytkiem cieczy chłodzącej.Dziennie musiałem dolewać ok.2-3 litry wody.Też nie było problemu z odpalaniem.Chwile po odpaleniu lekko "smużył"ale brałem to na "winę" wtryskiwaczy,ponieważ jak lekko się rozgrzał to już nie "smużyło".Aż któregoś razu rozrusznik nie "przekręcił".Woda zablokowała tłok.Być może jak bym prędzej wyjął wtryskiwacze to z otworów gniazd wtryskiwaczy by coś się pokazało.U mnie powodem tej awarii była pęknięta tuleja,ale sądzę że podobny objaw może spowodować uszkodzona uszczelka głowicy.

thumb_hosting_zdjec_1387786653__pekniecie_tulei_silnika.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano odpaliłem auto i rzeczywiście zobaczyłem (biały dymek) czyżby to UPG,, A tak myślslem że się obejdzie bez ściągania DŁÓWKI..Czy ktoś się orientuje z jakimi ok. kosztami taka sprawa się zamyka..? uszczelka -głowica itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!