Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wyciek oleju


andrzejek11

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Powiem tak, pracuje w firmie produkującej silniki, wszystkie króćce (kołnierze, rurki) jak zwał tak zwał, wciskane są maszynowo, przed wciśnięciem nałożony jest płynny uszczelniacz w otwór który, pod wpływem temperatury utwardza się. Zdarza się że trzeba wbić króciec ponownie bo uszczelniacz nie jest na całym obwodzie otworu, stary się usuwa mechanicznie i do śmieci. Nowy wbija się za pomocą gumowego młotka z odpowiednią nasadką by nic nie uszkodzić. Wracając do tematu: w naszym przypadku wystarczy odtłuścić otwór, przesmarować kròciec sylikonem do temperatur, lekko nabić na silniku, przyłożyć kawałek deseczki i poprawić mocniej młotkiem. Ważna sprawa- musisz wbić go prostopadle do otworu, łatwo można uszkodzić kołnież i zabawa od początku.

Edytowane przez Kaczor83
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!