Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kredyt Reanult


Syfon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na wstępie, chcę napisać, że nie znalazłem na tym forum żadnego tematu, który byłby odpowiedzią na moje pytanie a wydaje mi się, że więcej osób może mieć ten problem. Konkretnie chcodzi o to jak sfinansować zakup nowego auta (mi konkretnie chodzi o Megane III).

 

Byłem ostatnio w salonie i wszystko super, tylko niestety nie jestem w stanie wydać 60 tys gotówką. W związku z tym, chciałbym kupić auto posiłkując się kredytem. Pani w salonie zrobiła mi symulację i przy założeniu wpłąty 10% i 60 równych rat, pokazała mi ofertę raty w niby promocyjnym kredycie Renault w wysokości 1248,08 zł. Wiem, że przy kredycie nie należy wszystkiego przeliczać ale wychodzi na to, za auto zapłaciłbym łącznie 80 tys zł. Porównując to z kredytem w skodzie, gdzie także się udałem - w identycznej symulacji za rapida(może być też za octavie - model auta tam akurat nie gra roli) wychodzi rata 1129,39 czyli łacznie 73,7 tys zł i w ten kredyt wliczony jest już pakiet ubezpieczenia na rok, który także jest wart ok 1,5 - 2 tys zł.

Tak jak pisałem - zdaję sobie sprawę, że kupując na kredyt płaci się ostatecznie dużo więcej, ale chciałbym sprawić by to dużo to było jak najmniej :)

 

Czy macie jakieś doświadczenia związane z kupowaniem auta na kredyt? Może ktoś ma jakiś kredyt na auto zaciągniety wprost z banku, który byłby korzystniejszy? Kupuję jako osoba prywatna, nia jako firma więc leasing odpada. Sprawdzałem na porównywarkach ale może ktoś z Was ma jakieś ciekawe uwagi, doświadczenia itd.

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Edytowane przez Syfon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywarki są mocno orientacyjne. Warto pójść osobiście do kilku banków i dowiedzieć się o ofertę na konkretnym przykładzie. Należy tez pamiętać że samo Renault oferuje kilka wariantów kredytowania -> http://www.renault.pl/serwis-i-finansowanie/dodatkowa-gwarancja/umowa-serwisowa-NS/uslugi-finansowe/promocje/ następnie pozostaje kartka + ołówek + kalkulator albo akrkusz kalkulacyjny. Rynek kredytów jest tak dynamiczny że to co teraz jest korzystne za miesiąc już nie będzie. Do tego dochodzą indywidualne zmienne typu zdolność kredytowa, historia kredytowa itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najkorzystniej wychodzi kredyt 50/50 lub jeszcze lepiej 70/30. Można zakombinować biorąc pożyczkę z zakładu pracy (jeżeli masz taką możliwość), która jest najniżej oprocentowana. Opcja kolejna to rodzina - jeśli masz u kogo, wtedy nic nie dopłacasz. W standardowym kredycie trzeba liczyć że z 15000 dopłacisz. Co do banków - kiedy rozważałem możliwość zakupu auta przez kredyt bankowy, wg moich ustaleń najtaniej wychodził BNP Paribas (to nie reklama tylko informacja ! :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tak troszkę bokiem. Ja nie wiem, że ludzie decydują się na zakup samochodu na raty... na takie raty. 10% wkładu własnego a później 1500 co miesiąc. Nie lepiej odczekać rok i kupić za swoją kasę? No bo jak się tą kasę będzie mieć to nie będzie problemu, a jak się coś zdaży i jej nie będzie? To przynajmniej sen będzie spokojny... Ja też uważam, że jakozystniej jest brać 50 na 50. Po roku auto nie straci na wartości połowę i można ... jeśli już nie odzyskać to nie stracić. Takie moje zdanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kredycie 50/50 jest zastrzeżenie że "samochód nie może mienić właściciela":bash:

 

W kredycie 50/50 jedyny koszt to (chyba) 1.5% od kwoty kredytu.

Edytowane przez lukwisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale zawsze można kasę skołować wrazie gdyby była afera, spłacić i upchnąć. Nawet z komisem można się dogadać... Zawsze to łatwiej załatwić 3 dychy pod wartość 7 dych niż załatwić 5 dych pod wartość 2 dych :bash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kredyt ma swoje widełki jeśli chodzi o oprocentowanie i a a czasem również i prowizje. Proponuje wysłać kilka maili z prośbą o symulacje finansowania przy takich a takich warunkach. Zobaczysz, że nie wszystkie oferty od dealerów tej samej marki będą takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!