Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Informacje na temat Vel Satis


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem zainteresowany zakupem Vel Satisa. Ukierunkowany jestem na silnik 2.0T.

Czy te auto ma jakieś wady fabryczne, chodzi mi głównie o aspekt elektryczny, systemy etc.

O silniku słyszałem bardzo dużo pozytywnych opinii.

Prosiłbym o jakieś informacje. W internecie w brew pozorom informacji za wiele nie ma.

Pozdrawiam i czekam na pomoc:)

 

Dodano: 14 sty 2014 - 19:31

Panowie nikt z Was nie posiadał "versalki"?

Edytowane przez Zgred1628
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, sam się od czasu do czasu przyglądam się ofertom i ogłoszeniom sprzedaży Renault Vel Satis. Faktycznie opinii jest mało, ale silniki stosowane w Vel Satisie to te same jednostki, które używane są w innych modelach. Vel Satis to przede wszystkim wysoki komfort w połączeniu z dobrą ceną, a ma to związek z oryginalnym wyglądem. Design auta nie przyjął się na rynku, dzięki temu mamy tak dobre ceny na auta używane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze popatrzył przed takim zakupem na dostępność części zamiennych, szczególnie tych do zawieszenia, wydechu i układów kierowniczego, hamulcowego, ich zamienników, wspólnych części z innymi Renówkami i dostępności na rynku wtórnym używanych oryginałów. No chyba że wszystko w ASO będziesz kupował na zamówienie.

Nie jest tajemnicą, że to jednak auto niszowe, choć trochę ich na naszych drogach widać. Niewiele jednak, tak więc i autoryzowane serwisy nie wszystko muszą mieć na stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja coś dodam od siebie. Auto samo w sobie jak pewnie wiesz dzieli trochę podzespołów z Laguną II przez co usterki elektroniki są podobne. Nieco trudniej je naprawić bo nie można wgrać np. oprogramowania z uboższej wersji bo takich nie było właściwie. Generalnie wiadomo im młodszy rocznik tym lepiej. Silnik 2.0T był montowany w Lagunie II i jest cały czas chwalony. Poza tym jak na benzyne z turbo dobrze chodzi na gazie. Oprócz tego okazało się po latach, że wersja 3.5 V6 (by the way ten silnik był też w Nissanie 350Z <piwko>) poza drobnymi wyciekami oleju też się nie psuje, ale dużo pali i był łączona tylko z automatem, który chyba co 180 tyś wymaga remontu. Nie polecam diesli (zwłaszcza tego 3.0 V6 bo on ma wadę fabryczną) Wiem też, że przednie zawieszenie dość często pada z uwagi na masę auta. Niektóre części do niego są wymienne z tymi od Laguny. Ceny samych klocków, filtrów itp nie są w sumie wysokie i w lepszych hurtowniach do dostania, gorzej z jakimiś droższymi i rzadziej wymienianymi częściami.

Edytowane przez Boss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo pod warunkiem, że facet mówi prawdę, a jest handlarzem, więc jest to mało prawdopodobne. W dowodzie będzie wpis "pierwsza rejerstracja w kraju". Papiery na tą instalację gazową pewnie też się znajdą. Generalnie jest to chyba najuboższa wersja - ale to w sumie plus bo auto ma swoje lata. Ogłoszenie napisane jakby to jego prywatne auto było przez ten czas, o którym wspomina. Odnośnie uwag: brak informacji o bezwypadkowości i jakimkolwiek serwisie, a o to auto jak wiesz trzeba dbać. Ciężko powiedzieć czy było malowane czy nie przez słońce. Notabene zdjęcia robione w lecie, czyli auto od dobrych pół roku nie chce się sprzedać.. chociaż akurat tu jest to w pewnym stopniu uzasadnione oryginalnością modelu. Mam wrażenie, że drzwi pasażera trochę "siedzą" i... że poduszka powietrzna kierowcy już kiedyś odpaliła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!