Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka silnika i service in


Rekomendowane odpowiedzi

Witam siadL mi akumulator odpaliłem po przez podłączenie go z innym samochodem kablami i od tamtej pory świeci mi się kontrolka żółta silnika i service in. O co w tym chodzi, świeca podczas postoju i jazdy

Czy dzieje się coś złego, czy muszę odhaczyć klemę minusową ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to na dole service się świecie i kontrolka silnika po lewej stronie tam gdzieś, a w opcjach jak przeskakuje na wyświetlaczu i jest ilość kilometrów do wymiany oleju to jest service in

 

Dodano: 23 sty 2014 - 20:26

lampka kontroli układu oczyszczania spalin i service

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pisze nic o olej wykasuje komunikat ze olej oki tu wydaje mi się ze chodzi ze może za słaby akumulator i ze go z przewodów odpaliłem i mam nadziej ze nic poważnego może jakiś błąd tylko do skasowania.

Bo w poniedziałek odpaliłem było oki i dziś nie mogłem odpalić i poprosiłem kogoś co jechał złapałem go na przewody i od tej pory te dwie opacie się pała tego silnia i service, a w ogóle wcześniej resetuje mi się średnie spalanie itp a wcześniej pisano na forum ze to akumulatora wina.I pisali ze jak będzie -10 stopni to nie odpali dziś nie odpalił i takie coś wyskoczyło jak i na postoju ta i podczas jazdy a różnicy żadnej nie widać co do zachowania się silnika auta.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Tak ciężko zbudować normalne zdania z zastosowaniem odpowiednich znaków przestankowych :) :) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie, jak kasuje się licznik dzienny to radzę zacząć od wymiany aku. A jak to nie pomoże to wtedy się zaczniemy zastanawiać :)

 

Dodano: 23 sty 2014 - 22:58

Mój stary aku był od nowości w Megi i miał już 7 lat(czyli dokonał żywota...) i zaczęło się to kasowanie licznika(tak przez pół roku przynajmniej się resetował) aż w końcu samochód przestał zapalać za każdym razem :) ale żadnego service i silniczka nie miałem więc obawiam się, że to nie w tym tkwi problem...

 

Dodano: 23 sty 2014 - 23:10

Aha jeszcze jedno... Na pewno masz phII? Bo jeszcze się nie spotkałem z wersją w phII z napisem SERVICE(tak jak w phI) na tablicy. Powinien być tam pomarańczowy klucz "płaski" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o taki.kluczysz na wyswietlaczu jesli chodzi o wymiane oleju lub cos to wskazuje ze jest oki

 

Dodano: 23 sty 2014 - 23:26

to jest meganka II rok 2005 1.9 disel

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki i 5.7 - ortografia i logika wypowiedzi

:)

P_r_z_e_m_o

 

Dodano: 24 sty 2014 - 12:14

Witam dziś podjechał mój kolego podłączył pod kompa i wskazało zawór ERG, od czego najlepiej zacząć dać go do modernizować jakieś czy kupić nowy i wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!