Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II kombi


bodzju

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem nowym użytkownikiem forum więc na początku chciałbym się ze wszytskimi przywitać, co niniejszym czynię;) Niestety nadszedł czas, że mój wysłużony i stary Rysiek (Rover) powoli będzie musiał ustąpić nowszemu i bardziej przestronnemu autu. Jako, że lubię łamać stereotypy, ale przede wszytskim dlatego, że bardzo podobają mi się auta frnacuskie rozglądam się m.in. za Meganką II. Mam złe doświadczenie, jeżeli chodzi o długie wyjazdy w poszukiwaniu samochodu (Gniezno i okolice), stąd Renault szukam wokół Olsztyna. Budżet: do 15 tys. PLN, wersja: kombi.

Chciałbym Was Koleżanki i Koledzy poprosić o opinie o następujących ofertach:

1) >> http://tablica.pl/oferta/renault-megane-ii-2006-kombi-1-5-dci-lift-CID5-ID4nIWF.html#a7f2dfca22

Tu już nawet dzwoniłem. Właściciel (po głosie wydawało się, że jest to starszy Pan) zapewniał, że przebieg jest prawdziwy (choć to nie jest dla mnie podstawowe kryterium), auto jest w bardzo dobrym stanie, bezwypadkowe (jednak nie mogę na zdjęciach dojrzeć naklejek na nadkolach). Podał nawet VIN, ale sprawdznie w autoDNA w zasadzie nic nie pomogło, poza tym, że 21.09.2013 r. zgłoszono przebieg pojazdu (176 tys.) w Internetowym Systemie Ogłoszeń. Cokolowiek by to nie oznaczało. Są też inne zdjęcia, ale niewiele więcej na nich widać. Jedyna pewna rzecz jaka wynika z VIN-u to, że jest to wersja 85 konna. Czy według Was cena nie jest podejrzanie niska jak na ten rocznik?

2) >> http://tablica.pl/oferta/renault-megane-ii-1-5-dci-101km-zadbany-doinwestowany-garazowany-CID5-ID3NSq9.html#a7f2dfca22

Oraz dwa "benzyniaki"

3) >> http://tablica.pl/oferta/renault-megane-ii-1-6-kombisprzedam-lub-zamienie-na-mniejszy-CID5-ID3fGcB.html#a7f2dfca22

4) >> http://otomoto.pl/renault-megane-C30348842.html

Przepraszam za rozwlekły post i z góry dziękuję za pomoc

Edytowane przez bodzju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.miała jakąś przygodę z przodu,naklejki są.Brak zdjęć kabiny z przodu,ale za to tylne korbki w pełnej krasie.

Auto z Niemiec,więc co do przebiegu może być inaczej.Przy okazji należy ustalić co stanowi ową "pełną dokumentację".

Z tego co piszesz od pięciu miesięcy auto stoi,chyba,że zdjęcia są również z września ub.roku.

Silnik - tu mogą tkwić sekrety niskiej ceny.

2.przód robiony+krzywo poskładany.Znów 1.5 dci-chcesz,to ryzykuj.

3.przód źle spasowany,a że zdjęcia liche to nie jestem pewien,czy poduszka kierowcy nie była wymieniana.Nic o dokumentacji,nic o pochodzeniu auta,przebieg -?.

Ogłoszenie bardzo długo wisi,nawet opcja zamiany-więc trzeba uważać.

4 od handlarza.Coś z przodu było i tył-zderzak,klapa do sprawdzenia.Naklejek nie widzę,ale takie ujęcia.Co do opisu-mają szablon,w którym zmieniana jest tylko marka i model,więc właściwie nic nie napisali.Auto bes tablic(jazda próbna),nic o opłatach,papierach.

Jeszcze jedno.Nie przekreślaj aut,które miały jakieś np.stłuczki.Jeśli ktoś informuje o takim fakcie,można przyjąć,iż ofrta jest raczej uczciwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagi! Jeżeli chodzi o pierwsze auto to, z tego co mówił właściciel, cały czas nim jeździ. Oprócz tego, że wymieniał ostatnio rozrząd to pompa też była wymieniana. To jednak tylko trochę mnie uspokaja, bo nigdy nie jeźdzłem dieslem, a naczytałem się wielu rzeczy o silnikach dci (niektóre sobie przeczą, więc już powoli dostaje schizofrenii). W tych zdjęciach, które dostałem w raporcie autoDNA są też fotki kabiny i fotela kierowcy. Na oko laika, czyli moje:), nic niepokojącego nie widzę. Cały raport wrzuciłem w załączniku, może Wy coś dojrzycie.

A propos. Czy to Waszym zdaniem to normalne, że mając numer VIN nic nie jestem w stanie znaleźć o tym samochodzie, nawet w płatnych serwisach? Czy zostaje mi tylko wizyta w ASO Renault? A może Wam uda coś się znaleźć, w końcu to Wy jesteście specami od Renault:) Numer VIN: VF1KMSF0535281110.

Co do pozostałych samochodów, nie mówię nie, ale też nie wzbudzają mojego zaufania.

Z góry dziękuję za pomoc!

raport_autoDNA_RHP_VF1KMSF0535281110-2.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płatne serwisy są do wyciągania kasy, jak masz vin pojazdu zapytaj się gdzie byl serwisowany i tam pytaj o historie, czasami jesli auto jest z PL na tylniej tylnej szybie albo na okładkach tablic jest logo dealera i tam tez można podpytać.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!