Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę megane 2.0 cabrio


gromu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

pojawiłem się na forum ze względu na prośbę oceny samochodu z linku:

Megane Cabrio 2007 2.0 RS

ten mnie interesuje najbardziej, jak to wygląda?

Druga, która mi wpadła w oko: Megane Cabrio 2007 1.6

Wydaje mi się, że przebieg cofany, chociaż jest to jedna z najmłodszych jakie znalazłem i najlepiej wyposażona.

Cudów się nie spodziewam, może jakiś miły forumowicz udzieli mi stosownych informacji, do tej pory wędruję wszędzie swoją "królową lawet" i troszkę się zraziłem do francuzów, bo nie ma w tym aucie żadnej części, która nie poszłaby na wymianę 1.9 dti (nawet blok silnika, został zaadoptowany ze scenica). Z megankami jest również tak strasznie?

Jak ten silniczek benzynowy spisuje się jeśli chodzi o "awaryjność", jak oceniacie autko, oraz jak by zareagował na zagazowanie, czy warto go w ogóle gazować.

Robię rocznie w granicy 80 tys, na częściach staram się nie oszczędzać, nie wkładam najtańszych zamienników.

Z góry zakładam, że parę latek bym chciał nią pojeździć.

Pozdrawiam i dziękuje, jeśli będzie zainteresowanie tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wszystko spoko tylko ten zderzak a'la RS z tyłu... Komu przyszło na myśl żeby tak zmodyfikować karoserie?! Jak już to orginalny z RSa z przodu, a tył jak dla mnie musi zachować tą sylwetkę CC :) A tak w ogóle to bym proponował silniczek 2.0 16v na "twoją jazdę", przyda się jednak troche mocy na autostradzie (przypuszczam, że korzystasz z takich dróg po tych 80 tys. km rocznie :) ) Zagazować owszem, ale profesjonalnie, porządnie, a nie za tysiaka :) Aha i jeszcze w tej pierwszej Megi chyba komuś nie do końca wyszło zdemontowanie napisu "megane" z klapy bagażnika.

Edytowane przez dcst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za szybką odpowiedź, jeśli chodzi o gazowanie, to czytałem już tematu na forum i na tym raczej bym nie oszczędzał, drogami jeżdżę różnymi, szczerze mówiąc autostrady to 1/4 dróg z jakich korzystam. To autko wpadło mi w oko ze względu na "cena/wyposażenie/przebieg". Napis Megane raczej wróci na swoje miejsce gdybym to auto kupił.

 

Pozdrawiam i czekam na więcej opinii, bo jak to się mówi, ile głów, tyle opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta pierwsza trochę dziwne ze tył zderzak ala RS a przód zwykła obstawiam walona z przodu poza tym brak zdjęć pod maską ,następnie auto na niemieckich blachach więc jakieś dodatkowe opłaty pewnie będą .

Druga ma jakoś dziwnie spasowany tunel środkowy nie widać również naklejki na szybie pewnie też do opłat .

Ja osobiście bym się nastawiał na jakieś bliższe okolice w poszukiwaniu auta .

Mój znajomy ma do sprzedania jedną niestety jest przed liftowa wszystko robione w ASO cena myślę że do dogadania jest z Twojego miasta tablice by Ci zostały :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=683733958335997&set=gm.10151998108690983&type=1&theater

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jeszcze jakieś rady co do zakupu auta? Interesuje mnie to pierwsze, nikt nie odradza?

Zdjęcie silnika z tej meganki, dostałem od właściciela:

[cięcie]

 

Kolego, do zamieszczania zdjęć skorzystaj z forumowego hostingu. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inny zderzak z przodu brak maskownic na pasie przednim itd .daje do myślenia...Zobacz tą od Sławka co Ci podałem namiar do tego jak kupisz zostaną Ci tablice imienne ...

Edytowane przez Wydma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tablice mi się nie podobają, cena 23-24 też mi nie pasuje, no i przed liftem wersja. Zderzak jest z tyłu dołożony z RSa, dodatkowo daje gość oryginał + felgi 18" lato i 17" zima. Jadę ją zobaczyć jakoś w tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta co dałeś zdjęcie z fejsa to chyba odkupiona w zeszłym roku od kolegi Mrenias. Jeśli to faktycznie po Pawle, to nie miała dzwona w jego rękach i sam dokładał zderzaki z RSki. Mogę się go zapytać, czy to jego, bo sprzedał komuś zaufanemu.

Dbał i tuningował swoje auta, wystarczy wpisać w google czy you tube "mrenias" i pojawi się kilka autek z nagrodami, między innymi taki film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myl kolego tego :D Wydmie chodziło o linka, którego ja puściłem i o tylny zderzak RS w tej megance pierwszej z pierwszego postu, on mi poleca zaś megankę "Misia" z 2005 roku, tylko, że jego cena nie zachęca, była raz bita z tyłu i zaliczyła słupek.

 

Co do tej meganki, która nie daje mi spokoju, zdobyłem numer VIN, jest ktoś w stanie sprawdzić jakiekolwiek informacje?

Numer VIN: VF1EMOUO637385548.

 

Druga sprawa - ASO najbliższe jest w szczecinie a to też kawałek, a Tym autem trzeba jechać na lawecie. Jak mogę sprawdzić czy nie było bite i jakąkolwiek historię tego auta bez ASO? Czujnik lakieru bądź komp?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie: jak to wygląda z numerem VIN? Numer VIN: VF1EMOUO637385548. Ja znalazłem jakiś dekoder numeru ale tam mam jakieś cyrki: renault megane, pochodzenie francja, rok 2004, pojemność 1600, skrzynia automat i inne podobne cyrki, kolor grafitowy metalic.

 

Dodano: 23 mar 2014 - 21:11

Dowiedziałem się jeszcze co nieco, auto było delikatnie bite z lewej strony - stąd sprzedaż przez niemca, wymienione w ASO lewy błotnik i zderzak - 3 felgi 18" gość dodaje, bo jedna nie nadawała się do niczego, auto zrobione, o dziwo właściciel zgadza się na sprawdzenie auta wszędzie, nawet jak przyjadę z własnym komputerem i podłączę autko. "Nie ma nic do ukrycia". Na co w takim razie zwracać uwagę? Podczas jazdy próbnej czy nie znosi nigdzie? Brak drgań, czy silnik równo pracuje? Proszę o porady, we wtorek jadę tam fizycznie i bym obejrzał to autko i pewnie podpiszę wstępną umowę, wpłacę zaliczki na opłaty. Nie chcę się wtopić, że po miesiącu auto zacznie się sypać porządnie.

 

Kolego, ale mieszasz. Twoje zapytania cały czas dotyczą Megane II, a nie laguny jak piszesz. Oba tematy połączono. damiar

/\ Wybacz, mój błąd, zmęczenie, sprzedaż swojego złoma i tak wpadł po prostu tekst laguna.

 

Witam, piszę z prośbą o ocenę tego autka: Megane 2.0 T niska cena

Zastanawia mnie czy warta ceny, przebieg: 163.000 - nie wiem czy nie za dużo jak na takie autko, turbina podobno po wymianie. Dwa komplety kół w cenie, lato i zima.

 

Jakieś rady ew. przestrogi dotyczące tej aukcji? Coś nie gra patrząc po zdjęciach?

 

Silnik oczywiście chciałbym zagazować i nie za tysiaka, myślę o instalacji BRC, jak ten silnik może zareagować na GAZ?

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez gromu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona poduszka/kierownica - taka wersja kolorostyczna nigdy nie występowała. Nie rozumiem z jakiego powodu ludzie wstawiają jasną poduszkę do czarnej kierownicy i na odwrót, taki strzał w nogę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!