Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie odpala, nie kręci, błędy.


Rekomendowane odpowiedzi

Problem tyczy się Scenica z 2003r. 1.9DCi.

 

Mianowicie po włożeniu karty pojawia się cokolwiek ze sporym opóźnieniem, nawiew raz się włącza raz nie, wycieraczki potrafią się same włączyć, po wciśnięciu sprzęgła lub hamulce i naciśnięciu START zaczynają się cyrki gaśnie wszystko na desce zaczyna pstrykać piszczeć i ch wie co jeszcze.

 

Rozrusznik nie kręci w ogóle, słychać tylko jakie jakby potrójne dość głośne pstryknięcie z komory silnika jakby przekaźnik lub jakieś zwarcie.

 

1. Wyciągnąłem rozrusznik zasterowałem na krótko wszystko jest ok.

2. Wyciągnąłem UCH było już naprawiane, ponieważ nosiło ślady rozbierania i taśmę firmy która to naprawiała bodaj że z Gdyni. Brak śladów wilgoci i śniedzi.

3. Wyciągnąłem tą skrzynkę obok aku rozebrałem przeczyściłem, tu było trochę śniedzi na niektórych kostkach.

4. CLIP mówi:

 

wtrysk

 

df008 obwod potencjometru pedalu sciezka 1

 

CC.1 : Zwarcie przy +12 V

CO.0 : Obwód otwarty lub zwarcie do masy

1.DEF : Niezgodność sygnału.

2.DEF : Wykrycie zablokowania pedału gazu.

 

df046 napiecie aku

 

df017 obwod sterowania przekaznika podgrzewania

 

CC.1 : Zwarcie przy +12 V

1.DEF : Defekt elektroniczny wewn.

CC.0 : Zwarcie z masą.

CO : Obwód przerwany

 

df025 zlacze diagnostyczn skrzynki podgrzewania

 

df067 obwod steraworem stabilizatora cisnienia

 

CC.1 : Zwarcie przy +12 V

1.DEF : Defekt elektroniczny wewn.

CC.0 : Zwarcie z masą.

CO : Obwód przerwany

 

UPC

 

df009

 

DEF : Niezgodność

 

moduł zespolony w kabinie

 

df010 obwod zestawu wskaznikow manetki pod kierownica

 

1.DEF : Dźwignia zespolona jest nieprawidłowo podłączona lub nie podłączona (po stronie dźwigni lub UCH), nie jest zasilana lub wystąpiła w niej usterka wewnętrzna.

2.DEF : Przy połączeniu funkcji oświetlenie zespołu dźwigni sterujących pod kierownicą w kierunku modułu zespolonego w kabinie występuje obwód przerwany lub wewnętrzna usterka zespołu dźwigni.

3.DEF : Przy połączeniu funkcji wycieranie zespołu dźwigni pod kierownicą w kierunku modułu zespolonego w kabinie występuje obwód przerwany lub wewnętrzna usterka zespołu.

4.DEF : Przy połączeniu funkcji kierunkowskazy zespołu dźwigni pod kierownicą w kierunku modułu zespolonego w kabinie występuje obwód przerwany lub wewnętrzna usterka zespołu dźwigni.

5.DEF : Przy połączeniu funkcji komputer pokładowy pod kierownicą w kierunku modułu zespolonego w kabinie występuje obwód przerwany lub wewnętrzna usterka zespołu dźwigni.

3.DEF : Przy połączeniu funkcji wycieranie zespołu dźwigni pod kierownicą w kierunku modułu zespolonego w kabinie występuje obwód przerwany lub wewnętrzna usterka zespołu.

 

Teraz wszystko wskazuje na ponowne uszkodzenie UCH czy jeszcze coś można spr, żeby to potwierdzić, odrzucić przed wyslaniem do ponownej naprawy?

 

Czy można spróbować go odpalić właczając zapłon i podając bezpośrednio + na elektromagnes rozrusznika bez szkody dla innych układów?

 

A może jednak wina leży w skrzynce obok aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!