Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zbiornik gazu a numer nadwozia


termistor

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Witajcie.Tylko nie bijcie za odgrzanie kotleta.

Mam taki sam problem.Niedawno kupiłem Scenica i oczywiście trafił mi się numer we wnęce koła.Byłem na kilku stacjach i lipa.Muszą widzieć vin.

U mnie widać tylko końcowe liczby.Dodam że auto ma gaz już od 9 lat i jakoś przechodziło do tej pory przeglądy.

Jak mówiłem że przyjade z odkręconą butlą to z kolei oni wypiszą że pojazd nie przystosowany do zasilania gazem.I tak koło się zamyka.

Dziś z ciekawości odkręciłem butle aby sprawdzić ich stan.Są ok, wyglądają na takie jakby wypalane.Pod koniec roku pasuje mi wymienić butlę bo już się kończy ważność.

Pomierzyłem wnękę i myślę tam wsadzić butlę troidalną pełną w środku z zaworem na zewnątrz.Taka butla wypełni mi całokwicie przestrzeń i wtedy już nie ma opcji tam cokolwiek odczytać.

Czy jest taka opcja aby jakiś rzeczoznawca wystawił jakiś świstek że faktycznie numery tam są i pokazywać to podczas przeglądu? Ewentualnie zgłosić to do urzędu że numerek zardzewiał i trzeba nabić nowy?

Tylko czy nabiją mi taki sam jak obecnie czy jakiś tam urzędowy numer po którym będe musiał wymieniać dowód rejestracyjny...

Edytowane przez Michal505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś ta nalepka nie bardzo interesuje diagnostów...miałem ten sam problem...diagnosta stwierdził,że nie wolno zasłaniać numerów..powiedziałem,że fabrycznie jest tam koło zapasowe i trzeba je odkręcić by odczytać numery ,wiec jak chce niech odkręca butle i odczyta sobie numerki i nagle wystarczyła sama naklejka :-) Nie wiem gdzie jeszcze są numery wybite bo już auto oglądałem z każdej strony .Na kielichu na pewno niema .Planowałem zastępczą tabliczkę zrobić ,ale łatwiej jest zmienić diagnostę jak tą tabliczkę ,więc temat odpuściłem .

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile mnie pamięć nie myli to w scenicu po podniesieniu maski jest w plastikowym podszybiu okienko, gdzie widac vin na karoserii.

Jesli to co wyżej napisałem to mniej więcej będzie to to miejsce:silnikihi.jpg

 

Nie mam teraz dostępu do scenica żeby sprawdzić.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ta naklejka na prawym słupku ich nie interesuje.Nigdzie więcej nie mam nabitego numeru vin.

Ten punkt na podszybiu po prawej stronie ma miejsce na numer ale u mnie jest czysciutkie.

Mój poprzedni samochód to był Plymouth gand voyager on miał tylko tabliczkę nitowaną do pasa przedniego

gdyż rodowite starsze amerykańce praktycznie nie miały nabijanych numerów na stałe i to jakoś nie przeszkadzało.

Jeszcze nie wiem jak ale rozgryze ten temat z butlą.

Edytowane przez Michal505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz udać się do Wydziału Komunikacji i złożyć wniosek o zlecenie nabicia numeru VIN w innym miejscu. Powinni Ci wszystko wyjaśnić, gdzie, za ile, adresy. Ale jak chcesz poszukaj jeszcze według załączonych zdjęć.

obraz002uuu.jpg obraz003tnt.jpg

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ten przęgląd jeszcze jakoś chyba zrobie bo dopasowałem sobie takie klocki drewniane i jak się je wstawi pod butle to odsłania się cały vin,

jest ciasno ale diagnosta będzie po prostu musiał wcisnąć tam swoją czache :-) .Całość wygląda kiepsko bo butla sterczy teraz poza krawędzie wnęki,

na szczęście to tylko chwilowy zabieg niech mają co chcą.

Jutro przeszukam raz jeszcze autko może coś znajde.Jeśli nie to trzeba atakować wydział komunikacji.

I tak będę wstawiał w niedługim czasie inny zbiornik więc problem muszę rozwiązać.

O procedurach oczywiścię poinformuję.

 

Dodano: 06 maj 2013 - 18:59

Witajcie ponownie.Obiecałem poinformować jak rozwikłałem temat numeru vin pod butlą.Więc tak, ubiegłoroczny przegląd jakoś zmordowałem cudując z kołkami drewnianymi pod butlą.W tym roku zmieniłem butle na 630/220 53 litry i wnękę mam całą zasłoniętą, nawet palca się nie wciśnie.Jako że pojechałem wcześniej na przegląd niż data w dowodzie tak dla bezpieczeństwa, moje zdziwienie było ogromne gdy diagnosta nawet nie raczył zczytać nr. vin z naklejki na słupku.Wszystko miał w komputerze!Poprosił tylko o nowy dokument homologacji butli i tyle.Tak, że na przyszłość dla potomnych trzeba jakoś wykombinować pierwszy przegląd i w następnym roku jechać na tą samą stacje i problemu na pewno nie będzie.To tyle z mojej strony.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz to zależy od stacji ,bo ja robiłem przegląd ciągle w tym samym punkcie i mimo, że dane auta już dawno mieli to za każdym razem było sprawdzanie numerów, więc jak widać to zależy od danej stacji jak do tematu podchodzi. Oczywiście papiery na butlę to co rok sprawdzane .Teraz już od roku autem jeździ nowy właściciel i z tego co wiem niemiał, żadnych problemów :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!