Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Na zimnym silniku nie ma ochoty przyspieszać


pavlik

Rekomendowane odpowiedzi

Wyjezdzenie paliwa i zalanie 98 z dodatkiem niewiele pomoglo. Sprobuje tego: http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=74269#74269

 

[ Dodano: 2008-09-21, 20:13 ]

Czujnik temperatury jest ok, sonda lambda również wskazuje wartosci pomiedzy 0,2 a 0,7V niestety moglem to sprawdzic tylko na cieplym silniku - napięcie pomiędzy czarnym a środkowym białym. Pomiedzy bialymi jest 14V - tak samo chyba pomiędzy czarnym a skrajnym białym. Niestety, ze względu na pobór oleju i ubytki wody w układzie chłodzenia muszę jechać na warsztat diagnozować czy silnik czasem nie potrzebuje remontu, a bardziej wymiana uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy zaworów, ciekawe jak tam gniazda zaworowe i pierścienie? aczkolwiek mocy jakoś mu nie ubyło(oczywiście na ciepłym)- zobaczymy po kompresji. Jeżeli padła uszczelka to może być to przyczyną braku mocy na zimnym silniku - czyli woda w komorze spalania, dopóki nie odparuje, silnik nie ciągnie. Ale chyba w takim wypadku na gazie też powinien kiepsko chodzić na gazie?czyż nie tak?

 

[ Dodano: 2008-09-21, 21:47 ]

Poczytałem troszeczkę na temat uszczelki pod głowicą i wychodzi na to, że moje ojawy 100% tafiają w lukę uszczelki na styku z cylindrem. Cóż począć, trzeba jechać i robić

 

[ Dodano: 2008-09-28, 18:27 ]

Jeszcze jedna rzecz. Schemat układu jednopunktowego wtrysku:

http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/...wykonaw/spi.htm

Tam jest taki regulator ciśnienia paliwa. Może to on nawala? Ma ktos jakieś informacje na temat tego regulatora? Jak sprawdzić czy poprawnie działa?

 

[ Dodano: 2008-11-04, 21:40 ]

I juz po remoncie. Ale jak mu bylo ciezko tak mu dalej ciezko na zimnym. Chyba zaczne wymieniac po kolei: pompka paliwa, cewka i sonda lambda. W moim silniku nie ma wiecej podzespolow ktore wplywalyby na prace silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam, mam ten sam problem, dolewałem do baku czegoś co ma przeczyścić wtryski i nic. Sonda niby pracuje na ciepłym silniku. Muli strasznie do tych 2000-2500 obrotów a na zimnym jak odpalam to nawet gazu dodać nie mogę bo zgaśnie.

Rozwiązaliście może ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

Miałem ten sam problem z Meganką 1.4 eco (wyłącznie na zimnym silniku na PB, a na LPG bez problemu). Lista wymienionych elementów osprzętu, kabli i innych modułów jest zbyt długa by przytaczać. Ostatnio wymieniłem nawet pompę paliwa, ale efektu nie było. Dolewałem również różnych płynów do czyszczenia wtrysków itp. Wszystko to trwało 3 lata i mechanicy rozkładali ręce.

 

Brat namówił mnie na dolanie denaturatu w proporcji 1:100 do benzyny i... problem zniknął tego samego dnia. Denaturat wiąże wodę i spala się z nią. Już minęło kilka dni i nadal auto chodzi świetnie. Mimo, że na początku miałem duże obiekcje przed wlaniem denaturatu, to teraz polecam szczerzę tą metodę! Pamiętajcie, że denaturat to po prostu spirytus.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich bardzo serdecznie, jestem nowym użytkownikiem tego forum. Mam problem z Renatą (jak temacie). Mój silnik to K4J. Odwiedziłem już chyba wszystkie fora i nadal nie mogę znaleźc ratunku na mój problem. Sprawdziłem:

Czujnik położenia wału - OK, rezystancja 240 Ohm;

Pompka paliwa - OK;

Iskra na świecy - OK;

Bezpiecznik udarowy -OK;

Akumulator naładowany - OK;

Dodam, że paliwo dociera do układu wtrysku,

Sprawdzałem immobilizer - też działa...

Auto nie zamokło. Proszę o ewentualne propozycje co jeszcze można spradzic... Dziękuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!