Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

używane z salonu - pomoc w wyborze


sinusq

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie forumowicze :)

 

Stoję przed opcją kupna MIII (myślę, że jak większość publikująca w tym zakamarku forum).

Zastanawiam się nad autem +2011 i myślałem o budżecie do 40tyś zł.

Silnik 1,6 110 bądź diesel 1,5 110km.

 

Czy kupując auto od dealara - jak np to z odnośnika (1,6, rocznik 2012, 54,5kkm) jest większa szansa, że auto będzie sprawdzone i sprawne?

http://auto-zieba.com.pl/samochody-uzywane/a,445,renault-megane-iii-6biegow-expression-110km-1.6-110KM-16W-PB.html#galeria

 

..czy też może nie ma większego powodu, żeby rozglądać się za takimi ofertami i zamiast bardziej warto zainteresować się np tymi? :

1.9 2011 r http://www.autotrader.pl/samochody-osobowe/sprzedam-renault-megane-diesel-slaskie/131734794#wiecej

1.5 2011 r http://www.autotrader.pl/samochody-osobowe/sprzedam-renault-megane-ostrow_wlkp/130224823

 

prosiłbym o opinię co do tych autek!

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nasz pug 5008 po potężnym strzale w lewy tył, po zostawieniu w rozliczeniu stał się bezwypadkowym cukiereczkiem. choc ta sama 'bezwypadkowość' sprawiła, że znacznie obniżyli koszt odkupu auta...życie...

ostrożność i jeszcze raz ostrożnośc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie polecam u dealera - jednak trzeba być ostrożnym bo wszędzie pracuja ludzie i ludziska.

Btw kiedyś kupiłem auto u dealera, na które miałem gwarancje (główne podzespoły w tym silnik). Po paru dniach nie mogłem uruchomić auta i serwis. Historia długa: auto ponad 3 m-ce było w serwisie i finał taki, że wymieniono mi silnik. Autko uzywałem jeszcze pzrez kolejne 3 lata bz żadnych problemów. Gdybym kupił je na giełdzie lub z ogłoszenia....Tak więc trzeba być czujnym i tyle. Ja dziś z pewnością nie kupiłbym ani z ogłoszenia ani na giełdzie. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten 1.9 to jakiś składak- zderzak i przednie światła z GTline, reszta z innej wersji, drzwi kierowcy wyglądają na słabo spasowane.

W styczniu kupowałem używany samochód- Megane Coupe, 1,5 roczny w salonie, silnik 1.4 TCe, przebieg 12 tys. km, gwarancja do maja 2016 - cena jednak znacznie przekraczała to, co chcesz dać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fourier, a mogę wiedzieć ile taka opcja Cię kosztowała? Nie wykluczam, jeżeli znalazłaby się dobra opcja salonowa zwiększenia budżetu - zakładane 40 tyś dotyczy, gdybym zdecydował się na 2-3 letnie auto 'z rynku'.

Było to auto demo, czy też komis przy salonie i mieli akurat auto z małym przebiegiem bo muszę przyznać przy 1,5 rocznym aucie z 12 tyś przebiegu to też rarytas, ale i również tu żółte światło by mi się pewnie zapaliło do większej uwagi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się też zapaliło światełko, że jednak coś może być z tym samochodem. Sprzedawca dał mi gwarancję, że samochód nie miał żadnych napraw lakierniczych/blacharskich, jak chciałem mogłem wziąć samochód do sprawdzenia czy czegoś nie było. Czujnik lakieru nic nie pokazał- wszystkie elementy mają tą samą grubość lakieru. Po dźwignięciu tapicerki w bagażniku też nic nie widać żeby coś było robione. Pod spodem samochodu też nie ma żadnych śladów. Martwiły mnie 2 zalakierowane paprochy ale z tego co doczytałem na forum to się zdarza. Samochód miał/ma na drzwiach rysę długości ok. 4 cm, facet mówił że nie chcieli tego poprawiać bo nikt by nie uwierzył, że przez rysę był malowany cały element. Zrobiłem zaprawkę i tak to zostawiłem. Swoje znalazłem przez stronkę Renault i było wystawione na otomoto. Resztę szczegółów na priv.

Edytowane przez fourier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!