Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane I 2.0 Coupe Pompa Paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem pompę paliwową w megane I coupe 2.0, bardzo słychać jak pompa pracuje i do tego jest pisk, chodzi auto na wolnych obrotach jak dodaje gazu to się dławi a czasem jest tak że normalnie moge dodać gazu, korek wlewu paliwa jest strasznie zapowietrzony, strzela bardzo powietrzem i wtedy pompa stuka i znowu piszczy, co to może być? czyżby pompa lipna? czy może robi zwarcie? poprzednia pompa się spaliła stopiona była, a jeszcze poprzednia też siadła bo nie miała obudowy same bebechy były...

ratujcie ludzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej staraj się kupować pompy używane oryginalne (podejrzewam że jest dokładnie taka sama pompa jak dla silnika 2.0 8V jeśli chodzi o wydajność pompowania) bo te podróbki po 150zł to jakaś totalna porażka sam przerabiałem temat takiej pompy która pracowała cały tydzień choć w Fieście (moim osiołku) nie szło z używki znaleźć sprawnej to zakupiłem Melle za 205zł i od 4 miechów chodzi jak ta lala.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy

Nie cytuj całego posta skoro odpowiadasz bezpośrednio pod nim.:!:

pompe kupiłem oryginalną używaną... franceauto pabianice. może to nie pompa? tylko coś robi zwarcie.... dlaczego we wlewie paliwa zassany jest powietrzem, a potem pompa stuka po odpaleniu i znowu nabiera sie powietrze... może za bardzo dokręcona ta nakrętka pompy? nie wiem, nie znam się.... czekam na odpowiedzi..

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 - ortografia i logika wypowiedzi, 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

 

Dodano: 25 maj 2014 - 15:22

oki sorki, jestem tutaj nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj przede wszystkim te pompy mają to do siebie że muszą być w jednym miejscu (ciężko trafić ale do zrobienia) fabryka daje nawet na baku i obudowie pompy odpowiednie znaki, w przeciwny razie mogą występować dziwne problemu (u mnie nie pokazywało rezerwy, cała pompa miała luz i zawieszał się pływak poniżej 1 kreski na liczniku); trzeba by sprawdzić czy nie masz zawalonego wężyka odpowietrzania baku niestety to raczej wiąże się z jego demontażem, kolejna sprawa czy uszczelka między bakiem a obudową pompy dokładnie wpasowała się na swoje miejsce, lubi pęcznieć przez benzynę i potem jest problem z jej zamontowaniem przez nią możne ciągnąc powietrze a nie paliwo. Zawsze jak montowałem pompę to dość solidnie smarowałem wazeliną techniczną uszczelkę by lekko weszła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna sprawa czy uszczelka między bakiem a obudową pompy dokładnie wpasowała się na swoje miejsce, lubi pęcznieć przez benzynę i potem jest problem z jej zamontowaniem przez nią możne ciągnąc powietrze a nie paliwo.

Zaraz, co ma do tego uszczelka? Pompa ma być zanurzona w paliwie inaczej nie ma szans żeby cokolwiek pociągnęła. Paliwo służy też do chłodzenia pompy.

Jak będzie źle założona uszczelka to będzie śmierdzieć paliwem i ewentualnie pompa może być źle ustawiona w baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem problemy z zakręceniem nakrętki ale w końcu po wielu próbach dobrze weszła i zakęciłem bardzo mocno (dostukiwałem nawet młotkiem, jest bardzo dokręcona) oring też dobrze wszedł. teraz zauważyłem takowy problem:

Odpalam auto, korek we wlewie jest zakręcony, pompa wydaje dziwne dźwięki, odkręcam korek a pompa się cała jakby wynurza jakby z bakiem normalnie takie ciśnienie łapie (moze źle się wyraziłem, że wynurza, unosi się pompa po odkręceniu korka wlewu) bez korka wlewu nic się nie dzieje... Więc problem leży w tym, że gdzieś powietrze łapie.... filtr paliwa był wymieniany niedawno... (robiłem konserwacja podwozia specjalnym srodkiem w sumie to robił mi to serwis ale chyba nie ma to znaczenia, że np. kable stwardniały albo filtr paliwa się uszkodzil? nie wiem... pomocy potrzebuję.... bez korka jest ok nie zapowietrza sie i pompa pracuje normalnie chociaż przejechałem się bez tego korka z kilka KM i powiem, że znowu zaczął dusić ale nie tak szybko jak z korkiem. stanąlem, dmuchnąłem powietrzem tam do wlewu i normalnie...

[EDIT] - Przy większych obrotach jak dodam gazu to dymi z rury

Edytowane przez Raventador
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany :) Tylko teraz pytanie czy tak można jeździć....

Otóż:

Ten cały filtr powietrza paliwa czy coś nie pamiętam nazwy to taka tuba prostokątna od której idą dwie rurki (jedną odpiąłem i obroty wskoczyły silnika, więc podpiąłem ją, następnie odpiąłem drugą rurkę całkowicie wyjąłem i odłączyłem kostkę do której podłączone były te dwa przewody, nie zapowietrza sie, pompa pracuje normalnie, jedynie jakie zmiany to z rury zaczęło kapać wydechowej... Można tak? stanie się coś? Dziękuję z góry za podpowiedzi i proszę o odpowiedź dotyczącą tego filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie jakie zmiany to z rury zaczęło kapać wydechowej..

Z jakiej rury?

Z wydechu zawsze będzie kapać. Paliwo się spala i powstaje woda, która gdzieś się musi wydostać.

Wg. tego co piszesz to masz zalany filtr pochłaniacza par paliwa.

W zasadzie albo go wymień, albo podłącz z powrotem wtyczkę, wypnij tylko rurkę idącą do baku.

Jeżeli nadal będą problemy, pomoże wymiana tego pochłaniacza, albo długotrwałe przedmuchiwanie sprężonym powietrzem z niewielkim nadciśnieniem. Tzn dajesz ok 0,5 bara a nie np. 15. z tym, że zawór pochłaniacza musi być otwarty.

Tak sobie jeszcze myślę że możesz odkręcić zawór (w lewo) i zobaczyć czy flit nie jest mokry w środku.

Może da się wysypać wypełnienie żeby się wysuszyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z końcówki wydechowej jakby bardziej kapało, a można tak jeździć to co zrobiłem?

 

Dodano: 25 maj 2014 - 20:49

Rurka która idzie do baku od tego filtra jest podpięta. natomiast druga rurka została odpięta wraz z kostką od tego drugiego urządzonka. jedyne co zostało to rurka od tego co wypiąłem kostkę idzie dalej do silnika i odpinając ją skaczą obroty, więc zostawiłem.

Edytowane przez Raventador
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździć można, tyle, że komputer załapał błąd przekaźnika pochłaniacza par paliwa.

Ja bym zdemontował ten filtr i obejrzał. Przypuszczam że jest pełen paliwa.

Najprościej będzie zdjąć koło, odkręcić nadkole wewnętrzne, filtr zamocowany jest na dwóch śrubkach.

Na ale używka jakieś 50 zł + wysyłka.

 

Dodano: 25 maj 2014 - 20:54

idzie dalej do silnika i odpinając ją skaczą obroty, więc zostawiłem

Ta rurka idzie na przepustnicę i będzie nieszczelność, obce powietrze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już sam nie rozumiem, jedyne rurki jakie zostawiłem to ta co idzie od filtra do baku paliwa i ta bez której skaczą obroty. tamtą zdjąłem i odpiąłem kostkę.

Postaram się wymontować ten filtr i go zobaczyć... ew. kupie drugi.

(Czy od tego jak się tak działo, że przez tą rurkę pompa mi stukała i piszczała, i się zapowietrzał wlew mogła sie spalić poprzednia pompa)? prosiłbym jeszcze o wytłumaczenie dlaczego to wszystko ustało jak wykonałem te czynności??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!