Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kola, szum, gorace sruby, pukanie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jako iz jestem troche zielony w tym temacie, chcialbym prosic o pomoc!

 

Od czasu zmiany kół na letnie, zauwazylem halas chyba tylko w przednich kolach. Jest to szumienie zaczynajace sie przy predkosci ok 40-50km/h. Co wiecej, przy ruszanie slychac pukniecie jakby hamulec trzymal kolo, przy wyruszeniu po odpaleniu samochodu szczegolnie (nie rusza od razu tylko po chwili wraz z puknieciem).

Czasami dzieje sie to tez przy stawaniu na swiatlach, kiedy samochod staje uzywajac hamulca, rowniez slychac pukniecie.

Sruby sa gorace po przejechaniu ok 13km (w tym skwarze).

Hamulce hamuja dobrze, nic wczesniej nie halasowalo, przed zmiana kol.

 

Przejechalem na tych kolach ok 100km zaraz po zmianie i potem 13km dla testu srub.

 

Megane z 97roku, kola zamontowane z poprzedniego sezonu, wg zalecen brata ktory mi je zmienial, z lepszym bieznikiem na przod (sa wyzsze w dodatku) a na tyl z gorszym (nizsze ale szersze).

Zdaje sie ze tak samo byly zalozone w poprzednim sezonie ogladajac bieznik.

 

Moze byc tak, ze sa dokrecone za mocno? Mi brak sily by dobrze dokrecic, brat mogl dokrecic zbyt mocno.

Gwint nie urwie sie kiedy sprobuje odkrecic i dokrecic je wlasciwie? Z tego co czytalem na googlach moze tak sie stac.

 

Jakie moze byc inne rozwiazanie?

 

W tylnich kolach chyba wszystko jest w porzadku, nic z tamtad nie slyszalem dobiegajacego.

Ewentualne koszty naprawy u mechanika? Ile?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach