Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wypadanie zapłonu w Scenicu II 2,0


pawi

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem tego rodzaju ze Scenicem II 2,0 benzyna z sekwencyjnym gazem, od pwnego czasu najcześciej podczas przyspieszania szarpie mi i słabie silnik. Bywa tak podczas wyprzedzania bądź podjazdu na wzniesienie. Wyglada to tak, że silnik jakby nie reagował na przyspieszenie on w ogóle nie reaguje wtedy na wciskanie gazu, zdarza sie że zgasnie,po chwili go odpalam jest przez jakis czas dobrze. Spod maski silnika słychac odgłosy strzelania i jakby z nawiewu dziwny zapach. Na kilku komputerach pokazuje problem z wypadanem zapłonu na 3 cylindrze. Serwis Renault stwierdził, że to w 100% swiece, wcisneli mi oryginalne Reanault, niestety nic nie pomogło. Sprawdzałem cewki sa ok. Co wiec może byc jeszcze przyczyna wypadania zapłonu? Ten problem wystepuje zarówno na gazie i benzynie. Przy okazji tego problemu na wyświetlaczu komputera pokazuja sie komunikaty zwiazane z problemami "systemu oczyszczania spalin, bądź wtryskami"

 

[ Dodano: 2008-02-03, 14:52 ]

Aha jeszcze jedno rano po nocy silnik co prawda odpali ,ale po kilku sekundach gasnie i za drugim odpaleniem juz nie gasnie, ale na właściwe obroty wchodzi dopiero po kilkunastu sekundach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po podłaaczeniu pod analizator spalin stwierdzono, że jest niespotykanie uboga mieszanka. Analizator wskazywał "0" na Co2, lambdy w ogóle. Dzisiaj maja mi zresetowac komputer i wgrac najnowsze oprogramowanie, zobaczymy. Prawdopodobnie przestawiła się tzw. mapa benzyny. Niespotykane ale prawdziwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

jak to nie spotykane mam taki sam problem tez mam scenica z 1999r z silnikiem 2,0 16v i tez na gazie niewiem jak sprawował sie wczesniej bo niedawno go zakupiłem i zmieniałem silnik tamten kompletny wykot poszedł rozrzad i rozebrali go i tak pół roku stał co nieco brakowało a naprawa by przedrozyła i kupiłem inny za 1500zł bez osprzetu dopuki nie podłączyłem gazu jezdziłem nim 2 moze 3 dni i wszystko było ok teraz po podłączeniu gazu zaczął wariowac podobne obiawy był na warsztacie zmiana sondy swiec cewki bo padła 1 z 4 nowa mapa od benzyny i gazu zapłaciłem ponad 1000 zł a on nadal nie chodzi jak powinien szarpie strzela pod maska nie pali na wszystkie gary po wykreceniu cewek zauwarzyłem ze jest na nich para wodna wiec wycieram i susze przejezdzam około 100km i on zaczyna to samo od nowa i znowu zaparowane cewki raz jedna raz trzy sciagłem juz z cewek uszczelki z mysla ze samoczynnie bedzie odparowywało ale narazie jeszcze paruja obroty około 600 przed skrzyzowaniami gasnie nie zawsze obroty pływaja prosze o pomoc co moze byc za przyczyna :-(

 

[ Dodano: 2008-03-03, 23:35 ]

a tak w nawiasie ile to pali gazu na setke bo jeszcze nie sprawdziłem ;-) pozdrawiam

[tak w nawiasie otrzymałeś pasek ostrzegawczy za naruszenie regulaminu forum, napisałeś w 2 tematach o tym samym swoim problemie (tak oświecę kolegę) prosze się stosować do postanowień regulaminu :( ] -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!