Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszkodzona poduszka silnika


korsakpawel

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy proszę o pomoc w sprawie uszkodzonej poduszki silnika. Przynajmniej tak mi się wydaje, ponieważ do wnętrza samochodu przenoszą się drgania silnika odczuwalne na fotelu kierowcy i pasażera.

Problem w tym, że nie mam doświadczenia z diagnozowaniem uszkodzonych poduszek. Zauważyłem, że jak poruszam zgaszonym silnikiem, to buja się on trochę jak bęben w pralce - luźno. Dodatkowo słychać jakby stukanie poduszki przy rozrządzie i skrzypienie tej z tyłu silnika. Pytanie brzmi, jak określić, czy do wymiany kwalifikuje się ta z tylu silnika, czy ta przy rozrządzie.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio wymieniałem tą z tyłu i tą przy rozrządzie też mi drgała kasta ze na siedzeniu czułem

podejrzewam ze masz do wymiany tą przy rozrządzie ona jest olejowa 120zł i juz jest ok chyba że zapodasz klime to drgania są delikatne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie na odwrót. Jak włączę klimę to jest prawie ok., bo obroty wyższe wchodzą i amplituda drgań się zmniejsza.

Ale ta od strony rozrządu kosztuje 250 zł. Za 120 zł to chyba chińska tandeta.

Czy za jednym razem też wymienić tą z tylu, czy nie ma ona aż takiego wpływu na drgania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Jak dla mnie to jak drga w kabinie, a motor się buja to górne poduszki będą do wymiany, ale niekoniecznie obie, bo może być jedna górna i dolna.