Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Renault Grand Scenic II


renauIt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę szanownych kolegów o opinię na temat poniższych ofert.

Poszukuję Renault Grand Scenic II dla rodziny 2+2.

 

Budżet: 18 000

Silniki: Raczej benzyna (nawet 1.6 jest ok), ewentualnie 1.6/2.0 HDi (ale boję sie diesel'a przy tych przebiegach).

Roczne przebiegi przewidziane ~8 tys km., głównie w mieście.

Bardzo mi zależy na dachu panoramicznym - ale jeśli nie znajdę

odpowiedniej oferty to wolę dobry silnik nawet bez panoramy.

 

Haczyk: mam tylko tydzień na znalezienie samochodu.

Okolice Warszawy.

 

Poniżej oferty i kilka moich uwag o każdej.

 

Nr 1) 2004 1.6 Benzyna, cena: 14 900

 

- phI

- nieoryginalne radio

- +750 PLN za rejestrację

- z reguły omijam komisy, zwłaszcza auta sprowadzone, ale tu niby jest jakaś VIP gwarancja

 

Nr 2) 2005 2.0 Benzyna, cena: 13 900

 

- phI

- automatyczna skrzynia biegow - w sumie wole taką, ale czy nie ma problemów z nimi?

- brak czujników parkowania

- dziwne ogłoszenie: słaby opis, brak zdjęc z przodu za to dwa takie same z boku i cztery samych tylnych foteli

- 12.2014 wygasa przegląd

 

Nr 3) 2008 2.0 HDi, cena: 19 500

 

- 110 KM - czy jest bez filtra FAP?

- stolik za siedzeniem kierowcy nie ma plastikowej ramki a za fotelem pasażera tak - to normalne?

- prawe przednie koło jakieś zardzewiałe - czy to zwykły pył z hamulców?

- ogłoszenie wygląda najbardziej zachęcająco, bogata wersja itp - no ale sporo droższy i drzwi odrapane (i bez panoramy LOL)

 

Nr 4) 2005 2.0 Benzyna, cena: 17 500

Tutaj inna wersja tego ogłoszenia: >> klik <<

 

Dzięki.

Edytowane przez renauIt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W SII raczej nie było silników 2.0 HDI.

1. Z zewnątrz ładnie wygląda. Ma trochę braków wyposażenia. Ogólnie mało zdjęć wnętrza.

- pierwsze co, ten opis nie jest do tego auta (wpis: szary metalik, czarna tapicerka). Podejrzewam, że odbyło się to na zasadzie kopiuj/wklej;

- radio nieoryginalne. Trzeba sprawdzić, czy zadbano o to, żeby działało sterowanie z kierownicy i wyświetlacz;

- niema podłokietnika między fotelami. Dziwnie to wygląda;

- brak tempomatu. Zdjęcie tak zrobione, że nie widać, czy jest ESP/ASR. Wcale się nie zdziwię jak nie ma;

- klimatyzacja jest, ale manualne. W tej cenie można mieć już klimatronika, a wygoda jest nieporównywalna;

- nie widać, czy jest naklejka na lewym progu. Do sprawdzenia.

 

2. Mało zdjęć nadwozia, z czego dwa są jednakowe. Może ma coś do ukrycia.

- do sprawdzenia naklejki, nie widać ich na tym kolorze;

- spore rysa na przedniej szybie od strony pasażera (4 zdjęcie). Przynajmniej tak to wygląda;

- na temat automatycznej skrzyni biegów nie wypowiem się, bo nie miałem z nią nigdy styczności. Na forum jest kilka osób, które sobie ją chwalą;

- opis ogłoszenia jak wyżej, niezgodny ze stanem faktycznym;

- podgrzewanej przedniej szyby nie ma, bo takiej opcji nie było.

 

3. Ogłoszenie jest nieaktywne.

Jak dla mnie wcale tak zachęcająco nie wygląda. Na tych zdjęciach fatalnie się prezentuje. Fotel kierowcy jest bez ramki na stolik, bo w takiej wersji występował po 2006 roku.

 

4. Najlepiej wyposażony ze wszystkich, zgodnie z opisem ogłoszenie. Zdjęcia trochę kiepskiej jakości, niewiele można zauważyć. Brak zapaliczki w gnieździe pod lewarkiem biegów. W obu ogłoszeniach różne wartości przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!