Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiary bagnetu [1.4 e BA0E]


fatal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem Renaty i postanowiłem wymienić wszelakie filtry oraz olej. Ku mojemu zdziwieniu bagnet został ułamany i nie mam jak sprawdzić poziomu oleju. Szukałem wszędzie i nie mogę znaleźć nigdzie do zakupu. W salonie Renault można kupić tylko cały wkład i to za prawie 200zł... Prośba moja jest więc następująca by jakiś miły i życzliwy posiadacz Renault Megane I 1.4 e BA0E wymierzył wszystkie wymiary bagnetu i mi je przesłał bym mógł zrobić prowizoryczny bagnet chociażby tymczasowo na czas wymiany oleju.

Chyba że ktoś ma na części Reno i chce sprzedać za rozsądną cenę owy bagnet to byłbym zdecydowanie zainteresowany.

Pozdrawiam,

fatal

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie omieszkam tam zajrzeć, dzięki :rolleyes:

 

Dodano: 19 paź 2014 - 11:33

Niestety nie posiadali nic na stanie. Jestem zdesperowany :/

Jeszcze raz ponawiam prośbę do posiadaczy tego silnika, podajcie proszę wymiary bagnetu. Wystarczy ogólna długość całego bagnetu z rączką oraz odległość znaczników od spodu, jaka jest odległość od końca bagnetu do 1 znacznika i od 1 znacznika do 2.

Z góry dzięki.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zrób zdjęcie tabliczki znamionowej na słupku drzwi pasażera, potrzebne mi dane auta i Ci sprawdzę numer części i może po numerze znajdę zamiennik

@shu90, jeżeli miałbyś jeszcze chęci na sprawdzenie tej części to będę bardzo wdzięczny :)

 

W sobotę przed wyjazdem podczas sprawdzania poziomu oleju urwałem bagnet. W ręce został mi sam element trzymający, a szabelka została na swoim miejscu. Pewnie już zleciała do miski olejowej. Będę poszukiwał teraz zamiennika lub ze szrotu.

 

Oto zdjęcie tabliczki:

thumb_hosting_zdjec_1415741873__megane.jpg

 

Mam też przy okazji pytanie. Oryginalnie w tym modelu był bagnet metalowy czy plastykowy? Miałem w aucie taki z plastyku i jak czytałem inne posty to się trochę pogubiłem. Mogłem mieć jakąś podróbę, której żywot dobiegł końca.

 

Z góry dzięki za odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc @shu90!

 

Jutro podjadę do ASO i zapytam. Na allegro pojawił się zamiennik: http://allegro.pl/show_item.php?item=4777333941

Tam są jeszcze dwa inne numery: 7700273325, 7701066575. To dopytam w ASO, który numer części jest odpowiedni dla mojego silnika - oby któryś z aukcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiłem dziś chyba na jakiegoś nadgorliwego pracownika w ASO.

Powiedział mi, że do mojego silnika numer części jakiej szukam jest inna niż te trzy jakie mam. Dodał, że w sprzedaży nie ma samego bagnetu. Jest zestaw bagnet z tą tulejką - koszt 180zł.

Numeru tej części jednak nie chciał mi podać. Chyba zostaje mi kupić zamiennik jaki pojawił się na allego i szukać kogoś z identycznym silniekiem, czy wymiary sie zgadzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałeś uchwyt bagnetu w kształcie litery T to na pewno to jest ta część co podałem wyżej (nr. 8). W ASO pewnie dopatrzył się części nr. 13 lecz tak jak wspomniałem, nie wyskakuje mi numer części przypisany do tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uchwyt bagnetu, który złamałem jest z "kółkiem". Może był nieoryginalny, Tulejkę bagnetu mam schowaną za silnikiem. Spróbuję jutro podglądnąć jak wygląda jej mocowanie. Bo widzę, że chyba się tym różnią.

 

 

------

Edit: 27.11.2014

 

Założyłem wczoraj bagnet z aukcji o której pisałem wyżej. Wszedł trochę opornie (chyba stary złamany bagnet jest za długi i nie jest w stanie wpaść do miski olejowej). Ale ważne, że wskazuje raczej poprawnie. Przed ułamaniem wskazywał "min" - po ułamaniu na wszelki wypadek dolałem ~100ml oleju - i teraz nowy bagnet wskazuje "max"

Edytowane przez Sap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!