Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

stukanie w silniku


str

Rekomendowane odpowiedzi

Preszpan, właśnie, słowo uciekło. Co do uszczelki to tak mi odpowiedzieli w mailu, do renault napisałem to dostałem od nich nawet specyfikacje techniczną tego połączenia i uszczelki tam nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety ale uszczelnienie nic nie pomogło:/ Chyba szykuje się wymiana motoru na K4M:/ A plus będzie z tego taki że przybędzie mocy i skończą się problemu z układem chłodzenia.

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdziłeś, że nie pomogło?

U mnie, jak poszła w las ta uszczelka, maź z oleju i płynu chłodniczego, była wszędzie. Chłodnicę tak zatkało, że musiałem ją zdemontować i płukać na zewnątrz auta. Zbiorniczek wyrównawczy demontowałem i czyściłem wielokrotnie. Cały układ płukałem w sumie ze 20 razy w ciągu 2 tygodni, zanim przestała się pojawiać ta maź w zbiorniczku wyrównawczym.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po uszczelnieniu wypłukałem cały układ łącznie z chłodnicą nitrem i rozpuszczalnikiem (wyleciała pełno tłustej biało-brązowej mazi) a na koniec karcherem, później zalałem płyn i po przejechaniu 300km znów masło w zbiorniczku:/

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety ale uszczelnienie nic nie pomogło

Naprawdę, ja w ciągu 2 tygodni 3 razy to rozbierałem i uszczelniałem silikonem na wysokie temp., ale nie pomagało. Dopiero dorobienie uszczelki sprawę rozwiązało...Zobacz czy to połączenie na pewno jest suche, szczególnie od dołu przejedź palcami i sprawdź czy nie jest zapocone.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jadąc do centrum wstąpiłem do motoryzacyjnego (którego zamykają) nie daleko mnie i okazało się że warto było bo mieli preszpan (trochę drogo bo chcieli mi sprzedać arkusz A2 za 50zł ale na szczęście sprzedawca zgodził się przeciąć go na pól i za arkusz A3 zapłaciłem 25zł ale mówię co mi tam, jak ma pomóc to warto :D) :) a przy okazji kupiłem jeszcze płukacz i płyn :D. Więc szybko przed pracą pojechałem do domu ( w miedzy czasie wlałem płukacz) rozebrałem to, dorobiłem uszczelkę (na wszelki wypadek posmarowałem ją sylikonem), przepłukałem układ z dwa razy czystą wodą i poskładałem wszystko. Na razie zalałem układ wodą destylowaną i będę obserwował co się dzieje ;) Na razie Kreciq i droopy za pomoc i za fachową nazwę tego papieru do robienia uszczelek już na przyszłość będę pamiętał jak to się nazywa :)

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to oby tym razem naprawa okazała się rozwiązaniem problemu :)

Tak na marginesie to muszę powiedzieć, że w moim aucie skuteczne (po wielu miesiącach bo wcześniej długo jeździłem z pocącym się tym połączeniem) uszczelnienie tego połączenia szybko zaowocowało ujawnieniem się kolejnych słabych punktów układu chłodzenia, wynikających z pełnoletności samochodu :) Krótko po tym wywaliło mi odpowietrznik znajdujący się przy termostacie. On kiedyś się uszkodził i była zrobiona rzeźba, po uszczelnieniu układu prowizorka się poddała. Po wymianie rurki z odpowietrznikiem poszła chłodnica. Wszystko w przeciągu 3-4 tygodni. W sumie dobrze się stało bo było to tuż przed wyjazdem na wakacje, jakby układ dał ciała w trasie później to kaplica :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to oby tym razem naprawa okazała się rozwiązaniem problemu

No też mam taką nadzieje ;)

wywaliło mi odpowietrznik znajdujący się przy termostacie

Heh miałem podobny problem ale jak zmieniałem miejsce reduktora (wcześniej był w zderzaku:|)to ściągając przewód z obudowy termostatu po prostu za mocno wygiąłem i przewód pękł :) ale na szczęście na alle. znalazłem gościa co miał z tego samego silnika i bez LPG który wyglądał jak nowy więc zamówiłem i założyłem i jest spokój ;) . Jeśli chodzi o płukacz to nie mam się czego obawiać bo układ chłodzenia był płukany już tyloma środkami że cho cho (we wcześniejszym poście piałem że było nitro i rozpuszczalnik :D ) i chłodnica wytrzymała a nagrzewnica w tym roku wymieniona na nówkę (obyło się rozszczelnienia klimy przy wymianie :D )

 

Dodano: 30 lis 2014 - 14:01

No i niestety po przejechaniu kolejnego 1000km znów widzę olej w zbiorniczku wyrównawczym:( Już nie mam pomysłu co to może być. Dodatkowo dzisiaj sprawdziłem kompresję i na każdym cylindrze jest po 9,5 bar-a więc z głowicą raczej wszystko ok.

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!