Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

stukanie w silniku


str

Rekomendowane odpowiedzi

Preszpan, właśnie, słowo uciekło. Co do uszczelki to tak mi odpowiedzieli w mailu, do renault napisałem to dostałem od nich nawet specyfikacje techniczną tego połączenia i uszczelki tam nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety ale uszczelnienie nic nie pomogło:/ Chyba szykuje się wymiana motoru na K4M:/ A plus będzie z tego taki że przybędzie mocy i skończą się problemu z układem chłodzenia.

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdziłeś, że nie pomogło?

U mnie, jak poszła w las ta uszczelka, maź z oleju i płynu chłodniczego, była wszędzie. Chłodnicę tak zatkało, że musiałem ją zdemontować i płukać na zewnątrz auta. Zbiorniczek wyrównawczy demontowałem i czyściłem wielokrotnie. Cały układ płukałem w sumie ze 20 razy w ciągu 2 tygodni, zanim przestała się pojawiać ta maź w zbiorniczku wyrównawczym.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po uszczelnieniu wypłukałem cały układ łącznie z chłodnicą nitrem i rozpuszczalnikiem (wyleciała pełno tłustej biało-brązowej mazi) a na koniec karcherem, później zalałem płyn i po przejechaniu 300km znów masło w zbiorniczku:/

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety ale uszczelnienie nic nie pomogło

Naprawdę, ja w ciągu 2 tygodni 3 razy to rozbierałem i uszczelniałem silikonem na wysokie temp., ale nie pomagało. Dopiero dorobienie uszczelki sprawę rozwiązało...Zobacz czy to połączenie na pewno jest suche, szczególnie od dołu przejedź palcami i sprawdź czy nie jest zapocone.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jadąc do centrum wstąpiłem do motoryzacyjnego (którego zamykają) nie daleko mnie i okazało się że warto było bo mieli preszpan (trochę drogo bo chcieli mi sprzedać arkusz A2 za 50zł ale na szczęście sprzedawca zgodził się przeciąć go na pól i za arkusz A3 zapłaciłem 25zł ale mówię co mi tam, jak ma pomóc to warto :D) :) a przy okazji kupiłem jeszcze płukacz i płyn :D. Więc szybko przed pracą pojechałem do domu ( w miedzy czasie wlałem płukacz) rozebrałem to, dorobiłem uszczelkę (na wszelki wypadek posmarowałem ją sylikonem), przepłukałem układ z dwa razy czystą wodą i poskładałem wszystko. Na razie zalałem układ wodą destylowaną i będę obserwował co się dzieje ;) Na razie Kreciq i droopy za pomoc i za fachową nazwę tego papieru do robienia uszczelek już na przyszłość będę pamiętał jak to się nazywa :)

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to oby tym razem naprawa okazała się rozwiązaniem problemu :)

Tak na marginesie to muszę powiedzieć, że w moim aucie skuteczne (po wielu miesiącach bo wcześniej długo jeździłem z pocącym się tym połączeniem) uszczelnienie tego połączenia szybko zaowocowało ujawnieniem się kolejnych słabych punktów układu chłodzenia, wynikających z pełnoletności samochodu :) Krótko po tym wywaliło mi odpowietrznik znajdujący się przy termostacie. On kiedyś się uszkodził i była zrobiona rzeźba, po uszczelnieniu układu prowizorka się poddała. Po wymianie rurki z odpowietrznikiem poszła chłodnica. Wszystko w przeciągu 3-4 tygodni. W sumie dobrze się stało bo było to tuż przed wyjazdem na wakacje, jakby układ dał ciała w trasie później to kaplica :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to oby tym razem naprawa okazała się rozwiązaniem problemu

No też mam taką nadzieje ;)

wywaliło mi odpowietrznik znajdujący się przy termostacie

Heh miałem podobny problem ale jak zmieniałem miejsce reduktora (wcześniej był w zderzaku:|)to ściągając przewód z obudowy termostatu po prostu za mocno wygiąłem i przewód pękł :) ale na szczęście na alle. znalazłem gościa co miał z tego samego silnika i bez LPG który wyglądał jak nowy więc zamówiłem i założyłem i jest spokój ;) . Jeśli chodzi o płukacz to nie mam się czego obawiać bo układ chłodzenia był płukany już tyloma środkami że cho cho (we wcześniejszym poście piałem że było nitro i rozpuszczalnik :D ) i chłodnica wytrzymała a nagrzewnica w tym roku wymieniona na nówkę (obyło się rozszczelnienia klimy przy wymianie :D )

 

Dodano: 30 lis 2014 - 14:01

No i niestety po przejechaniu kolejnego 1000km znów widzę olej w zbiorniczku wyrównawczym:( Już nie mam pomysłu co to może być. Dodatkowo dzisiaj sprawdziłem kompresję i na każdym cylindrze jest po 9,5 bar-a więc z głowicą raczej wszystko ok.

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!