Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z LPG, tłumikiem i mocą.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam użytkowników.

Mam Renault Megane rocznik 1998 wersja kat. poj. 1.4+ LPG. 75 KM. Jestem dosyć świeżym kierowcą.

Problem ogólnie zaczął mi się po pójściu do mechanika... wcześniej było cud malina.

Mechanik wymienił mi osłony przegubów z przodu i powiedział, że "pospawa mi tłumik, bo w złym stanie jest".

Aaa dodam, że u mechanika byłem tylko z wymianą opon, a tu mi naprawy wynalazł.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Przed wizytą nie miałem żadnych problemów z autem, ani z zawieszeniem.

Po wyjściu od mechanika stukał mi tłumik przy nierównościach na drodze.

Mechanior "poprawił" to i miało być ok. Po tym poprawieniu przy niskich obrotach trochę mi stukało (na LPG).

<><><><><><><><><><>><><><><>

Potem mi to poprawił i po wyjechaniu od niego auto zaczęło gubić moc przy obrotach 2000 i zaczęło gasnąć na prostej drodze (na LPG).

Pojechałem znowu do niego i powiedział, żebym zobaczył czy na benzynie też tak jeździ źle.

Oczywiście okazało się, że tylko na LPG źle jeździ, a na benzynie super.

<><><><><><><><><><>><><><><>

No to powiedział, że to nie jego wina i żebym sobie gazownika znalazł :)

Gazownik powiedział, że parownik powoli pada i trzeba go wymienić i przeczyścił mi filtr.

Potem trochę jeździło się dobrze, ale po jakimś czasie auto przestało pobierać mi gaz i jeździłem na benzynie, o czym nie wiedziałem, bo wskaźnik w aucie wskazywał, że jeżdżę na LPG, ale jeździłem jednak na benzynie.

<><><><><><><><><><>><><><><>

No to znajomy już gazownik wymienił mi ten parownik.

Teraz po jego wymianie auto ma takie "zacinki" i mi gaśnie i traci czasami moc.

On mówi, że to nie wina tego parownika.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Dodam też, że teraz strasznie mi stuka przy skręcaniu i na biegu jałowym ten tłumik.

Jak stoję na krzyżówce autem, to obroty spadają do 500, potem lekko idą do góry i tak falują.

Całe auto mi wytrzęsie się w cholerę przy tym i czuję też pod pedałem gazu, jak mi pedał faluje.

Na benzynie problem ten jest albo mniejszy, albo go nie ma.

Dodam jeszcze, że przy odpaleniu auta po jakimś czasie jak jest ono w stałym położeniu nic mi nie stuka.

Dopiero po wprawieniu w jakiś rezonans auta zaczynają się problemy.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Wiem, że się rozpisałem, ale liczę na Waszą pomoc :)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to stukanie zaczęło się gdzieś na wysokości osi tylnych kół przy uderzeniu o podwozie...

Teraz gdzieś to słyszę przy końcówce tłumika.. nie wiem czy tam są luzy, czy coś innego się dzieje.

Instalację LPG mam holenderską typu blitz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakby ta belka to co?

mam wrażenie, że to sama końcówka wydechu teraz stuka. ale nie wiem, czy to przez to obroty na luzie mogłoby tak zakłócać...

 

Dodano: 30 gru 2014 - 13:34

parownik wymieniony na nowy?

Tak, parownik jest całkowicie nowy. Gazownik mówił, że on może się dostosowywać do auta, ale to dostosowywanie nie powinno być wyczuwalne dla mojego komfortu jazdy.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wrażenie, że to sama końcówka wydechu teraz stuka.

Jak pisałem. Wleź pod auto i posprawdzaj zawieszenie tłumika.

Dobrze ruszaj na wszystkie strony. Jak wali to masz winowajcę.

Belkę się regeneruje - łożyska w belce się wymienia.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak coś mnie teraz olśniło, że... Ten parownik ma spalać skroplony gaz i go do silnika podawać..

A skoro jeździłem trochę na zjechanym parowniku, to możliwe, że świece zapłonowe sobie zalałem.

Przy skręcaniu mi auto też gaśnie najczęściej.

Nie wiem tylko czy to może mieć związek z tym falowaniem obrotów i problemami silnika na biegu jałowym?

Od razu zapytam Was jaki jest koszt nowych świec zapłonowych? Żeby mnie nikt nie naciągnął więcej...

Edytowane przez polakk6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!