Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 2.0 IDE 2000r. Coupe -Tylko do 3 tyś obr i się dławi!


kamilot12345

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z Renault Megane, kupiłem to autko nie dawno i już od początku na wolnych obrotach nie równo pracował - wymieniłem jedną ze świec i jej przeszło. A drugi problem polega na tym, że przy gazowaniu, bez różnicy czy ciepły czy zimny autko kręci się do 2,5-3tyś obr. i dławi się, dusi, wydech strasznie hałasuje, jak się jedzie to samo do tych obrotów normalnie równo idzie, a jak już się zbliża to zaczyna przerywać, dusić się....Znalazłem na yt filmik jak koleś ma to samo w vectrze, ale miał zapchany wydech, u mnie był wycinany kat (myślałem że to on jest zapchany) i przy wycięciu wydech był już odłączony praktycznie i było to samo, możliwe może być to że jest zapchany kolektor? lub gdzieś przed katem? Lub przyczyną może być to że jest mało paliwa? Od razu piszę że nie mam możliwości podłączenia go pod komputer, ani kanału. Proszę o pomoc, z góry dzięki :) Link do filmiku w którym jest to samo co w moim aucie :

 

 

Jestem noga w tym temacie, dlatego prosiłbym o dokładne opisywanie co mam zrobić, najlepiej ze schematami :) Aha i jeszcze jedno świeci się kontrolka pomarańczowa, taka spirala.

 

Czytaj więcej http://www.forumsamochodowe.pl/megane-2-0-ide-2000r-coupe-tylko-do-3-tys-obr-i-sie-dlawi-vt81353.htm#p502289#ixzz3OdaPWIIq

 

Zauważyłem również, że wgl nie jest podłączony czujnik temperatury powietrza dolotowego, a nie mogę znaleźć od niego wtyczki/kostki, od czego ona idzie i gdzie jej szukać, ew. od czego ją dorobić. Silnik chodzi w trybie awaryjnym - tego dowiedziałem się od znajomego.

post-78060-0-47046500-1421091417_thumb.jpg

post-78060-0-70621400-1421091430_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienilem jedną ze świec i jej przeszło.

Błąd. Świece wymienia się wszystkie a nie pojedynczo. Kolega kupił samochód z bardzo nie udanym silnikiem. Ta spirala to słynne EKG i proponuję poczytać o awarii elektroniki silnika.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reszta świec jest w porządku, nie wymienialem ponieważ na razie mnie nie stać na wymianę dwie i naprawę a to przez swiece się raczej nie dzieje. Ten czujnik temp. Powietrza dolotowego to podobno tak jakby przeplywomierz i powinno być podlaczone u mnie wogóle nie ma do tego kabla nigdzie i na pierwszym miejscu chciałbym się dowiedziec od czego idzie kabel wtyczka do przeplywomierza może jest gdzies odcieta lub cos takiego chciałbym to sprawdzić. Z góry dzieki za wszystkie wypowiedzi to o rozruszniku to co dzień mysz dlugo pokręcić dopiero jak na kable wezmę od akumulatora innej to dopiero pali. Aku w mojej jest bardzo maly ale na poczatku z niego odpalal.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak piszesz że trzeba dłużej kręcić to moim zdaniem masz walnięty regulator ciśnienia paliwa niestety jest to dosyć droga część nowa około 1000 tu masz używkę http://olx.pl/oferta/sprzedam-regulator-cisnienia-paliwa-do-silnika-2-0-idelaguna-megane-CID5-ID2LsXt.html. Ma początek spróbował bym go wyczyścić i pozostawić na noc zamoczony w środku do czyszczenia gaźników, polecam Valvoline tylko pościągaj uszczelki. W moim przypadku czyszczenie pomogło. Ogólnie silniki ide są bardzo wrażliwe na złej jakości paliwo .

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miałeś te same objawy?? Jeszcze czytałem na necie ze jak odcina przy pewnej ilości obr u mnie 3tys ze to może być czujnik położenia walu.

 

Dodano: 14 sty 2015 - 22:55

U mnie najprawdopodobniej jest również odcięta kostka, która szła do przepływomierz tzn. czujnika temp. powietrza dolotowego, przy takim komputerku koło akumulatora pod szybą zauważyłem że kilka kabelków jest odciętych/do niczego nie podłączonych i nwm czy to może być od tego czujnika?? Prosiłbym o pomoc bo wiem że bez tego samochd na pewno nie będzie prawidłowo pracował, jeśli masz nadal autko z tym silnikiem, sprawdź odkąd idzie ta kostka do przepływomierza/czujnika temp. powietrza dolotowego. Potrzebna mi ta informacja i z góry dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rura którą masz jest nieoryginalna i o ile dobrze pamiętam żadnego czujnika tam nie było...

thumb_hosting_zdjec_1421332245__120.jpg

Wyczyść najpierw i wymocz ten regulator a potem będziemy myśleć dalej ...

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, jutro postaram się pojechać na kompa bo znalazłem u siebie w miejscowości kolesia, który możliwe, że ją podłączy. Zobaczę co wyjdzie na kompie, a jak nie to wyczyszczę ten regulator.

 

Dodano: 18 sty 2015 - 19:09

Po wyczyszczeniu i założeniu regulatora z nowymi o-ringami będę musiał jechać na kompa usunąć błąd, czy sam wyjdzie z trybu awaryjnego?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!