Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem około rok temu wymieniłem belke belkę tylną, dziś zauważyłem, że tył auta znów siedzi... Wiadomo nikt nie jest wróżbitą, znów belka czy mogło co innego pójść... Kolejne pytanie czy będzie pasowała belka od zwykłej meganki bo gdzieś słyszałem, że tak, ale pewności nie mam. Z góry dziękuje za odpowiedz bo jestem naprawdę zielony ...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pytasz czy włożysz belkę z Megane do Scenika to tak, włożysz. Tyle, że w Scenicu jest twardsza belka, jest o ok 1 cm większy rozstaw kół.

Podnieś belkę na drążkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy.

Nie cytuj całego posta jeżeli odpowiadasz bezpośrednio pod nim.:!:

 

Panie Przemku zakupiłem belkę na szrocie za 250złotych stan wydaje się być dobry znajomy mechanik wymieni za 150 koszt 400złotych tragedii nie ma , ale mam wątpliwości bo ciągam kemping na ryby ... Czytałem inne fora i pisze coś o belkach czterodrążkowych , może one są bardziej wytrzymałe tylko czy będzie pasować u mnie były 2 i zaś jeden drążek poszedł ... W ogolę da się coś zrobić jakoś zabezpieczyć cokolwiek bo tak rok w rok wymieniać tą belkę ...Wystarczy , ze autem jedzie 5 osób a tył siedzi przy ziemi swoje robi też butla ... Auto naprawdę nie do zajechania tylko problem ciągle z tą belką Proszę o radę ...

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Sceniku zawsze były belki 4-drążkowe, w Megane były stosowane tzw rurowe i bodaj od '97 lub '98 już tylko 4-drążkowe.

Jakie są różnice pomiędzy pomiędzy tymi belkami odsyłam do Sam Naprawiam lub poczytanie serisówek (są na Dwonloadzie).