Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Falujące obroty.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Wiem że temat był przerabiany tysiąc razy ale chciałbym żebyście odpowiedzieli w moim przypadku.

Posiadam Megane I phII 2000r 1.4 16v.Kupiłem go rok temu i od czasu zakupu występuje standardowy problem z falującymi obrotami.

Po odpaleniu samochodu wszystko chodzi ok obroty nie falują,automatyczne ssanie działa wszystko git do momentu uzyskania temperatury pracy.

Na biegu jałowym obroty skaczą miedzy 600-800,nieraz silnik prawie przygasa.Podczas jazdy zero problemów przyspieszenie ok,żadnej dziury itp.

W samochodzie wymieniłem:

1.Sondę Lambda-stara pokazywała błąd

2.Komplet uszczelek przepustnicy,kolektora i odmy

3.Czyszczenie przepustnicy

4.Silnik krokowy -nowy oryginał.

5.Świece zapłonowe

6.Filtr paliwa i powietrza

7.Rozrząd kompletny z pompą

Cewki sprawdzone (ja mam Denso przekładałem od kumpla Valeo(napewno sprawne ale objaw ten sam),ciśnienie sprężania wzorowe.

Po tych wszystkich zabiegach dałem sobie w końcu spokój i przyzwyczaiłem się do tego ale teraz mam trochę czasu i chciałem znowu przy tym podłubać.

Moje pytanie jest następujące:

1.Czy jest sens podmiany listwy wtryskowej(na mojej komputer pokazuje czas wtrysku 2,9ms)-czy wtrysk może być za to odpowiedzialny, czy jeśli byłby uszkodzony to czułbym też coś w trakcie jazdy i czy zapisałby się jakiś błąd?

2.Czy UCH jest odpowiedzialne za pracę silnika i być może za te falowanie obrotów ??Bo nie działa mi tylna wycieraczka(latem działa ,jak trochę popada i jest potrzebna to nie działa ,wyciągałem już te UCH rozebrałem ale żadnych zimnych lutów ani wilgoci tam nie było)

Spalanie w cyklu mieszanym to ok 7,5-8 litrów benzyny ,w trasie potrafiłem zejść do 5,5 litra , LPG samochód nie posiada.Przebieg 174 000 (100% pewny)

I tak przy okazji zalałem go olejem LIqui Moly 10w40 mos2 (czy ten olej nie zaszkodzi temu silnikowi??Jestem z zawodu blacharzem i robiłem w Niemczech to szkopy nie mogli nachwalić się tego oleju,tam wszyscy na tym jeździli niezależnie od marki) .

Z góry dziękuję za przeczytanie a jeszcze bardziej za odpowiedzi na moje pytania.Sorki za chaos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.Mam taki sensor na podmianke w sobote zobacze,a myślisz ze jak to nie pomoze to grzebac przy tych wtryskach?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

 

Witam.Podmieniłem Map sensor i jest dalej to samo.Myślałem jeszcze o silniku krokowym ?Co Wy na to.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Edytowane przez talib222
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!