Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kilka Megi II CC do oceny


LoLGaren

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kupuję Megi II CC :notacrook:

A za dawnych dobrych czasów miałem Megi cabrio :)

Jestem zdecydowany, właściwie to czekam tylko aż powchodzą przelewy i jadę kupować. Chcę kupić przed końcem marca najpóźniej i nie chcę na zakup tracić zbytnio czasu, pieniędzy lub nerwów.

Najlepiej chcę jechać w jedno miejsce i od razu kupić. Bardzo proszę o informacje nt. samochodzików niżej, może ktoś oglądał, albo po wyposażeniu widzi, że coś nie halo z danym modelem. Ja tym autem nie jeździłem, nawet nigdy w nim nie siedziałem :) Nie wiem na co patrzeć, jeżeli nawet swoim okiem potraficie po aukcji/ogłoszeniu coś zobaczyć na co powinienem zwrócić uwagę to byłbym bardzo wdzięczny za poświęcony czas na takie śledztwo :D

Oto samochodziki

http://allegro.pl/renault-megane-ii-karman-gwint-poznan-i5085561977.html

http://otomoto.pl/renault-megane-1-9tdci-dynamique-kabrio-polecam-C33154788.html

http://otomoto.pl/renault-megane-1-9dci-xenony-alu-r16-skora-100-C35826975.html

http://otomoto.pl/renault-megane-C36061343.html

http://otomoto.pl/renault-megane-skory-ksenon-serwis-C33469859.html

http://otomoto.pl/renault-megane-C35600655.html

http://otomoto.pl/renault-megane-kabriolet-bezwypadkowy-C35771141.html

http://otomoto.pl/renault-megane-C35228443.html

Jeżeli jest jakaś sztuka do dodania do tej listy to z chęcią - tak do 16 tys chcę poświęcić na auto... dołożę jak będzie coś ciekawego, ale to taki limit rozsądku 16k pln :)

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam moją CCjkę:) cena w ogłoszeniu wyższa- do negocjacji, ale masz 2 zestawy kół 16 i 17" + windshoot i jest na prawdę w fajnym stanie

http://megane.com.pl/page/gielda/ogloszenia-sprzedazy.html/_/renault-megane-ii-coupe-cabrio-cc-19-dci-2kpl-kol-alu-r161

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, kupiłem Megi CC :)

Już miesiąc temu ale nie było czasu itd.

 

Przejrzałem większość poniżej 15 tys. pln i były kiepskie, dizle szczególnie. Największa padaka stoi w województwie wielkopolskim, ciemno zielony w komisie - leje się z niego jakby dachu nie miał. Jest też czerwony z wielkopolskiego 1.6 nie wart oglądania, i kilka innych w województwie wielkopolskie/łódzkie w cenie 12-16 tyś obejrzałem ze kilka i wracałem zrezygnowany.

Na poszukiwania straciłem jeden dzień i wracając wjechałem po tego co kupiłem, którego miałem nie oglądać wstępnie bo od handlarza typowo jedno z tanszch na allegro podejrzany :)

 

Kupiłem benzynkę 2.0 przebieg udokumentowany 210 tys km, rocznik 2003, świeżo sprowadzoną od handlarza.

Autko miało malowaną maskę w niemczech kilka lat temu, wszystko elegancko złożone, nie widać od żadnej strony oznak by auto miało powypadkową historię. Mam też zarysowany zderzak (ten szary plastik, wkładkę) z tyłu...ale to auto 11/12 letnie takie rzeczy są normalne, oglądałem z idealnym lakierem, które ciekły na potęgę :)

Auto stało jakiś czas na parkingu, kilka miesięcy spokojnie, jest na stalówkach i zimowych oponach ale ma najwyższe wyposażenie i wnętrze jest w bardzo ładnym stanie, przebieg widać jedynie na uchwytach w drzwiach (jeździli z obrączkami).

Po kupnie zrobiłem od razu przegląd i serwis, co wyniosło mnie 1500 z kompletnym rozrządem - wiele do roboty nie było, amory hamulce itd. wszystko świeże.

Elektronika, nie otwierała się szybka z tyłu popukane młotkiem i działa. Nie podgrzewa przedni fotel kierowcy ale tego nie mam zamiaru naprawiać bo nie używam.

Wyświetlacz górny łapie artefakty czasem i go wymienić muszę, wymieniłem też lewy głośnik bo trzeszczał tylko na moje ucho ;)

Poza tym wszystko działa jak należy już 3000 kilometrów jakie zrobiłem.

 

Spalanie mnie zaskakuje bardzo pozytywnie, w trasie mam 7 litrów w mieście 10-11, tankuję ciągle do pełna co 100km.

Auto jest bardzo ale to bardzo wygodne, miałem kiedyś CL500 W215 (to było wtedy świeże GT premium) i pomimo ABC czy Airmatic zwał jak zwał, wielkiej różnicy nie ma :)

Z drugiej zaś strony Meganka CC jest tak komfortowo elektroniczna, że nie da rady nią szybko jeździć. Jakiekolwiek szybkie zmiany pasów, wyprzedzanie, wszystko to jest niepewne...

Żeby nie było miałem furki 300 koni typowo sportowe i używałem na codzień.

 

Auto typowo do cruisingu, jestem z niego bardzo zadowolony.

Chcę kupić czarne felgi 16tki były ładne na allegro za 700 ale się sprzedały.

 

W sumie z rejestracją ubezpieczeniem serwisem oponami itp itd wyszło mnie +/- 14 tys pln

 

Jedno foto

image.png

Edytowane przez LoLGaren
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!