Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Migające kontrolki


Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie,

 

mam problem,

otóż zapalają mi się 2 kontrolki,temperatura cieczy i olej.Migają co jakiś czas tylko na wolnych

obrotach,dodam minimalnie gazu i jest ok.Stan oleju jest zawsze ok i cieczy też,temperatura jest na polowie i nigdy się nie grzeje.Kontrolki migają szybko,czasami nic się nie zapala jakby coś nie zwieralo,ale co?

Macie jakies pomysly?Mieliście coś podobnego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam ,u mnie jest ten sam problem ( była wymiana pierścieni i panewek), na zimnym jest ok jak sie rozgrzeje to mam to cenzura migotanie, szukałem w forach tego tematu ale nie mogę znaleźć wszędzie piszą ze to już było lub coś tam o masach ale za bardzo nie wiem co mam zmasować ,czy dodać dodatkowy kabel od masy ?

 

Proszę cenzuralnie się wysławiać na forum, nawet w domyśle. - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Mam pytanie - w zestawie kontrolek od wszystkich układów (ładowanie, ciśnienie oleju.....itd) jest u góry na środku kontrolka od immobilajzera która miga jak samochód jest wyłączony i tu jest OK ale jak włącze silnik to ta kontrolka zapala sie i świeci w czasie jazdy. Nadmieniam, że wszystko w niej działa i nic sie nie dzieje w czasie jazdy. Czy wystarczy podłączenie sie pod komputer i skasowanie błędów.

Jest to meganaka z 2000 roku kombi z silnikiem 1.9 dTi i przebiegiem 180 tys.km

Niedawno ją kupiłem, jestem jeszcze przed wymianą wszystkich filtrów i rozrządu i z tego co zauwarzyłam jest niski stan oleju - świeci się jeden kwadracik na wyświetlaczu a na bagnecie jest na minimum.

Czy może polecicie mi dobry i niedrogi warsztat na terenie Bydgoszczy na wymiane rozrządu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się świeci w czasie jazdy przez cały czas to znaczy że ktoś już najprawdopodobniej zdemontował immo. u mnie też świeci się kontrolka po operacji demontażu tego zabezpieczenia.

już pisałem o tym TU: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=1584&highlight=immo czyli jak będziesz miał elektrozawór na wierzchu to możesz być pewny że już ktoś grzebał przy pompie. Kolega look też mnie poprawiał że dti trochę się różni od mojego D ale popatrzeć możesz i coś wywnioskujesz. jak na oko będzie wszystko ok to znaczy że możesz sprawdzić układ na komputerze i wtedy się dowiesz co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tofik, może na początek wyciągnij licznik i spryskaj kostki środkiem polepszającym kontakt styków. kupisz takie coś w sklepach elektronicznych. Jak to nic nie da to możesz odnaleźć masę licznika w sposób następujący. czyli odłącz akumulator(będzie bezpieczniej) weź miernik do ręki i ustaw na Ω lub na badanie przejścia z brzęczykiem co bardziej bym polecał. jeden przewód miernika połącz z masą a drugim dotykaj styków w kostkach licznika. tam gdzie miernik się odezwie to znaczy że tam jest przewód masowy. do niego podłączysz dodatkowy przewód i połączysz go z budą auta a to poprawi masowanie.

co prawda mam mieszane uczucia czy to problem z masą ale zobaczyć można bo może inni mają rację. powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki bardzo !! na pierwszy rzut oko jest wszystko OK ale jeszcze posprawdzam. Pozdrawiam !!!

 

[ Dodano: 2008-03-21, 21:40 ]

Witam ! Z tego co wywnioskowałem z tych zdjęć to juz nie posiadam immo, ale za to mam pytanie - co zrobić z tą świecącą kontrolką od immo, bo drażni w czasie jazdy tym ciągłym świeceniem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu w poście kolegi Broniusa masz jak się to robi: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=379&a...hlight=ile+diod

tu w poście ggumiswawa pokazano gdzie są śrubki licznika: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=1708&...ie&start=30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co chcesz je rozbierać? żarówki masz na tylnej ściance. Jak chcesz się pozbyć żarówki od immo to jest ta środkowa w górnym rzędzie (u mnie nawet ma inny kolor plastiku bo czerwony). łapiesz za plastik i przekręcasz i możesz wyciągnąć wtedy żarówkę z oprawką do góry. wkładasz zegary i już nie świeci. no chyba że się mylę to ktoś mnie poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy tak sie da, bo tam jest prawdopodobie dioda led a nie żarówka i zeby dostac sie do plytki elektronicznej to widziałem że trzeba wymontowac takie "silniczki" od obrotomierza i szybkosciomierza, nie wiem jak one polaczone są ze wskazówkami i z tąd moje obawy. Aha to jest meganka z 2000 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!