Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czerwona kontrolka check i stop


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie!

 

Mam problem z moją Meganką. Otóż czasami podczas jazdy zapaliła mi się czerwona kontrolka stop oraz czerwona kontrolka check, samochód zaczyna przerywać lub na chwile tak jakby zgasł, po czym naciskam sprzęgło i jak obroty spadną, to samochód dalej normalnie jedzie. W sumie trwa to jakieś 2-3 sekundy. Zauważyłem że ostatnio problem wystąpił tylko podczas ostrych zakrętów np. przy skręcaniu na skrzyżowaniu. Problem występuje tylko czasami. Wczoraj gdy tak się stało kilka razy to był deszczowy dzień, może to ma jakiś wpływ na to. Samochód jest w sekwencji, ale problem występuje zarówno na gazie jak i benzynie. Miał ktoś podobny problem lub wie co to może być? Z góry dziękuję za pomoc :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się nad sondą, ale wtedy raczej to skręcanie nie miałoby znaczenia. Może wtyczka się na niej obluzowała lub kable przełamały. Generalnie radze na to zwrócić uwagę, a najlepiej na CLIP-a gdzieś podlecieć i będzie wiadomo, co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro problem pojawia się przy skręcaniu, to może to być sprawka czujnika ciśnienia w układzie wspomagania, który znajduje się mniej więcej pod zbiornikiem płynu od wspomagania na przewodzie z pompy do przekładni o ile dobrze pamiętam. Kiedyś też miałem z tym problem, wyleciała mi wtyczka i też działy się różne podobne dziwne rzeczy

 

Aha, skoro problem występuje w deszczowe dni może tam gdzieś na przewodach czujnika albo na wtyczce daje zwarcie jak dostanie się woda.

Edytowane przez KubicaFan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

arturoo0 powiedz mi i jak z tym problemem w końcu wyszło? Powiem tak, mam identyczne objawy, lecz w moim przypadku raczej nie ma nic wspólnego ze skrętem kierownicy. Zauważyłam jedynie, że problem pojawia się przy niższych obrotach, odnoszę wrażenie, jakby nie było dopływu paliwa chwilowo. Wcześniej miałam problem jeżdżąc na gazie (też sekwencja), pojechałam do mechanika, który zamącił mi coś w kompie, przez co check mam zapalony cały czas. Po czym zaczęły występować powyższe problemy.. Sprawdzałam cewki i wszystkie są okej, sama nie wiem może świece!?.. Będę wdzięczna za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dzięki za informację :) Po podpięciu wyskoczył tylko błąd sondy. Sonda wymieniona i nic to nie zmieniło cały czas auto widmo skaczące z gazu na benzynę i na odwrót sama dodając gazu..

Silniczek krokowy wymieniony, komp na resecie, wyregulowany, wszystko wydaje się być super żadnego błędu a nadal chu*. Nie wiem ma ktoś może jakiś pomysł, czy miał styczność? Raczej wątpliwe, żeby przez parownik działo się tak również na benzynie.. Zagadka stulecia, ahh te francuskie kobiety :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!