Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem po remoncie


Arrigo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Oddałem samochód do mechanika z objawami wskazującymi na walniętą uszczelkę pod głowicą sprawdził przyrządem że spaliny dostają się do układu chłodzenia. Wymienili uszczelkę pod głowicą oraz pozostałe uszczelki i przy okazji rozrząd (700zł taka impreza). Odebrałem samochód na drugi dzień a za dwa dni wyjeżdzałem w długa podróż na południe w drodze zapaliły się kontrolki ciśnienia oleju okazało się że musiałem dolać aż 1,5 litra oleju masakra. Łącznie przejechałem 1200km i wlałem w niego 4 litry. Po powrocie udałem się do tego mechanika a on że trzeba albo remont albo silnik wymienić. Za namową kolegi postanowiłem zrobić go sam wymieniliśmy pierścienie przy okazji doszlifowane były zawory oraz wymienione uszczelniacze zaworów (głowica była wcześniej planowana) no i oczywiście znowu nowe uszczelki. Po złożeniu wszystkiego w całość (rozrząd ustawiony prawidłowo na znakach, luz zaworów wyregulowany 0,15 ssące 0,25 wylotowe, świece nowe, tylko kopułka nieco zużyta ale dobrze wyczyszczona i kable wpięte odpowiednio) samochód odpalił ale strasznie nierówno a na wolnych obrotach to w ogóle nie trybi i gaśnie. Odpalaliśmy go bez filtra powietrza i od czasu do czasu z wtrysku pojawiał się ogień tak jakby ciśnienie wracało do kolektora ssącego. Co może być tego objawem czy to zawory są coś nie tak czy może rozdzielacz zapłonu a może jakiś regulator. Proszę was o pomoc PS. bardzo dużo rzeczy dowiedziałem się z tego forum ale ta rzecz mnie przerosła Pozdrawiam :)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie przestawiony o 180 stopni, to właśnie będzie ogień w kolektorze dolotowym plus praca na dwóch cylindrach.

Trzeba to sprawdzić, pamiętając o "nieco" innej, niż zazwyczaj, numeracji cylindrów.

Edytowane przez ko-ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik to 1.4e 75km E7J 764

http://megane.com.pl/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=reply_post&f=1&t=63954&qpid=436016

Jak wykręciłem świece to na 1 i 4 były mokre a na 3 i 2 suche ale czarne, tylko zanim zaczął pluć ogniem to autko odpaliło ale za nic nie chciało na wolnych obrotach chodzić a na wyższych to nie można było utrzymać obrotów w jednym punkcie

Edytowane przez Arrigo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi co to za silnik

silnik to 1.4e 75km E7J 764

Jak będzie przestawiony o 180 stopni, to właśnie będzie ogień

Jak wykręciłem świece to na 1 i 4 były mokre a na 3 i 2 suche ale czarne, tylko zanim zaczął pluć ogniem to autko odpaliło ale za nic nie chciało na wolnych obrotach chodzić a na wyższych to nie można było utrzymać obrotów w jednym punkcie Edytowane przez Arrigo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamień 1 i 4 - powinno być dobrze.

Przestawione macie o 180 na kopułce - 1-szy cylinder licz od skrzyni biegów.

Edytowane przez ko-ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!