Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciężko wchodzą biegi przy redukcji


szak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowym użytkownikiem, niedawno kupiłem dla swojej Kobiety Megane I 1.4 16v 2001r z gazem po lifcie, wszystko jest w miarę oki tylko są trzy problemy:

1. Przy odpalaniu po nocy trzeba pokręcić ok 3-4 sekundy (zdziwiło mnie w porównaniu do mojego clio II 2007r które pali praktycznie od strzała) odpala zawsze, nie telepie się nie krztusi tylko wydaje mi się że za długo kręci.

2. Jak się rozgrzeje to obroty falują między 400-600, benzyna gaz to samo. (dzisiaj podmienię silnik krokowy) nie gaśnie jak dojeżdża się się do skrzyżowanie i nie czuć jak by miał zgasnąć, czytałem że może to być również nieszczelność w dolocie, czy ktoś ma może numery oe oringów do przepustnicy?

3. Teraz najpilniejszy problem, a mianowicie biegi wchodzą do przodu idealnie czyli 1-2-3-4-5, bez zgrzytów czy szarpnięć, ale jak już redukuje z 5-4, 4-3, 3-2 zwłaszcza na zimnym to biegi ciężko wchodzą, poduszka skrzyni była zmieniana przez poprzedniego właściciela wygląda na nówkę max 3 miesiące. Wymienię olej profilaktycznie na 75w80 nfj elfa, ale zastanawia mnie to że tylko przy redukcji ciężko idą jak przyspieszam i biegi w górę to idealnie. Dla mnie nie jest to strasznie ciężko ale kobita się męczy.

 

Czekam na jakieś podpowiedzi. Dzięki

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Przy odpalaniu po nocy trzeba pokręcić ok 3-4 sekundy(zdziwiło mnie w porównaniu do mojego clio II 2007r które pali praktycznie od strzała) odpala zawsze, nie telepie się nie krztusi tylko wydaje mi się że za długo kręci.

Zatankuj do pełna benzyny, pojeździj na niej tydzień i sprawdź, czy czasem usterka nie ustąpiła, warto wymienić filtr paliwa.

2. Jak się rozgrzeje to obroty falują między 400-600, benzyna gaz to samo. (dzisiaj podmienię silnik krokowy) nie gaśnie jak dojeżdża się się do skrzyżowanie i nie czuć jak by miał zgasnąć, czytałem że może to być również nieszczelność w dolocie, czy ktoś ma może numery oe oringów do przepustnicy?

Oringi najlepiej kupić w ASO, bo nie są drogie, a przepustnicę i krokowca wyczyść.

3. Teraz najpilniejszy problem, a mianowicie biegi wchodzą do przodu idealnie czyli 1-2-3-4-5, bez zgrzytów czy szarpnięć, ale jak już redukuje z 5-4, 4-3, 3-2 zwłaszcza na zimnym to biegi ciężko wchodzą, poduszka skrzyni była zmieniana przez poprzedniego właściciela wygląda na nówkę max 3 miesiące. Wymienię olej profilaktycznie na 75w80 nfj elfa, ale zastanawia mnie to że tylko przy redukcji ciężko idą jak przyspieszam i biegi w górę to idealnie.Dla mnie nie jest to strasznie ciężko ale kobita się męczy.

Sprawdź, czy jak wciśniesz sprzęgło z całej siły w podłogę, to zmiana nie idzie lżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownik szak dnia 31 sierpień 2015 - 11:17 napisał

1. Przy odpalaniu po nocy trzeba pokręcić ok 3-4 sekundy(zdziwiło mnie w porównaniu do mojego clio II 2007r które pali praktycznie od strzała) odpala zawsze, nie telepie się nie krztusi tylko wydaje mi się że za długo kręci.

 

Zatankuj do pełna benzyny, pojeździj na niej tydzień i sprawdź, czy czasem usterka nie ustąpiła, warto wymienić filtr paliwa.

Jeżeli ustąpiła, to przy gazie raczej optowałbym za nieszczelnym reduktorem lub wtryskiwaczami gazowymi i dochodzi na postoju do zagazowania dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co będzie, dzisiaj zatankuję benzynki na fula i pojeździ Kobita do końca tygodnia, dziwne jest że jeżeli już odpali z rana to później stoi godzinę czy dłużej to pali od strzała. Olej w skrzyni też wymienię bo patrzyłem i jest szarawy, więc chyba najlepsze lata ma za sobą, mam nadzieję, że skrzynia po wymianie jeszcze pośmiga trochę. Obroty nie falują już, wystarczyło czyszczenie krokowca.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!