Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem


PadakaMegane

Rekomendowane odpowiedzi

Tego nie wiem.

NGK miałem zjedzone wszystkie 4 w różnych odstępach czasu, niebieskie Janmory też zostały zjedzone w całości.

Co ciekawe dwa Janmory zostały zjedzone całkowicie, tak że zostały tylko same gumowe końcówki.

Na Sentechach widoczne były ślady zębów (chyba tylko na jednym kablu), ale nie zostały przegryzione i izolacja nie była naruszona.

Widocznie są niedobre i na szczęście nie smakowały zwierzakom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fauna bywa kapryśna. Kilkanaście dni temu (centrum Poznania) koledze który parkuje na firmowym parkingu kuna wlazła pod maskę (nie mam pojęcia jak) i zeżarła prawie całą podbitkę. Szczęście że do kabli się nie dostała (Mazda 6) Ładne toto zwierzątko ale kapryśne i żarłoczne bardziej od mojej kobiety przed/w trakcie okresu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko dla mnie one wygladaja identycznie. Obroty wysokie bo polamal sie silnik krokowy plus wymieni mi rure ktora juz nie nadaje sie do uzycia. Doleje plynu i zobaczymy kiedy znowu cos sie zepsuje.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

 

Dodano: 21 wrz 2015 - 13:11

Sprawa sie wyjasnila. Przyspawana poduszka silnika i przy zabce silnik uderzyl w kabine i pekl silnik krokowy. Rura wyczyszczona dziala na gazie, auto plyn dolany za 20zl. Zobaczymy jak dlugo bedzie bez awarii. Nowa poduszka zamowiona wiec na dniach mi wymieni.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam w kolejnym problemie.

Mianowicie defacto.

Po ostatniej wymianie poduchy i podładowaniu aku, przejechałem 60km i co?? I znowu problem.

Pojechałem po zakupy, wracam do auta i auto już amen. Zrobiłem jak poprzednim razem na 4 biegu pprzepchałem go parę metrów i rozrusznik się odblokował. Niestety auto już nie odpaliło bo zakręcił jeden obrót i jakby aku doszczętnie wyczerpane. w padaczce od razu włączał się immo więc na pych nie szło. Klemów nie mam i dopiero jutro odpalę go na krótko. Niestety stało się to już 3 raz stąd moje pytanie. Co jest przyczyną?? Od czego zacząć??Jak sprawdzić czy alternator ładuje te aku bo nie wierzę że aku się rozładuwuje co tydzień :x Czyżby kolejny wydatek 300zł na aku?? Alternator widzę można za 50zł kupić ale czy to to?? Mam problemy ze elektryką więc może masa gdzieś bije i zabiera prąd z aku?? Od czego zacząć po jutrzejszym odpaleniu go na krótko??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miernikiem sprawdzisz ładowanie na klemach akumulatora, a dlaczego nie miałby się rozładowywać w ciągu tygodnia akumulator, bez problemu w ciągu paru godzin może klęknąć jak masz gdzieś działającego pożeracza prądu.

A co do kupna aku to wolałbym teraz kupić najtańszy (z korkami) za połowę ceny z najdłuższą gwarancją (przeważnie dwa lata; w czasie gwarancji padnie to wymieniasz) i nawet jak walnie to nie będzie mi go szkoda, kupię następny a jak pożyje dłużej to tylko mój zysk. A ile wytrzyma nowy to już loteria i nawet te drogie nie dadzą ci pewności ze podziałają tak długo jak te co kiedyś były produkowane. Obecnie jest polityka aby produkować wszystko aby przetrzymało gwarancję a potem... :P

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano podczepiłem pod aku jakiegoś pana ale nic nie pomogło. Zakręcił tak samo ale nic(kręceniem nie można tego nazwać). Boje się że to coś na instalacji elektrycznej jest.

 

Dodano: 02 paź 2015 - 16:31

Wszystko jasne. Aku po raz kolejny wyczerpane doszczętnie. Znajomy posprawdza miernikiem czy aby na pewno nie jest już dead. W sumie to nie wiem czy nie za mały bo ma 44ah a widziałem na forum, że polecany jest 55ah. Btw. Jestem ciekaw jak przy codziennej jeździe aku wyczerpało się w 2tyg :x ?? Może jakieś przebicie to robić czy coś pożera nieustannie prąd?? No nic problem rozwiązany pozostało jeszcze ogromne spalanie gazu.

Edytowane przez PadakaMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli robisz krótkie trasy to aku może nie być odpowiednio doładowany, dodatkowo jeżeli gdzieś masz nadmiarowy wypływ prądu i gotowe.

Jeżeli wyjdzie że aku jest już do wymiany ze starości/sypnął się to problem rozwiązany. Jak nie to trzeba brać miernik i sprawdzać który odbiornik pobiera prąd podczas postoju. Pamiętaj że jakaś tam wartość jest tzw. dopuszczalna dla wymaganych "odbiorników", ile u ciebie to nie wiem, może być około 10-40mA (mogę się mylić, trzeba byłoby poszukać takowej informacji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!