Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Test przelewowy wtrysków


szklasty

Rekomendowane odpowiedzi

Temperatura silnika wtedy była ok 65-70 stopni. Ciśnienie na biegu jałowym stabilne (niekiedy tak lekko szarpnie). Egr działa. Lekkie pęcherzyki powietrza "idą" z filtra do pompy.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie jak auto odpala to ma ok 240 obrotów oraz ciśnienie paliwa ok 170. Temperatury na razie nie umiem sprawdzić, bo mi jej nie wyświetla (nowy program). Po odpaleniu cisnienie paliwa wynosi ok 235-240 oraz obroty ok 830-870

Edytowane przez kris146
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie jak auto odpala to ma ok 240 obrotów oraz ciśnienie paliwa ok 170.

No to znalazł się winny, jeśli to nie błąd, bo wcześniej podawałeś ciśnienie 280-300.

Ciśnienie przy rozruchu powinno być co najmniej 240 barów.

Zazwyczaj winę za zaniżone ciśnienie ponosi regulator na pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie ciśnienie przy odpalaniu jest zdecydowanie za niskie, niektóre źródła podają, że powinno ono wynosić ok. 300 barów.

Za taki stan rzeczy odpowiedzialność mogą ponosić: słaby akumulator, wtryskiwacze, regulator ciśnienia i sama pompa wtryskowa.

Akumulator kręci chyba całkiem nieźle, skoro utrzymuje obroty na poziomie ok. 240.

Wtryskiwacze jakoś szczególnie mocno nie leją.

Zostaje więc regulator, albo pompa wtryskowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa była w 2012 albo 2013 wymieniana na nową w serwisie. Spróbuje jakoś podmienić regulator :) dzięki wielkie za pomoc :)

A chciałem sie spytać czy wtryskiwacze z innych wersji mocowych silnika, pasują do wersji 86KM?(oczywiście po zakodowaniu)

Edytowane przez kris146
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!