Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chwilowe stuki na wolnych obrotach.


savo123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. zaóważyłem że na wolnyvh obrotach pojawiają sie metaliczne stuki w okolicach silnika ale są chwilowe dosłownie kilka sekund i ustają. Silnik prcuje równo cichutko ładnie odpala świetnie przyspiesza nie kopci stuków nie ma w chwili dodania gazu. Zaóważyłem że właśnie kiedy dodam gazu ustępuja a kiedy silnik chwile popracuje na wolnych obrotach znów się pojawiają z tym że to nie zawsze te stuki występują są dni że wogule ich nie słysze. Co to może być bradzo prosze o pomoc. Pomyślałem że może to napinacz paska akbi sorzęgło alternatora co o tym myślucie?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi, ortografia. Aston76

 

Po kropkach i przecinkach stosujemy spację!!! Poprawiono. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sprawdziłem i te stuki nie pochodzą z dołu auta tylko z góry z prawej strony silnika gdzieś z okolic wlewu oleju.

 

Dodano: 04 paź 2015 - 18:24

Dodam jeszcze ze kiedy auto się rozgrzało di stanu kiedy załączył się wentylator stuków nie ma wogule zresztą kiedy one się pojawiają to stuk trwa dwie trzy sekundy i koniec i długo nic i tylko na wolnych obrotach

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi, ortografia. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość, to wejdź pod auto i posłuchaj.

Ewentualnie odkręć korek oleju i posłuchaj, czy po dokręceniu czasem się nie intensyfikują.

Możliwe, że stuka wtryskiwacz, wtedy powinno to ucichnąć po odpięciu na chwilę wtyczki od niego.

Warto też zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy, bo ona też wiele powie o ich stanie.

W tych silnikach czasem klepią zawory po dużym przebiegu, a wtedy zazwyczaj wystarcza ich regulacja.

Niezwykle rzadko zdarza się, że ścina się klin na wałku, przestawia się rozrząd i klepią zawory.

Niestety ja się obawiam, że to jednak któraś panewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!