Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszczelka pod głowicą a akumulator


pajdziku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

wczoraj odebrałem auto od mechanika, u którego zleciłem wymianę uszczelki pod głowicą, pomijając fakt, że wziął za to kosmiczną kwotę (w porównaniu do tej na którą się umawialiśmy) to najprawdopodobniej uszkodził kolektor (widać pęknięcia) i podmienił akumulator..

 

Chciałem Was więc zapytać, czy w przypadku wymiany uszczelki pod głowicę jest potrzeba odpięcia akumulatora (przypuszczam, że tak, bo cewki + KWN), ale czy trzeba też demontować całą plastikową osłonę (osłaniającą przed deszczem), odkręcać zabezpieczenie akumulatora (pręcik z blaszką, który go trzyma w jednym miejscu żeby nie latał) i wyciągnięcie go?! Bo tutaj jestem już prawie pewien, że nie, no ale nie chcę go od razu oskarżać.. Myślę, że podmiana była świadoma, a nie przypadkowa (z resztą jak można pomylić akumulatory...) tym bardziej, że Akumulator był kupowany w lipcu tego roku, porządny z Varty, a dostałem jakiś badziew WERTTEILE.. Proszę o wasze opinie co do konieczności całkowitego demontażu akumulatora podczas takiej naprawy..

 

Aaaaha i jeszcze jedno, dostałem informację, że po 1000km mam do niego przyjechać na ponowną regulację zaworów (już darmową), powinno tak się robić?, czy ustawienie zaworów (o ile do tego w ogóle doszło) podczas wymiany uszczelki wystarczy i się tym nie przejmować?

Edytowane przez pajdziku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator był kupowany w lipcu tego roku, porządny z Varty, a dostałem jakiś badziew WERTTEILE.

To jaki problem? Masz paragon i gwarancję na której jest wpisany nr akumulatora. Zabierz wszystko i do gościa, zwrot akumulatora lub kasy, będzie się rzucał wezwij policje, masz dowody.

po 1000km mam do niego przyjechać na ponowną regulację zaworów

Tak, warto to zrobić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jaki problem? Masz paragon i gwarancję na której jest wpisany nr akumulatora.

 

No tak paragon i gwarancję mam, na której jest jedynie numer katalogowy - nie widzę tutaj nigdzie żadnego numeru seryjnego..:/

 

Zabierz wszystko i do gościa, zwrot akumulatora lub kasy, będzie się rzucał wezwij policje, masz dowody...

 

Tak, warto to zrobić...

 

A jeżeli on mi powie, że do niego przyjechałem już z takim (co oczywiście jest nieprawdą!!) to raczej mu nie udowodnie przy policji, że to ja mam rację.. A nawet gdyby Policja chciała sprawdzić warsztat to raczej też nie dostanie nakazu od prokuratora tak od ręki (o ile w ogóle dostanie do takiej sprawy)..

 

Co do tej regulacji po 1000km to nie wiem jak potoczy się dzisiejsza rozmowa (czy przebiegnie spokojnie, czy też nie- wtedy na pewno do niego na to nie wrócę bo jestem przekonany że mógłby coś zrobić po złości..) Ile mniej więcej może kosztować taka regulacja już w innym warsztacie, pytam mniej więcej, wiem, że może się to różnić, ale tak w przybliżeniu 50, 100 czy 400zł? I czy warto kupować kolektor z allegro za ok. 80zł? Czy to raczej będzie złom?

Edytowane przez pajdziku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!