Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drążek kierowniczy i osłona


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Koleżanki i koledzy potrzebuję Waszej pomocy. Mam zamiar wkrótce wymienić w aucie drążek kierowniczy (lewy - po stronie kierowcy; nie końcówka, a drążek), gdyż mechanik zdiagnozował na nim luz. Potrzebuję informacji dotyczącej wymiarów zarówno samego drążka jak i jego osłony.

Auto: Megane I 1.6 (66kW, K7M 702) z abs.

Polecane produkty to Sasic i TRW. Jeżeli możecie podajcie proszę wymiary ew. nr części org.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Przemo. Niestety jestem zbyt zielony bo jedynie znalazłem szukaną część - oznaczona jako "13", ale dalej nie potrafię dopasować odpowiedniej jak dla mnie (szczerze to nie wiem nawet jaki jest u mnie w aucie rodzaj przekładni TRW czy SMI - wiem, że jest wspomaganie i abs i w zasadzie na tym moja wiedza się kończy :( ).

Cały problem w tym, że jest kilka różnych wymiarów drążków (i gwintów) i tak naprawdę nie wiem który powinienem wybrać (w pewnym sklepie poradzono mi żebym zdemontował i przyjechał to mi dobiorą, tylko jak zdemontuję to nie będę miał czym dojechać). Stąd moje pytanie, bo może już ktoś wymieniał tą część.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 7701469502 STEERING ARM ME Vehicle fabrication number < 980918, Power-assisted steering = Yes-Standard, Marking. = SMI

13 7701472087 S/ROD+GAITOR SC2 Vehicle fabrication number >= 990217, Marking. = TRW

13 7701471844 KIT B/JNT-GAITRME Vehicle fabrication number >= 990217, Power-assisted steering = Yes-Standard, Marking. = SMI

13 7701469280 KIT T/ROD END ME Vehicle fabrication number < 990217, Marking. = TRW