Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z kierunkowskazami.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zanim oddam do elektryka albo i nie to chciałbym się dowiedzieć czy ktoś miał podobny problem do mojego. Chodzi o to, że nie mam podświetlenia wewnątrz auta. Kolega wsadził dobry bezpiecznik i problem się rozwiązał (prawie). Zadowolony z naprawy wsiadam do auta odpalam, włączam kierunek i już tak zostaje. Włączam drugi kierunek zostaje już ten drugi. Wyciągnąłem kluczyki ze stacyjki a one dalej się palą :o

Wyciągnął ten bezpiecznik i auto wróciło do poprzedniego stanu czyli brak podświetlenia w aucie ale kierunki już ok :x Powiedział mi, że to problem z jakimś alarmem i trzeba to wyciąć ale o jaki alarm mu chodziło??

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dokładnie to brak masy w którejś z lamp. Zazwyczaj tylnej, bo wiele żarówek, a tylko jeden przewód masowy. I najczęściej jest to tylna lewa, bo tam jest o 21W większy pobór, ze względu na tylne przeciwmgłowe.. I pomimo że te lampy mają przewody masowe przykręcone zaraz pod nimi do karoserii, to tak się dzieje.

Przerwa, a później przegrzanie i nadtopienie występuję na kostce przyłączeniowej.

Po przewodzie plusowym prąd szuka dojścia do masy i zazwyczaj przepływa przez to co akurat jest włączone. Czasami nawet i przez oświetlenie wnętrza, by masę znaleźć na wyłącznikach masy przy otworach drzwi.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze tak przeczytałem ten post 5x i za Chiny tego nie rozumiem.

Z Elektryki to u mnie kula. Czy mam tego szukać próbówką samochodową??

Może być coś w tej lewej lampie nie tak bo plastik od tylnej lampy jest cały połamany jak by ktoś coś grzebał tam na siłę.

Najgorsze że oświetlenia bagażnika też nie ma.

Edytowane przez Mario_Balo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozłącz kostkę przy tej lampie i popatrz jak tam wygląda styk masowy. Zarówno z jednej jak i drugiej strony. Zapewne go zauważysz to ten najbardziej czarny, przypalony, czasami nawet z stopionym plastikiem wkoło.

Przeczyść styki podoginaj, jeśli jeszcze jest co, by ciasno trzymało i ponownie połącz.

Lampka oświetlenia bagażnika to inny obwód i inna bajka.

Przyczyna może być w samej lampce jak i w styku krańcówki przy klapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to idę spróbować się pobawić z tą masą.

A jeszcze pytanie skoro przy oświetleniu.

Czy to normalne, że przy sprawdzaniu wszystkich bezpieczników przy kierownicy, bezpieczniki od świateł mijania świecą bardzo delikatnie. Wszystkie inne świecą bardzo mocno.

Chodzi ofc. o świecenie na próbówce. Bezpieczniki były wymieniane na nowe i dalej delikatnie się pali.

Tak wygląda cały ten śmietnik:

Dodano: 28 sty 2016 - 19:11

thumb_hosting_zdjec_1454004659__img_20160128_184916.jpg

 

Z tej białej kostki po prawej:

thumb_hosting_zdjec_1454004526__img_20160128_184906.jpg

 

Odczepiłem takie coś:

thumb_hosting_zdjec_1454004610__img_20160128_185543.jpg

 

Auto wróciło do normalności!!! Działają światła w schowku, w bagażniku, podsufitka, pasażerów z tyłu dosłownie wszystko!!!

Tylko boję się że ta kostka może być odpowiedzialna za coś ważnego skoro auto ucina prąd do wszystkich świateł.

Chciałbym nadmienić że mam hak i ten gruby kabel od oświetlenia z tego haku idzie właśnie do tej kostki.

Edytowane przez Mario_Balo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz winowajcę.

Tego się tam nie spodziewałem.

A ten moduł to chyba (tak przypuszczam) układ który odcina światło przeciwmgielne albo cofania w tylnej lampie auta, jak jest podłączona wtyczka przyczepy.

Można bez tego jeździć jednak trzeba teraz odpowiednio przewody z gniazda haka przełączyć.

Po prostu zrobić takie podłączenie jakby tego ustrojstwa nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kostka w teorii miała rozdzielać światła tak, aby przyczepka miała prawidłowe oświetlenie.

To nie jest nic oryginalnego, po prostu ktoś to sobie dołożył.

Jeżeli nie używasz haka, to temat możesz olać, a jak używasz, to niech dobry elektryk zrobi prawidłowo instalację elektryczną do haka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W google na jakimś temacie napisali że ta kostka jest od haka.

Czyli ta biała kostka musi zostać zaizolowana czy może spokojnie tam w schowku sobie leżeć??

Aż nie mogę w to uwierzyć że taka kostka przysporzyła tyle problemów.

Dziękuję Panowie za szybką pomoc i naprowadzenie na problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 25 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!