Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dragnia kierownicy przy predkosci ponad 120 k


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiem ze temat byl juz poruszany jednak chcialbym zapytac o moj przypadek. Wiec niedawno ( ze 4 dni temu) zmieniłem oponki z 13 staowych na 14 felgi alumy. Juz przy zakladaniu okazało sie ze pierscienie nie beda pasować wiec zostaly wyjete. Nie zakladalem nowych poniewaz nie mialem i teraz rodzi sie pytanie czy wlasnie przez to ze nie mam pierscieni centrujących mogą być takie drgania?? Na 13 zimowych i wczesniej letnich było okej. Co wy na to? a dodam jeszcze ze gumy były wyważane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inna sprawa jest to ze jak sie koło trzyma na samych szpilkach to bezpieczne to to nie jest-powinien byc pierscien centrujacy do tego :roll: miałem to samo jak założyem dystanse bez pierścieni.rób jak koledzy radzą :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam podobny problem jak kolega, po przekroczeniu 120-130 km/h kierownica zaczyna się delikatnie trząść. Zauważyłem również, że autko staje się trochę mniej stabilne i trochę z opóźnieniem reaguje na ruchy kierownicą zauważalny jakby delikatny luz na kierownicy, byłem z tym problemem u mechanika powiedział, że może być to to wina przekładni lub źle ustawiona zbieżność. Acha auto na oponach letnich i zimowych zachowuje się identycznie, zawieszenie było robione około 5000 km temu amorki plus gumki stabilizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój problem to drgania przy hamowaniu z prędkości około 140. Do 120 jest nawet spokojnie, powyżej są delikatne drgania, a najbardziej drga przy hamowaniu z tej prędkości.

Poniżej 100 nie ma tak mocnych objawów. Trzeba się wczuć żeby to wyczuć.

Jak jade jakieś 20 km/h to samochód delikatnie faluje góra dół.

Zawieszenie raczej ok. Nowe sworznie i jakieś elementy gumowe z przodu (nie wiem jak sie to nazywa).

Opony zimowe po 2 zimach. Felgi stalowe. Mechanik stwierdził, że klocki do wymiany (nie mówiłem o drganiach -sam tak stwierdził przy przeglądzie).

Co obstawiacie? Opony? Felgi? Klocki? Tarcze? Zawieszenie? Czy coś jeszcze innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to hamowanie to moga byc tarcze zwichrowane. Jesli klocki do wymiany to tez moze byc to

Ale co maja do siebie tarcze i klocki przy tym objawie?

Jak jade jakieś 20 km/h to samochód delikatnie faluje góra dół.

Poza tym drgania czuje głównie na kierownicy, a nie na pedale. Jak kiedys w polonezie mialem walnięta tarcze to mi pedał skakał pod noga przy hamowaniu. A tu pedał jest spokojny.

Ja obstawiam opone albo którąś felge. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jade jakieś 20 km/h to samochód delikatnie faluje góra dół.
zdecydowanie wskazuje na nie osiowość w pionie, czyli albo guma (obstawiam którąś z przodu) walnieta, albo felga albo jedno i drugie. Wyważarka i będzie wiadomo, po tem napisz czy sie poprawiło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!