Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Transmiter, adapter czy nowe radio


Rekomendowane odpowiedzi

Clarion lub Alpine , radze troche poczytac o tych firmach[i innych ktore wymienasz] poczytac co ludzie na forach pisza a pozniej na spokojnie podejmowac decyzje.

 

popatrz na to,akurat CLARION'y bo uzywam od kilku lat i nigdy nie mialem problemu,wczesniej mialem ALPINE i tez zadnych problemow

http://www.allegro.pl/item375724233_clario...cd_mp3_wma.html

http://www.allegro.pl/item375700851_clario...738_cd_mp3.html

 

a na allegro jest sporo takich propozycji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w Auto Świat był test radiootwarzaczy. Nie pamiętam do jakiej kwoty, ale coś koło 400zł. Za dźwięk wygrał Clarion DB288 z USB, ale niestety nie wychodzi w bursztynie. Wychodzi dopiero DXZ389RUSB ale kosztuje koło 600zł. Za 400zł można kupić DB-189RMP, ale bez USB. Z wyglądu bardzo prosta linia, bez zbędnych świecidełek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, ciężki wybór będzie, cały dzień praktycznie siedze i czytam różne fora na ten temat i ciężko dojść do jakichś wniosków bo każdy chwali to co ma, mimo wszystko dziękuje wszystkim za chęć pomocy, dam znać jak podejme jakąś decyzje. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Co do transmitera - od dwóch tygodni mam takiego i podpięty do tego pendrive- http://www.allegro.pl/show_item.php?item=376406783 i jestem pozytywnie zaskoczony jakością dźwięku. Wiadomo - nie gra jak markowy zestaw car audio - ale z jakością zbliżoną do radia. Trzeba poszukać "niezajętej" częstotliwości (u mnie najlepiej gra na skrajnej 108) żeby nie było zakłóceń. Trochę słabo słychać soprany - ale używając ustawień radia można trochę basy stonować. Ogólnie jak na sprzęt na przeczekanie do zmiany radia na nowe to dobrze wydane 30 pare złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć. Od miesiąca też używam transmitera FM T73. Jakość jak z radia a na kartę 1GB nagrałem tyle muzyki, że nie zdążyłem przesłuchać jadąc nad morze i z powrotem. Myślę, że jakość tych transmiterów jest coraz lepsza. Są nawet z bluetoothem, że robi się nam zestaw głośnomówiący. Prosty co prawda eqalizer i czysta muzyka. Mi to wystarczy w aucie.

W drugim aucie mam pioniera z CD ale już znudziło mi się wypalanie płyt.

Każdemu kto ma dylematy co kupić zalecam posłuchanie muzyki z transmitera a później podjęcie decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed podjęciem decyzji warto zwrócić również uwage że w megance oznacza to otwartą popielniczke, a w przypadku korzystania z nawigacji konieczność wyboru czy mp3, czy nawigacja (chyba że dorobimy sobie dodatkowe zasilanie).

Kiedy ja korzystałem z takich zabawek jakość pozostawiała tyle do życzenia, że powiedziałem sobie nigdy więcej, na chwile obecną jakość poszła znacząco w góre, ale pytanie czy lepiej wydać przykladowe 75 zł za transmiter czy 200 za radyjko które obsługuje mp3 :mrgreen:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Piok. Masz rację. Rozgałęźnik musi być. Ja mam taki na 3 urządzenia. Lecz teraz wepnę go na stałe i umieszczę chyba w schowku. Radia z mp3 nie chcę nawet za darmo! Jak będę chciał posłuchac idealnej jakości muzyki to sobie włączę w domku Onkyo. W aucie u mnie ma tylko coś delikatnie grać. Żałosne jest dla mnie jak w ramach tuningu wstawiają "piec" by inni słuchali muzyki w promieniu 10km. W moim wieku to będą chodzić już z aparatami słuchowymi :mrgreen:

Wracając do tematu to są już radia z wejściem na kartę SD i na takie mógłbym się pokusić. Lecz nie zrezygnuję z pilota i wyświetlacza. Nie wspomnę, że cała szyba bo już nikt nie chce radia na kasetę i to był najważniejszy dla mnie argument zakupu transmitera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z powodu szyby kiedyś korzystałem z kaseciaka i za pomocą kasety-kabel-jack (jak pisałem wcześniej transmitery wtedy kulały) odpalałem mp3.

Nigdy sie nic nie stało i przestałem sie tym przejmowac. W linku jest ubezpieczenie na szyby i przy korzystaniu nie traci sie zniżek :mrgreen:

Co do muzyki, to ja należe do maniaków (choć bez wariactw) i mały wzmacniacz w aucie mam, w domu troszke mocniejszy, tylko w pracy jeszcze zwykłe głośniczki i obawiam sie że tak pozostanie.

Specjalnie w poście nie pisałem co jest najlepsze bo to wybór każdego użytkownika.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

dzisiaj testowałem kasetę-adapter, transmiter jakoś mi nie podszedł i... jestem miło zaskoczony, tylko jeden problem mam. Wrzucam kasetkę, puszczam muzyczkę i gra nawet znośnie z basikiem a jak odpalę samochód to przestaje ładnie grać, prawie zero basów :-? momentami w ogóle nie da się tego słuchać :-x muszę to jakoś rozpracować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!