Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

cieknący olej,esp asr defekt słabe ogrzewanie megan 1,9dci 120km


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

z góry dziękuję każdemu kto cokolwiek podpowie

otóż Pacjent : Megane II 2004 r. 1.9dCi kombii 120KM obecny przegieg 215tyś

problemy jakie mam to głównie olej, który jest wszechobecny w mojej komorze silnika, zacznę od tego że po zakupie zaraz poszła uszczelka pod pokrywą i efekt jest w tej chwili taki:

 

post-88133-0-09543500-1453066529_thumb.jpg

myślę że wymiana uszczelki załatwia sprawę

 

Po pewnym czasie zapalił mi się serwis, i napis że mało oleju, dolałem myśląc że to sprawa tej uszczelki. Po oględzinach doszedłem do wniosku, że najwięcej oleju jest na dole, jakaś rurka od odmy, nie wiem kompletnie dlaczego tam jest taka wielka plama, w sumie cała ścianka oleju,

 

post-88133-0-72054800-1453066791_thumb.jpg

 

i tutaj:

 

post-88133-0-62550400-1453067082_thumb.jpg

 

Dodatkowo dzisiaj, podczas jazdy, wyskoczył błąd ESP, ASR defekt, poczytałem zrobiłem to z kierownicą w lewo i prawo i zniknęło, i tu pytanie ma to związek z tym olejem? Jakiś czujnik brudny? I problem jakiegoś świstu, ciężko jest mi opisać ten dźwięk ale pojawia się on powyżej 60Km/h i nie jest to turbina, im szybciej jadę tym głośniejsze to jest, na wolnych obrotach dochodzi jakby z tego pierwszego koła od rozrządu. I ostatni problem to ogrzewanie - auto zagrzewa się normalnie kreska stoi pionowo, zauważyłem, że na postoju leci zimne, gdy dam mu w gaz powyzej 3 tyś zaczyna lecieć cieple, puszczam - zimne gdy jadę w trasie to tak średnio raz zimne raz ciepłe płyn jest, dolewałem prawie MAX

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak sam wydedukowałeś, olej leci odmą, pewnie do wymiany będzie sama odma i węże do przedmuchania.

Błąd ESP może pochodzić od czujnika wychylenia kierownicy, lub z czujników ABS.

na wolnych obrotach dochodzi jakby z tego pierwszego koła od rozrządu

Czas zajrzeć do rozrządu, pewnie pompa wody, albo rolki.

auto zagrzewa się normalnie kreska stoi pionowo, zauważyłem że na postoju leci zimne, gdy dam mu w gaz powyzej 3 tyś zaczyna lecieć cieple, puszczam - zimne gdy jade w trasie to tak średnio raz zimne raz ciepłe płyn jest, dolewałem prawie MAX

To pasuje do uwalonego termostatu, zapowietrzonego układu, albo umierającej pompy wody.

Ze względu na dźwięki dochodzące z rozrządu, to od tego bym zaczął.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!