Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megan 2 traci moc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem od niedawna "szczęśliwym" posiadaczem Reno megane 2 grandrour 1.6 115 km. benzyna bez lpg.

Mój problem polega na tym ze autko wariuje jak się zagrzeje. Opisze to szczegółowo

Rano wsiadam do autka odplam bez problemu i wszystko jest dobrze przejeżdżam ok 30 km i tez wszystko ok, gaszę silnik powiedzmy 15 minut przerwy i jadę dalej odpalam bez problemu jadę jakieś 500-1000 m i zaczyna się dziać obroty spadają trzęsie silnikiem nie ma mocy. A ponadto najpierw zapala się "serwis" potem zaczyna mrugać "check" a czasami jeszcze kontrolka kontroli trakcji i komunikat "abs - asr" czy jakoś tak.

Dodam na koniec ze ja silnik ostygnie to znowu mogę spokojnie jechać podejrzewam ze do momentu kiedy nie zgaszę auta i znowu odpalę.

Proszę o porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpięcie pod kompa daje 'wypadanie zapłonu na 1 cylindrze" zamieniona cewka z innego i wymieniona świeca - brak poprawy z tego co mówi gość od kompa zostają przewody łączące komputer-wtrysk-cewka do sprawdzenia czy nie ma gdzieś przebicia. jeżeli to nie pomoże to zostanie tylko wtrysk. Normalnie załamka.

W załącznikach dodałem zdjęcia jakie komunikaty są na zegarach.

post-88540-0-99696900-1455382801_thumb.jpg

post-88540-0-01103200-1455382869_thumb.jpg

Edytowane przez landzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie i wymieniłem cewki, świece a okazało się że wtrysk się skończył.Jak silnik był zimny było ok po czasie chodził dziwnie tak jakby na 3 gary,paliło się to samo co u Ciebie.Wymiana wtryskiwacza załatwiła sprawę.Weź to również pod uwage.

Edytowane przez loverman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam jeszcze pytanko czy jeżeli okaże się że to wtrysk to kupić nowy czy uzywke i czy po założeniu trzeba go jakoś adoptować czy będzie śmiał od razu. W sumie nowy to koszt jednej cewki ok 150 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie były podobne objawy, jeśli zamienisz cewki i dalej będzie wypadanie na tym samym clindrze to masz podejzanego-wtryskiwacz.

Ogólnie koszt jednego nowego to ok 200 pln za używana całą listwę(4 sztuki) zapłacisz ok 200 pln.

U mnie była wstawiona używka(cała listwa) bo ten mój wtrysk całkiem się zatrzymał.

 

ps

nie wiem czy jeszcze jest ta promocja ale czyszczenie wtryskiwaczy w benzynie w feu vert był za cenę 160 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki juz niby sprawdziłem bo zmieniłem 1i4 na 2i3 oraz wymieniłem świece na 1 i nadal komp pokazuje że zapłon wypada tylko na 1 cylindrze. No i przetłumaczył komunikat z deski i wychodzi żeby sprawdzić wtryskiwacz ale poczekam aż elektryk sprawdzi kable żeby to wykluczyć.a żeby nie kupować nic na ślepo może zamienię wtryskiwacz 1 z 2 i zobaczymy co komp pokaże. Dzięki za podpowiedzi i czekam na dalsze sugestie.

 

Dodano: 17 lut 2016 - 20:11

Witam autko dzisiaj odebrałem od elektryka instalacja ok na 99,9 % pierwszy wtrysk do wymiany . po podaniu napięcia na krótko podobno się zacina. Zakupiona cala listwa z wtryskami w sobotę wymiana i zobaczymy. Napisze jaki efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!