Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gaśnie po odpaleniu / mechanik sobie nie radzi


nero84

Rekomendowane odpowiedzi

Megane II 2007 benzyna 1.4 + LPG.

Od ok. dwóch miesięcy coraz częściej pojawia się problem z którym mój mechanik sobie nie może poradzić.

Po odpaleniu na zimnym silniku np. po nocy, co drugi - trzeci raz auto traci obroty i często gaśnie, czasami obroty falują. jak odpale za drugim razem to jest ok.

Wymienione:

- świece

- przewody

- filtry oleju i powietrza

- olej

- sprawdzony na komputerze - brak błędów, czujniki temp. w normie itp.

- rozrząd też wymieniony niedawno

 

Co z robić z tym fantem?? Mechanik mówi że nie jest w stanie mi pomóc bo nie wie co to może być....

Edytowane przez nero84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym silniku nie ma przewodów zapłonowych.

Objawy wskazują na padnięte cewki zapłonowe, albo przestawiony rozrząd.

Inna przyczyna, która daje takie objawy, to padająca pompa paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powodem była pompa paliwa, została wymieniona na nową - ale nowa pompa buczy tzn., jest słyszalna....

Ręce już opadają, mechanik mówi że tak musi być ale na poprzedniej pompie nie było nic słychać. Czy nowa pompa może chodzić tak głośno?

Po za tym jeżdże na gazie i pomimo przełączenia na gaz pompa cały czas pracuje - czy tak powinno być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ręką na sercu przyczyniłem się do uwalenia pompy, jeździłem praktycznie non stop na rezerwie.

Co było to było, zastanawia mnie sytuacja z nową pompą - jest głośna.

Czyli pomimo przełączenia na gaz pompa będzie pracować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

280zł pompa, 50zł robota.

 

Dodano: 04 mar 2016 - 08:17

niestety problemów ciąg dalszy.

Czy w tym silniku 1.4 16v 98 km wystepuje koło zmiennych faz rozrządu lub koło zamachowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło (kzfr) to koszt ok 300 pln + 70 pln pasek. Plus oczywiście koszt robocizny, zazwyczaj biorą tyle ile za wymianę rozrządu 150-500 pln zależy od miejsca naszego kraju.

Edytowane przez aston76
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!