Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamierzam kupić Megane 2007r.


yoshki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w przyszłym tygodniu zamerzam kupić w salonie Megane II 3d. 1.6 16v Dynamique, gdyż bardzo podoba mi się to autko a pozatym dzięki znajomościom mam duży upust w salonie Renault...czy ktoś mógłby mi coś napisać o tym autku?? W wiekszości artykułów w internecie chwalą bezpieczeństwo, wykonanie a nie najlepsze mają zdanie o silniku (mało dynamiczny itd.). Chciałbym zasięgnąć opini zwykłego użytkownika, gdyż nie do końca mnie przekonują w/w artykuły...mam 25lat i póki co nie będzie to auto typowo rodzinne i poruszać się będe głównie nim ja z ewentualnym pasażerem, nie jestem też piratem drogowym ale nie chcę też autka bez charakteru...z góry dziękuje za odpowiedzi i rady :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma dobre osiagi jak na ten silnik Mam 1.6 2004 w wersji kombi i jak jechalem z pasazerem na prostej mialem 210km/h. Przestrzegam tylko przed kolem faz rozrzadu. Pojawia sie to w wiekszosci 1.6 16v w fazie 1. Mialem wymiane po 16 000:/ Teraz mam 32 000 i znowu problem sie pojawil chociaz wiekszosc osob ma to w okolicach 50 000

 

W miescie spalanie przy umiarkowanej jezdzie dochodzi do 10 litrow. Na trasie idzie dojsc do 5,5 / 6 litrow:) Najbardziej oplaca sie jezdzic w predkosciach do 150 km/h bo pozniej spalanie tak skacze ze glowa boli:) Na pewno silnik 1.6 ma mniejsze zapotrzebowanie na paliwo niz 1.4.

 

Wyciszenie w srodku jest takie ze przy 170km/h da sie pogadac z drugim rzedem siedzen:D

 

Jak bys cos jeszcze chcial sluze pomoca z tym ze posiadam faze 1 i wszystkie informacje dotycza tej wersji:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jade zlozyc zamowienie i chcialbym wiedziec co warto wziac jako wyposazenie dodatkowe...to bedzie wersja Dynamique kolor Czarna Perła wiec juz niezle wyposazona i narazie jako dodatki zdecydowalem sie na pakiet automatyczna klima +radio z MP3, 17calowe felgi i nie wiem co jeszcze...warto wziac lakierowane elementy nadwozia?? (koszt 300zl) nie wiem szczerze mowiac jak to wyglada...dzieki za porady :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie dobral jeszcze xeony i hands free i kurtyny powietrzne:) Ewentualnie jezeli masz kase to ASR z ESP:)

 

Nie polecam czujnikow cisnienia:) Musialem wiele razy sie zdenerwowac w Renault aby ustwili je dobrze do naszych warunkow pogodowych poniewaz jak sie dowiedzialem glupieja kiedy temperatura spada ponizej 0 stopni i wtedy pokazuja ze jest zle cisnienie w oponach.

 

Jak dla mnie zbedny bajer:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wyglada cenowo

 

pakiet Hands Free 1 500,00 PLN

- lusterka elektryczne zewn?trzne sk?adane

- karta Renault Hands free

pakiet Bezpieczeństwo 2 300,00 PLN

- poduszki boczne z ty?u + boczne z przodu + kurtynowe

- system ESP z funkcj? zapobiegaj?c? po?lizgowi kó? ASR

pakiet Xenon 3 200,00 PLN

- reflektory ksenonowe

- spryskiwacze reflektorów

 

Dla mnie wydatek ok 60tys za autko to i tak juz duzo, ksenony az tak mnie nie kreca zeby dac za nie 3200, bez handsfree tez raczej sobie poradze, jedynie zastanowie sie jeszcze nad pakietem Bezpieczeństwo...

...a co do lakierowanych elementow nadwozia to moze mi ktos wyjasnic o co chodzi i czy oplaca sie dac za to 300zl?? domyslam sie ze to listwy boczne i na zderzakach, ale nie jestem pewien...autko bedzie czarne wiec i tak nie beda sie rzucaly w oczy :mrgreen:

 

[ Dodano: 2007-02-16, 10:50 ]

jesli chodzi o drobnostki jeszcze to moze mi ktos powiedziec jakiej jakosci jest sprzet car-audio?? bede mial wersje z mp3 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  yoshki napisał(a):
jakiej jakosci jest sprzet car-audio?

jest o tym temat na forum... poszukaj poczytaj :]

 

a co do poduszek... jak ja kupowalem (koniec 2005) to STANDARDOWO MII mailo 6 poduch (3d mialo 8, dwie dodatkowe w siedziskach foteli przednich), dodatkowo tylko mozna bylo dokupic tylne boczne. dwie czolowe, dwie przednie boczne i kurtyny przez cale auto byly standard... cos sie zmienilo? :roll:

 

a warto kupic kierownice skorzana!!! na prawde. klima automatyczna tez genialna sprawa. ESP osobiscie uwazam za zbedny dodatek w MII nie mam i jak na razie ani razu nie potrzebowalem (nawet na lodzie i sniegu), wolno nie jezdze.

 

ksenony mozna olac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lakierowane elementy to sa klamki i lusterka i nic wiecej:D

 

Ja o kseonach tak dozucilem bo w mgle jednak duzo daja ale osobiscie tez nie mam a PHILIPS BLUE VISION bardzo dobrze sie spisuja:) :mrgreen:

 

Skorzana kierownice tez polecam, a hands free jest o tyle dobre ze nie podrapiesz sobie karty jak nie bedziesz jej wyciagac z pokrowca::) :) :) :)

 

Tak juz troche poza tematem gdzie kupujesz meganke??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  gipsiarz napisał(a):
Lakierowane elementy to sa klamki i lusterka i nic wiece

nie! :] to sa tez listwy ktorymi ocierasz o betony i inne zderzaki. nie warto miec lakierowanych. lepsze sa surowe, lusterka w MII zawsze sa lakierowane (raczej...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamowilem Meganke bez tych wszystkich bajerow jak ksenony i hands free, pakiet bezpieczenstwo czyli ESP + ASR tez sobie darowalem bo kosztuje jednak 2900PLN. Z dodatkow do wersji Dynamique to tylko wzialem pakiet Klima (automat. klima + radio z MP3), felgi 17' (wg mnie sliczne :mrgreen: ) oraz lakier metalik (czarna perla). Co do lakierowanych elementow nadwozia to rzeczywiscie sa to listwy boczne na drzwiach i listwy na przednim i tylnym zderzaku, sa to elementy ktore sa w znacznym stopniu narazone na obicia wiec wg mnie bez sensu jest kupowanie lakierowanych tym bardziej ze w mojej wersji sa one w ladnym grafitowym kolorku i powinny ladnie wygladac z nadwoziem. Co do kierownicy jak ktos wczesniej wspomnial to akurat w standardzie jest skorzana. Czujnikow ciesnienia nie wzialem (mimo ze gdy sie je ma to troche ladniej wyglada deska rozdzielcza bo ma niebieski wyswietlacz informujacy o cisnieniu oraz zamknieciu drzwi, a tak bedzie tylko ikonka auta informujaca o drzwiach ale to w koncu tylko bajer). Autko kupilem (zamowilem, bedzie w drugiej polowie marca) w Renault Dąbrowscy w Zabrzu...jedyny bol to ze jest wziete w leasing i bedzie na warszawskich blachach (bez urazy), mam nadzieje ze nikomu to nie bedzie przeszkadzac :) no nic...teraz czekam :) szkoda ze od razu nie bede mogl sprawdzic jej mozliwosci bo ponoc przez 2-3tys km raczej nie nalezy przekraczac 3000obrotow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie powinno sie przekraczac 3k rpm. a potem jeszcze pare tys.km zrobisz zanim poczujesz ze auto zaczelo na prawde jezdzic, no i sie go nauczysz, wszystkich odruchow jak sie z nim obchodzic.

 

no i GRATULUjE WYBORU i zakupu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  DrNO napisał(a):
nie! :] to sa tez listwy ktorymi ocierasz o betony i inne zderzaki. nie warto miec lakierowanych. lepsze sa surowe, lusterka w MII zawsze sa lakierowane (raczej...).

 

W fazie pierwszej lusterka i klamki nie byly lakierowane w wesjach Autentiq czy jak to sie pisze:). Wiem bo w fazie pierwszej byl Pack, Comfort i Lux a dopiero pozniej sie wybieralo Autentiq, Expresion, Dynamique i Privilge.

 

Jak ja kupowalem Meganke a mam wyposazenie Comfort Autentiq to lakierowane elementy nadwozia to byly klamki i lusterka. Ale jezeli teraz chodzi o zderzaki ochrone i listwy to przepraszam za zamieszanie:)

 

Z doswiadczenia wiem ze surowe zderzaki sa lepsze bo jakis pajac na parkingu przy supermarkiecie (dlatego tych sklepow nie nawidze) przejechal mi beszczelnie po boku tylniego zderzaka. Cale szczescie ze mam surowe bo przynajmniej tego tak nie widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja kupowalem, byly dwie opcje "lakierowane klamki i lusterka" oraz "lakierowane elementy nadwozia (listwy)". druga opcja byla oczywiscie rozszerzeniem pierwszej. tak czy siak, listwy warto miec surowe :mrgreen: sam juz sie o tym przekonalem ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiscie zdziwilo to co zauwazylem a mianowicie (po obejrzeniu klikunastu egzemplarzy Megane tuningowanych przez rozne firmy - glownie modele w kol czarnym) ze firmy tuningowe w wiekszosci przypadkow zostawialy elementy nadwozia (listwy boczne i zderzakowe) w stanie surowym :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yoshki, ile płacisz teraz za taki wózek ??

Dynamique było kiedys wersją "kolorystyczną"

meg1maewk0.th.jpg

Ale to się pozmieniało :mrgreen:

 

Generalnie fajnafurka, fajny silniczek (my mamy wersję Luxe więc zajebiosty wpasik jak na 2003r.) ciężka w odsprzedaży, kiepska opinia.

Masz juz dłuższa gwarę - więc będzie dobrze. Powinieneś byc zadowolony. Odważny jesteś jak chcesz miec 17" w Bytomiu :) :) :)

CZemu nie kupiłes w "Bamarko" ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko kupuje w Renault Dabrowscy w Zabrzu bo dzieki temu ze ojciec jest tam stalym klientem od ok 8 lat to przedstawili mi korzystna oferte i za autko place nieco ponad 60tys juz z 17" kolkami Model Steppe<<kliknij + pakiet klima (automat. klima + radio z MP3) oraz lakier Czarna Perelka...poki co nie mam zamiaru przejmowac sie problemami z odsprzedaza :mrgreen: wlasnie jestem ciekaw jak pojedzie na tych 17'tkach, jesli ktos jezdzil Meganka na oponkah 205/50 R17 to bylbym wdzieczny za krotki opis...ja narazie nic nie moge powiedziec bo autko odbieram dopiero w czerwcu...porady i ostrzezenia mile widziane :) pozdrawiam forumowiczow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!