Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego, że moje oryginalne dywaniki się już kończą poszukuję czegoś bardziej trwałego.

 

Czy ktoś może zamawiał kiedyś dywaniki ze strony http://www.autodywaniki.pl/. Zastanawiam się nad dywanikami w wersji premium http://www.autodywaniki.pl/dywaniki-welurowe-premium-renault-megane-iii-09-p-1980.html lub wersji lux http://www.autodywaniki.pl/dywaniki-welurowe-lux-renault-megane-iii-09-p-2502.html

 

Raczej skłaniam się ku tym drugim, ale nie wiadomo czy one pasują do wersji Grandtour. Ze zdjęć wnioskuję, że tak, natomiast pracownicy sklepu twierdzą, że to są dywaniki do wersji Coupe/HB, i że przód jest taki sam, ale co do tyłu nie wiedzą.

Dodatkowo będę chciał wydłużyć o kilka cm tylne dywaniki, aby dochodziły do prowadnic.

Czy ktoś może potwierdzić różnice dywaników w wersji Coupe/HB,Grandtour albo czy może jest ktoś z Ostrowa Wielkopolskiego, chciałby pomóc :) i mógłby do nich podjechać (przy okazji) i zobaczyć te dywaniki (wymiary, jakość)?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Meganie III mam LUX, a w Meganie II mam PREMIUM.

Są do siebie zbliżone, ale ja jakoś wolę LUXy.

Może nie mają wzmocnienia, ale są grubsze i sprawiają wrażenie solidniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wymiary tylnich dywaników i mimo minimalnych różnic do oryginalnych (są większe) wydaje się, że pasują. Ale podobno przedni dywanik pasażera ma 85cm (75cm w oryginale) długości i z tego co patrzyłem, to sięgać będzie aż do końca wykładziny pod sam schowek. Faktycznie jest aż taki długi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie 3d w megance 3 kombi, miałem w lagunie II, miałem w scenicu II, teraz chciałbym kupić do espace IV i niestety już nie ma ich w sprzedaży. Jak dla mnie to są najlepsze dywaniki, całoroczne, dobrze dopasowane, bardzo dobrze wyglądają. Jakbym potrzebował do megane III to bym brał od razu.

 

Co do tych dywaników z firmy autodywaniki to mają dobre opinie na forum espace, sam się nad nimi zastanawiam, bo oryginalnych profilowanych nigdzie nie można kupić :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używałem tych dywaników przez jeden sezon letni. Wg mnie są marnej jakości, małe, cienkie, mało "mięsiste", słowem nie warte swoje ceny (niemałej). Ponadto są tylko w kolorze ciemnym grafitowym. Taką opinię wyrażam na podstawie tego, że w megane II też miałem dywaniki welurowe typu relief i ich jakość, dopasowanie, zakrywanie podłogi itp. była nieporównywalnie lepsza. Te dywaniki to ogromny krok wstecz i dzika oszczędność, a właściwie naciąganie klienta, bo cena pozostała na tym samym poziomie. Zresztą to nie tylko moja opinia, bo w temacie o dywaników gumowych też ktoś o tym pisał. Dlatego po jednym sezonie używania zakupiłem dywaniki welurowe relief od megane II (tak). Tylne i kierowcy pasażera pasują bez problemu, są duże, idealnie zakrywają podłogę, są bardziej głębokie no i są też w kolorze beżowym, a ja akurat mam taką tapicerkę. Jedynie dywanik pasażera nie jest dopasowany, ale można to przeboleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Dywaniki kupione - stanęło na dywanikach 3D za 200zł (cena wyjściowa coś około 350zł, ale okazało się, że ktoś zamówił i nie odebrał, więc chcieli się pozbyć, bo trochę już leżały).

 

Co do samych dywaników, faktycznie przednie są troche mniejsze, a konkretnie krótsze, bo po bokach lepiej zakrywają niż zwykłe. Co do jakości i porównania do Megane II nie mogę się wypowiadać, ale faktycznie są prawdopodobnie mniej mięsiste niż zwykłe pokryte litą gumą. Napewno Renault mogło się bardziej postarać i zrobić w tej cenie dywaniki większe, lepszej jakości i przyjemniejsze w dotyku. Z drugiej strony czego oczekiwać w tej klasie aut.

 

A koledze martello się nie dziwię, mając beżowe wnętrze, raczej napewno bym nie kupił niczego grafitowego :)

post-83811-0-12251300-1465500202_thumb.jpg

post-83811-0-97448200-1465500210_thumb.jpg

post-83811-0-27108200-1465500217_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać zdania są podzielone :-) jak sprzedawałem megankę przy 85 tys km to prawie nie było na nich śladów zużycia. Chciałbym teraz je kupić do espace, ale renówka ich nie ma już w ofercie. Paranoja, auto sprzedawane jeszcze w 2014 roku, a już nie ma podstawowych akcesoriów. Dywaniki, które mi zaoferowano jako zamiennik tych reliefów to jakiś żart, już wolałbym położyć szmatę od podłogi zamiast nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Dywaniki kupione - stanęło na dywanikach 3D za 200zł (cena wyjściowa coś około 350zł, ale okazało się, że ktoś zamówił i nie odebrał, więc chcieli się pozbyć, bo trochę już leżały).

 

Co do samych dywaników, faktycznie przednie są troche mniejsze, a konkretnie krótsze, bo po bokach lepiej zakrywają niż zwykłe. Co do jakości i porównania do Megane II nie mogę się wypowiadać, ale faktycznie są prawdopodobnie mniej mięsiste niż zwykłe pokryte litą gumą. Napewno Renault mogło się bardziej postarać i zrobić w tej cenie dywaniki większe, lepszej jakości i przyjemniejsze w dotyku. Z drugiej strony czego oczekiwać w tej klasie aut.

 

A koledze martello się nie dziwię, mając beżowe wnętrze, raczej napewno bym nie kupił niczego grafitowego :)

 

Przód OK. Ale przy dziecku z tyłu to ... sami wiecie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy ile ma dziecko...ja narazie muszę tylko wysypywać piasek z butów, bo jak odbieram dziecko z przedszkola, to mogę zrobić drugą piaskownicę w aucie :)

 

Dywaniki z tyłu to jakaś tragedia, próbowałem zrobić większe na autodywaniki.pl, ale niestety w mojej ocenie zostałem trochę olany, bo za dużo chyba ich męczyłem :). Trzeba samemu zrobić szablon podobno, bo to co mają, to standard (taki, jak oryginały, może ciut szersze). Przy dwójce dzieci na robienie szablonów, wysyłanie, żeby potem może się wściekać, że zły kształt zrobiłem, nie mam czasu. Fakt, że gdyby nie mocno obniżona cena, to bym ich nie pewnie nie kupił.

Edytowane przez Mohin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!