Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kilka pytań przed zakupem


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Na wszystkie Twoje pytania odpowiedzi znajdziesz na forum więc pozwolisz że nie będę tego tu streszczał.

Co do samego samochodu:

- bardzo mało zdjęć, ale może jest to ograniczone możliwościami portalu.

- tylny zderzak przetarty z lewej strony.

- ten samochód nie ma wielofunkcyjnej kierownicy, co najwyżej pilot od radia przy kierownicy (brak tempomatu, ale nie ma też mowy o nim w ogłoszeniu)

- o ile dobrze pamiętam scenic ma maksymalnie 8 poduszek więc może mu dołożyli te dwie

- wnętrze wygląda na dużo więcej niż 173 tyś. km

- zwróć uwagę na podłogę jest podejrzanie brudna. W ostatnim czasie trafia do nas dużo pojazdów po powodziowych więc radzę uważać.

- ciekawe też że takiego flagowego wozu nie wystawili na swojej stronie link

 

to tak na szybko może ktoś inny coś dorzuci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten samochód wygląda dużo lepiej. Za 2003 rok jest to w miarę normalna cena.

Coś tam się działo na przednim zderzaku.

Według mnie samochód warty zainteresowania.

Podejrzane tylko to doinwestowanie. Nikt nikomu nie robi prezentów szczególnie przed sprzedażą.

Jeżeli ma faktycznie 131 tyś km. to musiał mieć niedawno robiony rozrząd. Zapytaj czy są na to dokumenty.

Daj znać jak już go zobaczysz, z doświadczenia wiem że dobrych szczeniaczków jest jak na lekarstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie dzwoniłem gość powiedział, że rozrząd nie był zmieniany ale około 20 tys można jeszcze jeździć orientuję się ktoś jaki jest koszt takiego rozrządu ? jak wygląda sytuacja z ubezpieczeniem tego samochodu i papierami co gość powinien mi dać ? Czy koszt rejestracji faktycznie wyniesie około 600zł ? Na co patrzeć w scenicach ?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd powinien być zrobiony przy 120 tyś. km. Kompletny rozrząd wraz z KZFR i pompą wody to koszt około 1 tyś. zł.

Koszt rejestracji to 750-850 zł, jeżeli nie wystawia faktury VAT to dochodzi podatek od wzbogacenia.

Do tego dojdzie OC w zależności od posiadanych zniżek i firmy ubezpieczeniowej.

Procedurę znajdziesz choćby tutaj LINK

 

Auto obowiązkowo na stację diagnostyczną. Sprawdź jaki był ostatni przebieg w ASO (po numerze VIN) to da Ci obraz jakie przebiegi robił rocznie.

Porównaj to z książką serwisową jeżeli jest.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa na razie upatrzone i kilka pytań Co to znaczy układ zapłonowy silnik oba miały to naprawiane i nie wiem czy to poważne?

Czym się różni poziom nawigacji ponieważ są różne, ni i czy przyciemniane szyby są zgodne z polskim prawem. Pomóżcie wybrać. I czy ta gwarancja na korozje jest ważna w naszym kraju

VF1JM0C0H31301383.pdf

VF1JM1R0534827801.pdf

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa układu zapłonowego to standardowe usterki w tym silniku. Padły cewki i musieli je wymienić.

Jeżeli szyby są przyciemniane fabrycznie to jest na to homologacja.

801 ma lepsze wyposażenie ale robił 50 tyś km rocznie więc teraz powinien mieć jakieś 0,5 mln km. A ile ma?

383 miał prawie 200 tyś km w 2010 r. w 2013 miał 175 tyś km. Kiedy był sprowadzony do kraju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba były sprowadzone w tym tygodniu na komis to 383 był kręcony z tego wychodzi. Jutro będę wiedział ile mają przejechane dokładnie, bo pojechały od razu z lawety na czyszczenie sprzątanie a właściciel nie pamiętał ile mają przejechane. Mogę jakoś sprawdzić czy aktualnie cewki nie padają ? Cena jeszcze nie jest mi znana ale w granicach 12-13 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę ja zapala/pracuje silnik. Objawy padających cewek to właśnie nierówna praca silnika, brak mocy, ciężkie odpalanie, etc.

Posłuchaj na wolnych obrotach czy nie hałasuje łożysko oporowe. Przy takich przebiegach będzie się już kończyło sprzęgło.

Oba mają hands free więc trzeba sprawdzić czy działają obie karty i czy system działa poprawnie (to się lubi knocić).

Ten jeden miał już robiony hamulec postojowy ale w obu trzeba sprawdzić jego działanie.

Teraz najważniejsze jak handlarz mówi że samochód jedzie do czyszczenia to znaczy że będzie picowane.

To taki ich slang. Wchodzi w to lakierowanie, korekta licznika, itp.

Zapytaj czy możesz zobaczyć przed czyszczeniem ;) . Jak się nie zgodzi to już wiesz o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12/13 tyś to jest normalna cena za ten rocznik nawet jak musisz zrobić opłaty LINK.

Ceny tych samochodów na zachodzie zaczynają się od 2 tyś euro LINK więc jest to najniższa granica.

Niestety u nas jest tak, że jak się szuka samochodu to trzeba zaczynać od ogłoszeń z najwyższą ceną.

Okazje za 10 tyś zł od dziadka z Niemiec co płakał jak sprzedawał oraz ogłoszenia typu igła radzę odpuszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!