futrzaq Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Cześć. Od razu mówię, że jestem laik w temacie mechaniki i zanim się wybiorę do warsztatu i nasłucham się jakichś bajek, że samochód już nadaje się do wyrzucenia chcę zasięgnąć Waszej rady i opinii. Dzisiaj zerknąłem pod maskę i zobaczyłem taki przepocony alternator. Ewidentnie jest oklejony jakąś smołą. Co to może być i czy jest to poważne? Jest to Megane 3 hatchback, 1.5 dCi, 110 KM, prod. sierpień 2010, przejechane 102 tysiące km. Dodam, że samochód zachowuje się dobrze, nie widzę spadku mocy, ma normalne przyspieszenie, zadymi jak dodam mocniej gazu, a tak to nie, spalanie w normie, żadna kontrolka się nie pojawia. Dzięki z góry za pomoc. Edytowane 26 Lipca 2016 przez aston76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrarek Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 słabo kapie olej, robi się tłuste i przyciaga kurz. umyj to jakimś odtłuszczaczem (np. do hamulców) i uszczelnij rurę. 10 minut roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gophfer Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) W jaki sposób uszczelnić tę rurę? Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez gophfer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzius91 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Poruszalem te luzne połączenie w okolicy alternatora i zaczelo mi mega swiszczec turbina . Jak to badziewie uszcelnic? REGULAMIN pkt 5.6 literki PL - mireczek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...